Dat spel is dus echt reteverslavend. Paar maandjes geleden mee begonnen speel het bijna elke dag wel een paar uurquote:Op maandag 25 april 2005 13:21 schreef Da_Koen het volgende:
Diablo II
Een huisgenoot van me speelt het nu ook, dit omdat world of warcraft niet bij hem draaid
ja, SimCopter! dat was kei gaafquote:Op maandag 25 april 2005 15:11 schreef Klonk het volgende:
en vergeet bij simcity 2000 de uitbreidingen niet, een vliegspel met een helicopter en een rij door de stad spel
Vergeet dan niet die andere hit: Monkey Islandquote:Op maandag 25 april 2005 16:07 schreef spambam het volgende:
Day of the Tentacle - nog nooit zoveel lol gehad met een leuk uitziende adventure die op enkele flops (!) pastte!
/edit: en Testdrive II was met een CGA-kaartje natuurlijk da b0mb
Deze 2 heb ik ook veel gespeelt, ik heb ze nu niet meer maar er zat gewoon een bepaalde sfeer in deze spellen!quote:Op maandag 25 april 2005 15:47 schreef zeldalord het volgende:
LIttle Big Adventure 1 en 2
Ook voor de PS verschenen, niet zeker of dat nu ps1 of ps2 was. Maar erg leuk spel, adventure, die je meeneemt naar andere planeten. Voor de PC versie, met deel 1 van LBA, had je nog een voor een geluidskaart!Dat was pas leuk! Speel het nog vaak, heb ergens een WinXP crack voor deel 1 gevonden. En deel 2 speel ik nog wel eens op mijn Win98. Deel 3 was ooit in ontwikkeling voor de Dreamcast en later voor de PC, maar dat is gestopt. Ooit..ooit...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |