de eerste is logischquote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed stuk van IGN over hoe de Xbox 360 een succesvolle launch zou kunnen krijgen: http://xbox.ign.com/articles/608/608094p1.html
Samenvatting:Launch met grote titels (Halo en PGR zijn een must eigenlijk) Zorg dat de datum niet al te snel bekend is, een Zelda op de Cube en een FFXII op de PS2 zouden fataal kunnen zijn. Zorg voor een hype (goed op weg met Our Colony en MTV) Zorg voor extra accessoires die wel nodig zijn, maar los gekocht moeten worden voor extra inkomsten.
Groter dan het huidige verschil XBOX>>rest zal het iig niet worden, me dunkt. Als er al een verschil zal zijn..quote:Op donderdag 28 april 2005 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Nou dat denk ik omdat, de Xbox360 eind dit jaar al uitkomt, en de Revo en Ps3 op de/het helft/eind van volgend jaar pas komen, dus meer tijd om hun console te tweaken en weet ik veel wat.
Maar je hebt gelijk, er is idd nog weinig over te zeggen ( sorry voor mij fanboyish post).
Inderdaad. Als Nintendo komt met een Zelda, Pokemon XD (en misschien Mario 128) voor de GameCube, een Nintendogs, Zelda en Pokemon voor de DS, en Sony met enkele killer-apps op PS2 en PSP gebied (ben niet echt op de hoogte van de line-up voor die consoles, sorry.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:19 schreef twi het volgende:
Het boeit heel veel mensen wel, aangezien er veel hard core gamers fan zijn van FF en Zelda. Stel, de launchdatum ligt in de buurt van die games (ik weet niet wanneer dat is, maar zeg binnen een maand of twee ervan), dan zijn er veel van die gamers die liever eerst nog even hun oude console gebruiken om een zeer lange RPG te spelen en dan even de tijd nemen om aan te kijken hoe de launch verloopt de eerste 2 a 3 maanden. Stel Zelda en/of FFXII komen in januari uit, dan zou de 360 toch al ruimschoots in november gelaunched moeten zijn. Dat verwacht ik eigenlijk ook wel, i.v.m. 't holiday season.
En dat lijkt me dan weer de belangrijkste eis: Hij moet in december gewoon volop beschikbaar zijn en niet zo binnendruppelen als de PS2 of PSP bij release.
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:23 schreef Bastard het volgende:
Toch backwords compatible
http://www.tweakers.net/nieuws/37112?
als Microsoft daarintegen met een Halo3, PGR3, een vervolg op Ninja Gaiden, Fable 2 komt dan zitten niet echt in de problemen lijkt me. Ook Project Dark Zero is een titel waar (blijkbaar) veel mensen naar uitkijkenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Thomper het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Nintendo komt met een Zelda, Pokemon XD (en misschien Mario 128) voor de GameCube, een Nintendogs, Zelda en Pokemon voor de DS, en Sony met enkele killer-apps op PS2 en PSP gebied (ben niet echt op de hoogte van de line-up voor die consoles, sorry.) dan zit Microsoft toch echt in de problemen. Zeker als consumenten nog maar weinig echt verschil zien behalve betere graphics, dan blijven ze liever nog eventjes bij de huidige console.
[middelvinger smilie]quote:Op donderdag 28 april 2005 17:50 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4128
een hele nieuwe console biedt toch een hoop extra lijkt me. En het gaat natuurlijk niet om 1 spel, maar om de rest van de spellen die gaan uitkomen. En ik denk zelf dat veel mensen of een PS2 of een Xbox hebben, en dat de bestaande userbase van de Xbox overstapt naar de Xbox 2.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Heintje het volgende:
Maar de titles van de Xbox360 moet wel zwaar overtreffend zijn. Als je moet kiezen tussen een spel van 70 euro of een console + game van 600 dan moet die console toch wel heel erg veel extra's bieden.
De Xbox 360 zal het zeker prima doen, dat geloof ik best. Maar voor veel mensen is de keuze toch simpeler tussen 120 euro uitgeven voor twee grote topgames op PS2 en Cube, en een nieuwe console met (vast en zeker) wel een accessoire, en een game of 1 į 2 voor de prijs van 600 euro toch makkelijk te maken. Een prijsverschil van 480 euro, en je hebt toch nog topgames...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
als Microsoft daarintegen met een Halo3, PGR3, een vervolg op Ninja Gaiden, Fable 2 komt dan zitten niet echt in de problemen lijkt me. Ook Project Dark Zero is een titel waar (blijkbaar) veel mensen naar uitkijken
Doe maar stoer, maar toch zijn er mooi 136 miljoen Pokemon games verkocht wereldwijd. Dat is dan een publiek dat een handheld en een console heeft, en als er tijdens de 360 launch een Pokemon game verschijnt dan kiezen ze misschien eerder Pokemon dan een nieuwe console.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is een heel andere doelgroep.
Denk niet dat MS zich focust op kleuters,.
Wat een suffe redenatie zeg. Dit is het begin van een nieuw era. Echt niet dan mensen zo redeneren als jij nu doet.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
De Xbox 360 zal het zeker prima doen, dat geloof ik best. Maar voor veel mensen is de keuze toch simpeler tussen 120 euro uitgeven voor twee grote topgames op PS2 en Cube, en een nieuwe console met (vast en zeker) wel een accessoire, en een game of 1 į 2 voor de prijs van 600 euro toch makkelijk te maken. Een prijsverschil van 480 euro, en je hebt toch nog topgames...
Sowieso zijn de pokemon spelers meer handheld gamers, die gaan toch geen Xbox 360, PS3 of Revolution kopenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een suffe redenatie zeg. Dit is het begin van een nieuw era. Echt niet dan mensen zo redeneren als jij nu doet..
En Pokemon een bedreiging noemen voor de 360 verkoopcijfers is echt een belediging richting gamers,.
Inderdaad, geheel andere doelgroep.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Sowieso zijn de pokemon spelers meer handheld gamers, die gaan toch geen Xbox 360, PS3 of Revolution kopen
Wat is er nou suf aan. Er is een nieuwe console uit. Je kan die gaan kopen maar die is nog duur. Ook is er een gaaf spel uit op de console die je al hebt waar je je nog wel een maandje mee kan vermaken. Daarbij weet je ook nog dat er ooit nog andere consoles komen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een suffe redenatie zeg. Dit is het begin van een nieuw era. Echt niet dan mensen zo redeneren als jij nu doet.. Het is nieuw, dus willen mensen het hebben. Consumptiemaatschappij en zo
.
En Pokemon een bedreiging noemen voor de 360 verkoopcijfers is echt een belediging richting gamers,.
Denk dat meer dan 70% van de gamers helemaal niet op forums of gamepagina's kijkt en alleen maar uit gaat van reclames op tv en wat er in bladen staat. Als er dan heel veel geadverteerd wordt voor een nieuwe console met fantastische weet ik veel wat en bijna niet voor een leuk spel dan kiezen ze als ze wat gaan kopen toch eerder voor de console.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is er nou suf aan. Er is een nieuwe console uit. Je kan die gaan kopen maar die is nog duur. Ook is er een gaaf spel uit op de console die je al hebt waar je je nog wel een maandje mee kan vermaken. Daarbij weet je ook nog dat er ooit nog andere consoles komen.
Dan zou ik toch echt voor dat spel gaan en met die nieuwe console wachten, er komen alleen maar meer spellen voor, hij word alleen maar goedkoper en misschien komt er nog wel betere concurentie.
Maar als ze nou al een PS2/GC/Xbox hebben staan, dan zullen ze daar best tevreden mee zijn en de 360 pas kopen als ie in prijs zakt, zo zijn ze dan ook wel weer...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dat meer dan 70% van de gamers helemaal niet op forums of gamepagina's kijkt en alleen maar uit gaat van reclames op tv en wat er in bladen staat. Als er dan heel veel geadverteerd wordt voor een nieuwe console met fantastische weet ik veel wat en bijna niet voor een leuk spel dan kiezen ze als ze wat gaan kopen toch eerder voor de console.
NoFI, maar jij zit vast nog op school he?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is er nou suf aan. Er is een nieuwe console uit. Je kan die gaan kopen maar die is nog duur. Ook is er een gaaf spel uit op de console die je al hebt waar je je nog wel een maandje mee kan vermaken. Daarbij weet je ook nog dat er ooit nog andere consoles komen.
Dan zou ik toch echt voor dat spel gaan en met die nieuwe console wachten, er komen alleen maar meer spellen voor, hij word alleen maar goedkoper en misschien komt er nog wel betere concurentie.
Ik heb ze alle 3, en toch koop ik um bij de release.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar als ze nou al een PS2/GC/Xbox hebben staan, dan zullen ze daar best tevreden mee zijn en de 360 pas kopen als ie in prijs zakt, zo zijn ze dan ook wel weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |