Mensen die dit posten kunnen pas sinds een jaar of 5 een PC fatsoenlijk bedienen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
Het kan aan mij liggen, natuurlijk, maar spellen als Swat3 en Black & White zijn toch helemaal niet "oud"?
Die was erg gaaf!quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:33 schreef Little Brother het volgende:
- Defender of the Crown
SUPERKARTSquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:39 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Die was erg gaaf!
Deze vind ik ook kicken
[afbeelding]
Dat karate spel heb ik nog op de MSX gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:21 schreef TheMassive het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Kheb hier nog steeds LBA 2 liggen voor de pc, en na 6 jaar speel ik het nog steeds. Die figuren, de sfeer, het geluid, de verschillende planeten.... fantastischquote:Op maandag 25 april 2005 15:47 schreef zeldalord het volgende:
LIttle Big Adventure 1 en 2
Ook voor de PS verschenen, niet zeker of dat nu ps1 of ps2 was. Maar erg leuk spel, adventure, die je meeneemt naar andere planeten. Voor de PC versie, met deel 1 van LBA, had je nog een voor een geluidskaart!Dat was pas leuk! Speel het nog vaak, heb ergens een WinXP crack voor deel 1 gevonden. En deel 2 speel ik nog wel eens op mijn Win98. Deel 3 was ooit in ontwikkeling voor de Dreamcast en later voor de PC, maar dat is gestopt. Ooit..ooit...
![]()
Erg geinig spel ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:11 schreef linuxje het volgende:
heeft iemand misschien nog canon fodder?
Naar mijn weten zijn Abandonwares geheel legaal en vrij te downloaden.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef Tain het volgende:
Vragen om en het geven van Abandonwarez linkjes is niet toegestaan!
Dat zijn ze niet, omdat ze nooit vrij zijn gegeven en De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]quote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn Abandonwares geheel legaal en vrij te downloaden.
Ik was zelf ook nog even op zoek gegaan en het is idd een twijfelachtige zaak. Excusesquote:Op donderdag 28 april 2005 13:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zijn ze niet, omdat ze nooit vrij zijn gegeven en De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |