Zo schiet het niet op.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:50 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4128
Misschien dat dat eindelijk eens lekker looptquote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bioware (Unreal Engine) Title #1!
Halleluja, een Bioware game met de U3 engine? Rhaaaaaaaa..
Ja stomme kutkinderen, ik moet alles zelf betalenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, sponsoring by paps en mams, en als je werkt en schoolgaand bent dan hoef je negen van de tien keer niets te betalen, maar al die kids gaan glashard op hun bek....
Final Fantasy XI bestaat pas een jaar of zo.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het idee dat de Xbox de eerste consloe gaat worden waar een MMORPG op uit gaat komen.
Drie jaar bedoel je!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef chibibo het volgende:
Final Fantasy XI bestaat pas een jaar of zo.
dat laatste snap ik niet. ik heb toendertijd me atari,famicon en megadrive ook gekregen, maar toen was ik ook tussen de 6-12quote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, sponsoring by paps en mams, en als je werkt en schoolgaand bent dan hoef je negen van de tien keer niets te betalen, maar al die kids gaan glashard op hun bek....
En PSO 1 en 2 op de Dreamcast al iets van 2 a 3 jaar daarvoor en is ook nog eens een ubercool spel.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
Final Fantasy XI bestaat pas een jaar of zo.
Als paps en mams je alles aandragen, van consoles tot te dure kleren, en je mag ineens voor jezelf gaan zorgen met een klotebaantje, dan ga je kwa koopkracht in 1 klap gigantisch achteruit, en dan sta je toch raar op je neus te kijken, naast dat je gewoon NIET met geld kunt omgaan (gezien de vele schulden van mensen rond mijn leeftijd vind ik dit geen gedurfde uitspraak, maar eerder een constatering)quote:Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat laatste snap ik niet. ik heb toendertijd me atari,famicon en megadrive ook gekregen, maar toen was ik ook tussen de 6-12maar daar is toch niks mis mee
Maar die waren niet echt massive tochquote:Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En PSO 1 en 2 op de Dreamcast al iets van 2 a 3 jaar daarvoor en is ook nog eens een ubercool spel.
Nee niet echt, gewoon diablo 2 achtig qua online, met zijn allen in een lobby maar als je het spel in gaat dan kan je met totaal 4 man online spelenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar die waren niet echt massive toch
Jawel was erg uitgebreid en verslavend, net als zoveel Dreamcast games. Alleen nooit aangeslagen bij de massa, zoals zoveel Dreamcast games.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar die waren niet echt massive toch
En ondertussen ken ik ook tientallen mensen waarbij dit NIET geldt. Open er maar een R&P-topic over.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als paps en mams je alles aandragen, van consoles tot te dure kleren, en je mag ineens voor jezelf gaan zorgen met een klotebaantje, dan ga je kwa koopkracht in 1 klap gigantisch achteruit, en dan sta je toch raar op je neus te kijken, naast dat je gewoon NIET met geld kunt omgaan (gezien de vele schulden van mensen rond mijn leeftijd vind ik dit geen gedurfde uitspraak, maar eerder een constatering)
tsja, jij bent toch 22? dan vind ik het niet eens zo gek. veel mensen studeren of hebben gestudeerd of kopen net een huis/auto/stacarevan.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als paps en mams je alles aandragen, van consoles tot te dure kleren, en je mag ineens voor jezelf gaan zorgen met een klotebaantje, dan ga je kwa koopkracht in 1 klap gigantisch achteruit, en dan sta je toch raar op je neus te kijken, naast dat je gewoon NIET met geld kunt omgaan (gezien de vele schulden van mensen rond mijn leeftijd vind ik dit geen gedurfde uitspraak, maar eerder een constatering)
En ik maar denken: "Hé drie pagina's met nieuwe reacties!" Maar het valt inderdaad een beetje tegen.quote:
Je zet ze gewoon op elkaar, met die rondingen gaat dat vast wel passen. De volgende Xbox (na de 360) wordt gewoon een ovaalquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik maar denken: "Hé drie pagina's met nieuwe reacties!" Maar het valt inderdaad een beetje tegen.
Laten we het nog eens over backwards-compatibiliteit hebben!
Oh, erg irritant die ongefundamenteerde en eigenlijk gefrustreerde uitspraken. Waar is ooit vermeld dat de xbox een financiele flop is geworden? Dat er geld op wordt ingeleverd is duidelijk, dat doen ze allemaal, alleen M'soft is bereid om nog meer in het rood te staan omdat het op de lange termijn toch wel uitbetaalt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:26 schreef PandorasBox het volgende:Nu maar hopen dat de Xbox 360 niet zo een financiele flop wordt als de Xbox..
Het is ook niet de bedoeling geweest om winst te maken met de Xbox. Het was alleen maar het idee om een plaats te veroveren in de markt en dan de komende generaties echt winst te gaan maken, dit had sony net zo goed kunnen doen bijvoorbeeld (maar die zaten dus al in de marktquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef PandorasBox het volgende:
Xbot-alert!
Wil je soms beweren dat de Xbox veel geld in het laatje heeft gebracht? HA-HA Nee....
Sony maakt winst met hun Ps2, Nintnedo maakt winst met hun Gamecube. Alleen MS draait verliezen met hun console. Zoals ik al zei: Microsft heeft genoeg geld om van iets een commercieel succces te maken.
Zie Xbox. Een ander bedrijf was het niet gelukt om de Xbox in leven te houden. Alleen MS kan dat.
Ik vind dat zo'n rare smoes... De eerste periode van de Xbox 360 zal er ook geen winst gemaakt worden en met de snelheid waarop MS hun vervolg consoles plant zal ook de eindbalans van de Xbox 360 negatief zijn op deze manier. De Xbox zelf maakt ook pas sinds een half jaar ofzo winst en over een half jaar staat de opvolger al weer klaarquote:Het is ook niet de bedoeling geweest om winst te maken met de Xbox.
Denk dat Sony er ook weinig problemen mee zou hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef PandorasBox het volgende:
Xbot-alert!
Wil je soms beweren dat de Xbox veel geld in het laatje heeft gebracht? HA-HA Nee....
Sony maakt winst met hun Ps2, Nintnedo maakt winst met hun Gamecube. Alleen MS draait verliezen met hun console. Zoals ik al zei: Microsft heeft genoeg geld om van iets een commercieel succces te maken.
Zie Xbox. Een ander bedrijf was het niet gelukt om de Xbox in leven te houden. Alleen MS kan dat.
De kwartaalcijfers waren anders niet echt okay,quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Denk dat Sony er ook weinig problemen mee zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |