abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29033222
Aha.......
Verder nix?
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_29039087
Bij ons worden ook veel dingen onderling gratis weggegeven, runes, wapens, upgrades. Je kunt met het je guild tegen andere guilds gaan vechten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29039331
Ok, das dan wel makkelijker dan als je alleen rondloopt.

Ik krijg het spel pas binnnen op 5 augustus, maar als ik het heb zal ik wel een goeie guild zoeken!
pi_29040574
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:13 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ok, das dan wel makkelijker dan als je alleen rondloopt.

Ik krijg het spel pas binnnen op 5 augustus, maar als ik het heb zal ik wel een goeie guild zoeken!
Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevalt ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_29079263
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevalt ...
Nog tips voor een goeie guild?
  zondag 24 juli 2005 @ 13:19:49 #256
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_29082669
Ik ga zo weer spelen ... tijdens de F1 ... Zie je ergens een Enverien lopen, schiet me maar even aan
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_29093762
he lieve fokkertjes
hoe los ik een err=7 op
krijg hem wel 10 keer in een uur.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_29093893
Ik vind er echt geen hol aan. Het is Doom met felle kleurtjes en een extreem lelijke interface voor zo'n commercieel spel.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_29094063
Dan speel je het niet
pi_29094369
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef CcCcCharmed het volgende:
Dan speel je het niet
Doe ik ook niet, ik post alleen mijn mening
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:40:59 #261
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29094421
Ik heb nu mn 3e char in post-searing.. wie weet hoe het hele ascension-gebeuren werkt?
pi_29099163
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef RayMania het volgende:
Deze week ga ik voor mijn nieuwe armor: 60.000g nodig .
wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...
pi_29104033
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef roxny het volgende:

[..]

wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...
In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.

Het is overigens niet beter qua hitpoints oid, maar het schijnt er een stuk beter uit te zien .
pi_29111690
quote:
Op maandag 25 juli 2005 08:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.

Het is overigens niet beter qua hitpoints oid, maar het schijnt er een stuk beter uit te zien .
owja ik zie het hum dat word dan maar even sparen zit nu nog maar aan 17K ... weet iemand toevallig een makkelijke manier om snel veel geld te verdienen ?
pi_29117378
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef roxny het volgende:

[..]

owja ik zie het hum dat word dan maar even sparen zit nu nog maar aan 17K ... weet iemand toevallig een makkelijke manier om snel veel geld te verdienen ?
Je moet gewoon kijken waar mensen zijn die nog maar net spelen. Die snappen de waarde van het geld niet zo en bieden VEEL meer dan de merchants

Ik spreek uit ervaring, want ik had wel 40 g. geboden voor een hammer(En ik dacht dat het een koopje was....
pi_29117954
Maar, nu dit topic toch in mijn active list staat, ben ik wel eens benieuwd waarom jullie Guildwars prefereren boven World of Warcraft. De kosten even er buiten gelaten, want dat is vrij duidelijk wie het goedkoopste is (En dat is WoW niet).
pi_29119343
Omdat je niet dat gezeik hebt met betalen etc. Dus GW geprobeerd en nooit WoW. Waarom zou ik als ik GW leuk vind (misschien is WoW wel beter maar ja).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_29119460
quote:
Op maandag 25 juli 2005 18:42 schreef existenz het volgende:
Maar, nu dit topic toch in mijn active list staat, ben ik wel eens benieuwd waarom jullie Guildwars prefereren boven World of Warcraft. De kosten even er buiten gelaten, want dat is vrij duidelijk wie het goedkoopste is (En dat is WoW niet).
Om de kosten ...

Ik heb geen zin in een maandelijkse fee, als je dan niet speelt gooi je geld weg, en hoewel ik nu redelijk wat tijd heb zal dat binnenkort wel veranderen, en dan zit ik niet aan een fee vast, maar ik kan toch nog een potje spelen als ik wat uurtjes over mocht hebben.

Verder kunnen je quests niet verneukt worden door andere groepen omdat je in een afgeschermd gebied voor jouw party zit.

Je vergelijking met Doom vind ik trouwens wel heel ver gaan, dat is toch echt een totaal anders spel...
  maandag 25 juli 2005 @ 23:28:06 #269
125850 DolerTPF
Grunn & Student
pi_29127773
TVP want ik zit er sterk over na te denken om het spel te gaan kopen. Zondag bij een vriend een uur gespeeld, vooral de PvP gedeelte sprak me erg aan. Diablo . Erg leuk. Vond de besturing enz ook wat beter dan WoW. Anyway, als hem deze week koop zal ik me hier weer melden.
pi_29129486
quote:
Op maandag 25 juli 2005 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verder kunnen je quests niet verneukt worden door andere groepen omdat je in een afgeschermd gebied voor jouw party zit.
Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?

[ Bericht 2% gewijzigd door existenz op 26-07-2005 01:00:36 ]
pi_29135190
Welke vind jij dan beter?
pi_29135895
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:15 schreef CcCcCharmed het volgende:
Welke vind jij dan beter?
Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.
pi_29136516
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 10:49 schreef existenz het volgende:

[..]

Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.
WoW is ook vele male duurder dan GW, voor GW betaal je eenmalig 38 euro, en dan kan je heel wat uren plezier hebben! en ik vind de grafics bij WoW ook nog eens lelijker! En er is een verhaal in GW, maar dan moet je je quests eens beter lezen...

P.S. wat is er met Gwen gebeurd?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 12:49:52 #274
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_29138376
Ja, want ik kom wel steeds haar gebroken fluit tegen
pi_29138948
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 00:22 schreef existenz het volgende:

[..]

Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?
Wat lul je nou, in GW heb je ook interactie met anderen en tegenstanders... Alleen zijn irri de irri dingen eruit gehaald. Zo bestaat er bij mij geen kans dat ik in elkaar gebeukt wordt door een stel high lvl chars die niks beter te doen hebben. Hoe triest ben je overigens als je daar je lol uit moet halen...

Je moet me nog steeds je vergelijking met doom eens uitleggen, die is namelijk volkomen debiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')