ja, maar dan houd je het zo droog. Ik zoek iets waardoor het lekker wegglijd. Kijk, je kan bijv zo'n gehaktschotel van maggie kopen, bijvoorbeeld voor bloemkool of broccoli, maar ik vroeg me af hoe je zelf een sausje kan maken wat je door die aardappels heen kan draaienquote:Op maandag 25 april 2005 13:39 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben een non-creatief wat eten betreft, maar misschien wat paprika en peper erover? Maakt het wel lekker pittig denk ik.
Creme fraiche of slagroom als ik me neit vergis. Beetje spekjes er doorheen, uitjequote:Op maandag 25 april 2005 13:42 schreef greatgonzo het volgende:
ja, maar dan houd je het zo droog. Ik zoek iets waardoor het lekker wegglijd. Kijk, je kan bijv zo'n gehaktschotel van maggie kopen, bijvoorbeeld voor bloemkool of broccoli, maar ik vroeg me af hoe je zelf een sausje kan maken wat je door die aardappels heen kan draaien
ook erg lekkerquote:Op maandag 25 april 2005 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Creme fraiche of slagroom als ik me neit vergis. Beetje spekjes er doorheen, uitje
ik tik hem al over de 100 kilo heen dudequote:Op maandag 25 april 2005 15:15 schreef Klonk het volgende:
zelf frieten maken:
aardappels schillen en in mooie reepje snijden (zoals frietjes eruit horen te zien), op lage temperatuur (rond de 130 graden) voor frituren, en dan laten afkoelen en dan kort afbakken in heet frituur vet (180 a 190 graden) en dan met een lekker stuk vlees en een rauwkost salade
Als je geen frieten wilt. omdat dat niet goed is voor je lijn, moet je ook geen sausjes over je aardappels gooien.quote:Op maandag 25 april 2005 15:19 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik tik hem al over de 100 kilo heen dude
nee, ik wilde gewoon weten wat een lekker sausje voor bij de aardappels is
Zeg, loos eens even die attitude wil je, mensen proberen je te helpenquote:Op maandag 25 april 2005 15:19 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik tik hem al over de 100 kilo heen dude
nee, ik wilde gewoon weten wat een lekker sausje voor bij de aardappels is
Je vroeg duidelijk om beide, en wees blij dat je nu weet hoe je goeie friet moet maken.quote:Hoe maken jullie je aardappels klaar? (...) Ik zoek meer recepten voor sausjes enz. Iemand nog suggesties?
jammer dat t veel te zout is.quote:Op maandag 25 april 2005 21:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Je kunt er ook gewoon wat groentesaus (uit zo'n pakje, een soort Allesbinder met een smaakje) of mosterdsaus overheen doen, het is niet zo culinair verantwoord maar best lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |