Als dat ingame is, dan ben ik blij. Tis fucking gewoon net een foto.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef pkwarts het volgende:
Een screen van een next-gen titel (nog niet aangekondigd welke). Als ik Project Gotham Racing 3 met zulke graphics op de Xbox 360 kan spelen ben ik een erg gelukkig man
Meer screens van deze game staan hier: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4157
gooooooooh. Ik doel gewoon ff dat als dit plaatje een ingame plaatje is en er een game komt met zulke graphics ik bijna zou janken van gelukquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lees jij je eigen berichten wel die je submit?.
Het spel heet 2 Days to Vegas en is een soiort van GTA.
Ahum. Als je kon lezen dan zie je dat ik helemaal niet beweer dat hij veel geld in het laatje gebracht heeft. Ik zeg alleen dat hij het boven verwachting goed doet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef PandorasBox het volgende:
Xbot-alert!
Wil je soms beweren dat de Xbox veel geld in het laatje heeft gebracht? HA-HA Nee....
Sony maakt winst met hun Ps2, Nintnedo maakt winst met hun Gamecube. Alleen MS draait verliezen met hun console. Zoals ik al zei: Microsft heeft genoeg geld om van iets een commercieel succces te maken.
Zie Xbox. Een ander bedrijf was het niet gelukt om de Xbox in leven te houden. Alleen MS kan dat.
Bij de radeon9700 zat een soortgelijke demo, dit kan de nieuwe xbox zo uitspugen ben ik bangquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:02 schreef twi het volgende:
Is gewoon een mooie render, dat zegt natuurlijk verder niets over ingame.
Elke unit telt gewoon mee hoor, Sony's playstation was ook niet zomaar ineens een hit...quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef PandorasBox het volgende:
Wie heeft dat newsitem geschreven? [afbeelding]
De Xbox verkoopt goed, maar we weten dat MS niet echt winst maakt met hun verkochte exemplaren.
En ik vertrouw gamesindustry.biz newsitems meer dan een newsitem op fok!
Dat had ik ook al. Ik hoop eigenlijk vooral dat de live support verbeterd wordt, en dat zaken als MMORPG´s inderdaad mogelijk worden. Dan is het ding gegarandeerd van mij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:20 schreef twi het volgende:
Als die lijst met games waar meer info over is (ergens eerder in 't topic, met stukje tekst erbij) allemaal daadwerkelijk launchgames zijn, is dat de allerbeste launch lineup ooit bij een nieuwe console beschikbaar.
hoe moet ik me dat voorstellen? 1200 bunny-hoppende gasten in een hele grote quake map die elkaar voor cheater uitmaken?quote:
Het is een console, dus cheats zijn in principe bugs die makkelijk verholpen kunnen worden, dus dat gaat sowieso nopoit op.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:59 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat voorstellen? 1200 bunny-hoppende gasten in een hele grote quake map die elkaar voor cheater uitmaken?
Denk dat je het meer moet zien als een wereld waarbij je je bij een bepaalde clan kunt aansluiten, waarbij je waarschijnlijk samen moet werken om een bepaald gebouw (je clanbasis) moet beschermen of iets dergelijks. Zal dus wel een soort MMOFPS/RTS game worden dus.quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:59 schreef Ruis het volgende:
hoe moet ik me dat voorstellen? 1200 bunny-hoppende gasten in een hele grote quake map die elkaar voor cheater uitmaken?
quote:
Zo dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:23 schreef kepler het volgende:
kheb zo'n idee dat dit plaatje niet klopt. De DVD-drive van de Xbox 2 lijkt mij veel te groot nu (in verhouding). Volgens mij wordt de Xbox2 redelijk klein. Iig kleiner dan de Xbox en het plaatje van nu
nope, je kijkt niet goed. De dvd lade loopt nog door in het zwarte gedeelte.quote:
Tot ongeveer het midden van de ejectknop loopt de cd-ladequote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
nope, je kijkt niet goed. De dvd lade loopt nog door in het zwarte gedeelte.
Ik maak wel een keer een illustratie als ik een keer niet te lui ben.
ow, dat wist ik niet. Heb zelf geen xbox, wel een PS2.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
nope, je kijkt niet goed. De dvd lade loopt nog door in het zwarte gedeelte.
Ik maak wel een keer een illustratie als ik een keer niet te lui ben.
Er is nog weinig over bekend andersquote:Op zondag 1 mei 2005 23:10 schreef Alfa145 het volgende:
Maar die 360 gaat een leuk ding worden, dat is zeker.![]()
But in Microsoft we trust.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er is nog weinig over bekend andersOver alledrie is nog weinig bekend
en "In Trust we frust"quote:
Beetje jammer.quote:Op maandag 2 mei 2005 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een samenwerking met Nintendo:
[afbeelding]
En dat duurt nog maar 10 dagen!quote:Op maandag 2 mei 2005 09:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Watnou release? binnenkort gewoon een half uur op MTV, kijken wat ze kunnen presenteren...
Wat meer van dit soort games en misschien dat deze nieuwe xbox het wat beter gaat doen in Japan.quote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mistwalkers eerste RPG voor de Xbox 360: Blue Dragon
[afbeelding]
Bron
misschien hebben ze daarom deze man aangetrokkenquote:Op maandag 2 mei 2005 10:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat meer van dit soort games en misschien dat deze nieuwe xbox het wat beter gaat doen in Japan.
Lijkt me wel idd, nu nog wat games zoals Katamari Damacy enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
misschien hebben ze daarom deze man aangetrokken
Inderdaad, wij Europeanen worden nogal vaak genaaid.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:15 schreef Klonk het volgende:
en dat ze vooral niet vergeten zulk soort games ook buiten japan op de markt te brengen...
Dat soort berichten mis op games.fok.nlquote:Op maandag 2 mei 2005 01:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt een samenwerking met Nintendo:
[afbeelding]
Dat kan!quote:Op maandag 2 mei 2005 12:43 schreef MMaRsu het volgende:
Heb trouwens gister Forza gespeeld, het is echt een cool uitgebreid spel, en ik vind het vooral cool dat je je eigen soundtracks kunt gebruiken!
Samengevat: Microsoft gaat samen met Samsung HDTV's en xbox 360's HDTV-capaciteiten promoten. Hopelijk ook in Europa!!!quote:Samsung and Microsoft Announce HDTV Alliance for Next-Gen Xbox
April 28, 2005, New York, NY—Samsung Electronics, a global HDTV leader, and Microsoft® today announced an alliance to elevate gaming to the next level through high-definition technology. Microsoft has chosen Samsung as the exclusive HDTV worldwide marketing partner for the next-generation Xbox® high-definition (HD) gaming platform. The announcement was made today during the Home Entertainment Expo at the New York Hilton.
The next-generation Xbox/Samsung HDTV combination is designed to deliver the most advanced and realistic high-definition experience to gamers worldwide. To promote the HD Era, the companies plan to place over 25,000 Samsung high-definition televisions in Microsoft Xbox retail kiosk locations across the globe.
"Gaming has become a primary force for innovation in the entertainment and technology industries. Samsung has selected Microsoft Xbox as the best next-generation game console and a key driver in the global HDTV revolution," said Peter Weedfald, Senior Vice President of Consumer Electronics and North America Corporate Marketing for Samsung Electronics America, Inc. "Samsung is proud to expand the Microsoft relationship and stand with them at the forefront of the HD gaming century."
"Samsung is a natural partner to showcase the richness of the next-generation Xbox," said Peter Moore, Corporate Vice President of Worldwide Marketing and Publishing for Xbox at Microsoft. "Samsung HDTVs will provide Xbox enthusiasts with the truest high-definition gaming experience available."
The alliance is the culmination of a global process begun by Microsoft in October 2004 to find the most advanced and formidable visual display company to join with the next-generation Xbox video game console. A wide variety of visual display screen sizes and technology platforms from Samsung Electronics (LCD, Plasma, Micro Display—DLP, and Slim Fit HDTV CRTs) combined with the incredible new Xbox console will give gamers unprecedented realism and intensity in their gameplay. The new 23" Samsung LCD TV (LNR238W) to be paired at retail with the new Xbox console offers a super-fast 12 millisecond pixel switching speed, which will enable intense action while overcoming any motion artifacts. In addition, the Fixed Pixel Device eliminates scan lines, further ensuring gameplay is smooth and flicker-free. Picture quality combines with advanced audio technology to create an incredible gaming experience. Samsung HDTVs' built-in speakers emulate the most realistic surround sound using SRS Tru-surround XT so the action feels even closer. Game enthusiasts will no doubt appreciate the sharper details, deeper contrast, and rich sound that are standard on a Samsung HDTV.
The global marketing and promotional alliance between Microsoft and Samsung Electronics will drive the HDTV gaming platform as the greatest emotional experience available for gamers around the world. The alliance will include cinema, POS, television, print, online, and various other media efforts.
Samsung Electronics and Microsoft enjoy a long-standing relationship as strategic and tactical business partners. The Microsoft Xbox currently incorporates Samsung technology, and Samsung will continue to be a tech driver for the next-generation Xbox video game console. Microsoft's first high-definition game will incorporate Samsung-branded products as well as instances of Samsung's logo as part of the overall HD gaming experience. This will mark the first time Microsoft incorporates a consumer electronics technology partner with the Xbox console and games.
The companies are involved in other collaborative technology efforts as well. Samsung Smartphones incorporate the Windows Mobile™ platform; Windows Media® Audio and Windows Media Digital Rights Management 10 (Windows Media DRM 10) are integrated with Samsung digital audio players; Samsung's new Portable Media Centers feature Windows Media Audio and Video and DRM 10; and the Microsoft Windows® platform is used across Samsung's global family of notebooks and personal computers.
As a part of their continued relationship, Microsoft and Samsung Electronics are uniting in a nationwide (USA) cause-marketing program entitled "Samsung's Hope For Education." Now in its second year, the program will deliver more than $2 million in much-needed technology and software products, including Encarta® Reference Library 2005, to elementary, middle, and high schools across America through an online essay contest. For more information on how to enter, please visit www.HopeForEducation.com.
bron
Oud.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Samengevat: Microsoft gaat samen met Samsung HDTV's en xbox 360's HDTV-capaciteiten promoten. Hopelijk ook in Europa!!!
Oud?quote:
Ongetwijfeld! Maar zo'n strategie van Microsoft kan ik eigenlijk alleen maar toejuigen! Sony hoeft niet zo'n alliantie aan te gaan, omdat Sony zelf HDTV's produceert. Ik hoop alleen wel dat Sony z'n HDTV's wat meer gaat pushen zodra ze de PS3 gaan releasen. (wat ook typisch is, is dat Sony dan weer een samenwerkingsverband heeft met Samsung voor het produceren van LCD-schermen.quote:Volgens mij zullen de Revolution en de PS3 ook wel HDTV ondersteunen.
Ik vind ze geen van allen mooi en vooral die onderste nogal "druk" en "rommelig" voor een logo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het logo van de XBOX 360?!?!?!
Screenshots for Alleged Xbox 360 logo vs. E3 invite
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooral die bovenste is erg mooi..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |