Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevaltquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:13 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ok, das dan wel makkelijker dan als je alleen rondloopt.
Ik krijg het spel pas binnnen op 5 augustus, maar als ik het heb zal ik wel een goeie guild zoeken!
Nog tips voor een goeie guild?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat valt overigens nog niet mee, een goed guild vinden, nou moet ik zeggen dat het vinden van actieve, sociale leden ook niet meevalt...
Doe ik ook niet, ik post alleen mijn meningquote:
wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef RayMania het volgende:
Deze week ga ik voor mijn nieuwe armor: 60.000g nodig.
In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:23 schreef roxny het volgende:
[..]
wow waar kun je dat halen dan? duurste armor die ik kan vinden is nog maar 1500 per deel...
owja ik zie hetquote:Op maandag 25 juli 2005 08:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de southern shiverpeaks zitten verschillende armor-dealers die 15K armor verkopen.
Het is overigens niet beter qua hitpoints oid, maar het schijnt er een stuk beter uit te zien.
Je moet gewoon kijken waar mensen zijn die nog maar net spelen. Die snappen de waarde van het geld niet zo en bieden VEEL meer dan de merchantsquote:Op maandag 25 juli 2005 14:47 schreef roxny het volgende:
[..]
owja ik zie hethum dat word dan maar even sparen zit nu nog maar aan 17K ... weet iemand toevallig een makkelijke manier om snel veel geld te verdienen
?
Om de kostenquote:Op maandag 25 juli 2005 18:42 schreef existenz het volgende:
Maar, nu dit topic toch in mijn active list staat, ben ik wel eens benieuwd waarom jullie Guildwars prefereren boven World of Warcraft. De kosten even er buiten gelaten, want dat is vrij duidelijk wie het goedkoopste is (En dat is WoW niet).
Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?quote:Op maandag 25 juli 2005 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verder kunnen je quests niet verneukt worden door andere groepen omdat je in een afgeschermd gebied voor jouw party zit.
Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:15 schreef CcCcCharmed het volgende:
Welke vind jij dan beter?
WoW is ook vele male duurder dan GW, voor GW betaal je eenmalig 38 euro, en dan kan je heel wat uren plezier hebben! en ik vind de grafics bij WoW ook nog eens lelijker! En er is een verhaal in GW, maar dan moet je je quests eens beter lezen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Zowel de grafische uitwerking van de gui, de interactie die bij een MMORPG hoort, het bijbehorende verhaal en het gebruikersgemak zijn naar mijn mening beter uitgewerkt in WoW. Hierbij moet natuurlijk wel gezegd worden dat Blizzard als sinds Warcraft 1 aan het verhaal kan sleutelen wat al vele jaren terug is.
Wat lul je nou, in GW heb je ook interactie met anderen en tegenstanders... Alleen zijn irri de irri dingen eruit gehaald. Zo bestaat er bij mij geen kans dat ik in elkaar gebeukt wordt door een stel high lvl chars die niks beter te doen hebben. Hoe triest ben je overigens als je daar je lol uit moet halen...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Psst, dat is het idee van een MMORPG of hoe de makers van Guildwars het ook noemen... Interactie met anderen en tegenstanders... Maar goed niemand heeft dus een echte reden zo te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |