abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 20:10:56 #201
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_26578901
quote:
Zo schiet het niet op.

Ik word op een gegeven moment helemaal gek van al die geruchten op alle next-gen consoles.

Als er backwards compatibility, of wat ander nieuws, wil ik het voortaan straight from the horse's mouth.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 28 april 2005 @ 20:11:31 #202
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_26578915
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bioware (Unreal Engine) Title #1 !
Halleluja, een Bioware game met de U3 engine? Rhaaaaaaaa. .
Misschien dat dat eindelijk eens lekker loopt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_26578917
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, sponsoring by paps en mams, en als je werkt en schoolgaand bent dan hoef je negen van de tien keer niets te betalen, maar al die kids gaan glashard op hun bek....
Ja stomme kutkinderen, ik moet alles zelf betalen
Maar een werkende scholier heeft ook snel 100-200 euro per maand te besteden, het is niet heel veel, maar in 2 maandjes heb je een console.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 28 april 2005 @ 20:17:35 #204
12888 Skull-splitter
pi_26579092
zo heb ik mezelf ook jaren kunnen bedruipen, gaat prima, maar ik kots ook op kids die te lui zijn om van hun reet te komen of een hobby op te offeren voor hun eigen geld, en daarnaast nog eens doodgegooid worden met dure dingen...
pi_26581387
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het idee dat de Xbox de eerste consloe gaat worden waar een MMORPG op uit gaat komen.
Final Fantasy XI bestaat pas een jaar of zo.
pi_26581517
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef chibibo het volgende:
Drie jaar bedoel je!
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2005 @ 21:52:42 #207
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26581780
quote:
Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, sponsoring by paps en mams, en als je werkt en schoolgaand bent dan hoef je negen van de tien keer niets te betalen, maar al die kids gaan glashard op hun bek....
dat laatste snap ik niet. ik heb toendertijd me atari,famicon en megadrive ook gekregen, maar toen was ik ook tussen de 6-12 maar daar is toch niks mis mee
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26582431
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:41 schreef chibibo het volgende:

[..]

En PSO 1 en 2 op de Dreamcast al iets van 2 a 3 jaar daarvoor en is ook nog eens een ubercool spel.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  donderdag 28 april 2005 @ 22:20:27 #209
12888 Skull-splitter
pi_26582638
quote:
Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat laatste snap ik niet. ik heb toendertijd me atari,famicon en megadrive ook gekregen, maar toen was ik ook tussen de 6-12 maar daar is toch niks mis mee
Als paps en mams je alles aandragen, van consoles tot te dure kleren, en je mag ineens voor jezelf gaan zorgen met een klotebaantje, dan ga je kwa koopkracht in 1 klap gigantisch achteruit, en dan sta je toch raar op je neus te kijken, naast dat je gewoon NIET met geld kunt omgaan (gezien de vele schulden van mensen rond mijn leeftijd vind ik dit geen gedurfde uitspraak, maar eerder een constatering)
pi_26582648
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:13 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

En PSO 1 en 2 op de Dreamcast al iets van 2 a 3 jaar daarvoor en is ook nog eens een ubercool spel.
Maar die waren niet echt massive toch
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_26582671
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef peristilius het volgende:

[..]

Nee niet echt, gewoon diablo 2 achtig qua online, met zijn allen in een lobby maar als je het spel in gaat dan kan je met totaal 4 man online spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26584537
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef peristilius het volgende:

[..]

Jawel was erg uitgebreid en verslavend, net als zoveel Dreamcast games. Alleen nooit aangeslagen bij de massa, zoals zoveel Dreamcast games.
  donderdag 28 april 2005 @ 23:23:30 #213
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26584642
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als paps en mams je alles aandragen, van consoles tot te dure kleren, en je mag ineens voor jezelf gaan zorgen met een klotebaantje, dan ga je kwa koopkracht in 1 klap gigantisch achteruit, en dan sta je toch raar op je neus te kijken, naast dat je gewoon NIET met geld kunt omgaan (gezien de vele schulden van mensen rond mijn leeftijd vind ik dit geen gedurfde uitspraak, maar eerder een constatering)
En ondertussen ken ik ook tientallen mensen waarbij dit NIET geldt. Open er maar een R&P-topic over.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2005 @ 23:27:22 #214
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26584756
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

tsja, jij bent toch 22? dan vind ik het niet eens zo gek. veel mensen studeren of hebben gestudeerd of kopen net een huis/auto/stacarevan.
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:37:11 #215
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26586280
gasten beetje ontopic graag
The line is a dot to you!
pi_26586319
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:37 schreef kepler het volgende:
gasten beetje ontopic graag
En ik maar denken: "Hé drie pagina's met nieuwe reacties!" Maar het valt inderdaad een beetje tegen.

Laten we het nog eens over backwards-compatibiliteit hebben!
pi_26586787
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

En ik maar denken: "Hé drie pagina's met nieuwe reacties!" Maar het valt inderdaad een beetje tegen.

Laten we het nog eens over backwards-compatibiliteit hebben!
Je zet ze gewoon op elkaar, met die rondingen gaat dat vast wel passen. De volgende Xbox (na de 360) wordt gewoon een ovaal
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_26587848
Microsoft is toch bereid 4 miljard dollar aan de Xbox 360 te verliezen?

Nu maar hopen dat de Xbox 360 niet zo een financiele flop wordt als de Xbox..

Maar Microsoft kan voor altijd doorgaan. Ze hebben geneog geld om van alles eencommercieel succes te maken..ook al stelt het niets voor.
...and you shall see.
pi_26588336
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 02:26 schreef PandorasBox het volgende:Nu maar hopen dat de Xbox 360 niet zo een financiele flop wordt als de Xbox..
Oh, erg irritant die ongefundamenteerde en eigenlijk gefrustreerde uitspraken. Waar is ooit vermeld dat de xbox een financiele flop is geworden? Dat er geld op wordt ingeleverd is duidelijk, dat doen ze allemaal, alleen M'soft is bereid om nog meer in het rood te staan omdat het op de lange termijn toch wel uitbetaalt.
En in het geval van de xbox, doet ie dat al, boven verwachting van M'soft dus wat is er nou precies geflopt?
pi_26592647
Xbot-alert!

Wil je soms beweren dat de Xbox veel geld in het laatje heeft gebracht? HA-HA Nee....

Sony maakt winst met hun Ps2, Nintnedo maakt winst met hun Gamecube. Alleen MS draait verliezen met hun console. Zoals ik al zei: Microsft heeft genoeg geld om van iets een commercieel succces te maken.

Zie Xbox. Een ander bedrijf was het niet gelukt om de Xbox in leven te houden. Alleen MS kan dat.
...and you shall see.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:37:18 #221
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26592856
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef PandorasBox het volgende:
Xbot-alert!

Wil je soms beweren dat de Xbox veel geld in het laatje heeft gebracht? HA-HA Nee....

Sony maakt winst met hun Ps2, Nintnedo maakt winst met hun Gamecube. Alleen MS draait verliezen met hun console. Zoals ik al zei: Microsft heeft genoeg geld om van iets een commercieel succces te maken.

Zie Xbox. Een ander bedrijf was het niet gelukt om de Xbox in leven te houden. Alleen MS kan dat.
Het is ook niet de bedoeling geweest om winst te maken met de Xbox. Het was alleen maar het idee om een plaats te veroveren in de markt en dan de komende generaties echt winst te gaan maken, dit had sony net zo goed kunnen doen bijvoorbeeld (maar die zaten dus al in de markt ). Een ander bedrijf was dat net zo goed gelukt.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:40:11 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26592946
quote:
Het is ook niet de bedoeling geweest om winst te maken met de Xbox.
Ik vind dat zo'n rare smoes... De eerste periode van de Xbox 360 zal er ook geen winst gemaakt worden en met de snelheid waarop MS hun vervolg consoles plant zal ook de eindbalans van de Xbox 360 negatief zijn op deze manier. De Xbox zelf maakt ook pas sinds een half jaar ofzo winst en over een half jaar staat de opvolger al weer klaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26592972
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:29 schreef PandorasBox het volgende:
Xbot-alert!

Denk dat Sony er ook weinig problemen mee zou hebben.
MS is gewoon nieuw op de console markt en heeft zich moeten bewijzen, en dat hebben ze ruimschoots gedaan. Je maakt mij trouwens niet wijs dat ze er nog steeds verlies op draaien (games + console)
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:51:24 #224
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26593242
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

De kwartaalcijfers waren anders niet echt okay, .
-
pi_26593667
http://www.microsoft.com/msft/earnings/FY05/earn_rel_q1_05.mspx

Kijk naar de Home entertainment divisie...

Maar Microsoft heeft zich inderdaad bewezen. Xbox is een goede console en ik kan niet wachten op de Xbox360. De Xbox is gewoon een financieel flop, dat valt niet te ontkennen. Maar die verliezen zal de Xbox360 wel inhalen, hopenlijk.
...and you shall see.
  Eindredactie Games vrijdag 29 april 2005 @ 12:51:00 #226
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26594763
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind dat zo'n rare smoes... De eerste periode van de Xbox 360 zal er ook geen winst gemaakt worden en met de snelheid waarop MS hun vervolg consoles plant zal ook de eindbalans van de Xbox 360 negatief zijn op deze manier. De Xbox zelf maakt ook pas sinds een half jaar ofzo winst en over een half jaar staat de opvolger al weer klaar
wat dacht je van publiciteit? mensen al kennis laten maken met de MCE config vroeger was ene pc in de huiskamer iets voro nerds, maar nu vliegewn die ME sets over de toonbank als zoete broodjes over de toonbank. de grote tussenstap was de Xxbo, die kon je wel je MCE config van je pc aansluiten op de xbox, legaal en natuurlijk de illigale versie
pi_26594817
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:51 schreef donald_dick het volgende:

[..]

wat dacht je van publiciteit? mensen al kennis laten maken met de MCE config vroeger was ene pc in de huiskamer iets voro nerds, maar nu vliegewn die ME sets over de toonbank als zoete broodjes over de toonbank. de grote tussenstap was de Xxbo, die kon je wel je MCE config van je pc aansluiten op de xbox, legaal en natuurlijk de illigale versie
legaal? je bedoelt dat je dvd's kunt afspelen mbv de ab?
Fiets
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:48:53 #228
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26596272
quote:
A new image has been revealed by the Gamem8ker at the ilovebees-like viral campaign site OurColony.net. The image shows some in-game trees and grass contained by an “I” shape… or is it the Roman numeral for the number one?

Our theory? This is the first of two teaser images of Kameo: Elements of Power; this first image shows the game as it looks today on the current Xbox. If you compare this image with past Kameo screenshots you will find lot of similarities in the art.

In what do we base our assumption? Well, first, it has been rumored that Kameo, which as of yet it is an Xbox title, will be also a launch game for the Xbox 360 and the continuous delays the game has suffered back up that rumor. In top of that, there’s another hint from Microsoft's Chief XNA Architect himself.

Speaking in an interview with IGN on how easy it is to develop games for the Xbox 360, J. Allard said: “Several months ago I gave a Xenon kit to a team at Rare. They had an Xbox game in development, and they converted it to Xenon in six weeks.”

What other game than Kameo could this Xbox 360 port mentioned by Allard be?

So if we are right, this image has a One shape because it is displaying the Xbox version of Kameo, which could be released in both platforms. We now expect from the Gamem8ker to release a second image with a II (roman two) shape showing Kameo as it looks running on a Xenon Development Kit.

Stay tuned. We’ll have more on OurColony.net teaser images as they become available.
Nootje, speciaal voor jou. .
-
pi_26597421
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 11:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

MS is gewoon nieuw op de console markt en heeft zich moeten bewijzen, en dat hebben ze ruimschoots gedaan. Je maakt mij trouwens niet wijs dat ze er nog steeds verlies op draaien (games + console)
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8369
...and you shall see.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:44:46 #230
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26597643
quote:
Lees je je eigen linkjes wel?
quote:
The operating loss in the division also dropped year on year, falling to $164 million from $204 million, which could be seen as very positive - but can equally be interpreted in light of the fact that the previous quarter, ended on December 31st, saw the division post its first quarterly profit since the launch of Xbox.
Een financiele flop is het sowieso niet aangezien MS GEEN winsten ingecalculeerd had voor de eerste XBOX. Dat was al eeuwen bekend. .
-
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:46:48 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26597694
Kameo gaat dus voor zowel de Xbox 1 als de Xbox 2 komen
quote:
In terms of Microsoft's overall performance, a little hit from the Xbox division certainly hasn't made any dent in the giant's progress. Overall revenues of $9.62 billion were reported for the quarter (up from $9.17 billion last year), with a gigantic operating income of $3.3 billion (up from $1.3 billion).
Veliezen op de Xbox 1 dus een klein deukje voor Microsoft. Sommige bedrijven begrijpen gewoon dat je eerst flink moet investeren om later de vruchten te plakken. Twintig jaar terug begon Microsoft met het in de werkkamer zetten van een PC, nu draait 95% van de PC's Microsoft software. Wie weet hoe de huiskamer er dus straks over 10-15 jaar uit ziet.
pi_26598835
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

Een financiele flop is het sowieso niet aangezien MS GEEN winsten ingecalculeerd had voor de eerste XBOX. Dat was al eeuwen bekend. .
Klopt. Microsoft heeft nooit verwacht dat de Xbox financieel iets goeds zou bereiken. MS is het enige bedrijf dat zoiets als een Xbox op de markt kan plaatsen. Andere bedrijven zouden zo een financiele flop niet kunnen dragen.

Zie de totale winsten van MS. MS kan in de volgende generatie alle Xbox360s voor gratis weggeven en nog steeds winst draaien.

MS =

Met Micro$oft wil je liever niet concurrenen.
...and you shall see.
  Eindredactie Games vrijdag 29 april 2005 @ 15:32:32 #233
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26598936
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

legaal? je bedoelt dat je dvd's kunt afspelen mbv de ab?
nee MCE, maar ik realiseer me dat ie eigleijk MCE extender heet, illigaal heb je XMC
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:46:17 #234
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26599328
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:28 schreef PandorasBox het volgende:

Met Micro$oft wil je liever niet concurrenen.
Goed zo, MS heerscht .
-
pi_26599678
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goed zo, MS heerscht .
Xbox heerscht, voor de rest vind ik microsoft maar een beetje zuigen eigenlijk.
pi_26599810
Alleen nog het Japanse markt met de Xbox360 veroveren, en M$ is klaar voor world domination!

Gaat moeilijk worden....

Mistwalker
...and you shall see.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:20:00 #237
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26600269
quote:
Omzet en winst Microsoft afgelopen kwartaal gestegen

Microsoft meldde het afgelopen kwartaal een omzet van 9,62 miljard dollar te hebben behaald, vijf procent meer dan dezelfde periode een jaar eerder. De nettowinst steeg harder en verdubbelde bijna van 1,32 miljard een jaar geleden naar 2,53 miljard in het voorbije kwartaal. Men wijst onder meer op de goede resultaten van de afdeling serverproducten (SQL Server en Exchange Server), die een groei van twaalf procent liet zien, en de goede verkopen rond de Xbox gameconsole. Vorig jaar werden grote kostenreducties aangekondigd, die inmiddels vruchten hebben afgeworpen. Microsoft ziet de toekomst zonnig in en verwacht het komende kwartaal een omzet van ruim tien miljard dollar te gaan behalen en het huidige fiscale jaar uit te komen op een jaaromzet van ergens tussen de 43,3 tot 44,1 miljard dollar.
You were saying? .
-
pi_26600435
Wie heeft dat newsitem geschreven?

De Xbox verkoopt goed, maar we weten dat MS niet echt winst maakt met hun verkochte exemplaren.

En ik vertrouw gamesindustry.biz newsitems meer dan een newsitem op fok!
...and you shall see.
pi_26600466
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee MCE, maar ik realiseer me dat ie eigleijk MCE extender heet, illigaal heb je XMC
LOL, dat kende ik niet eens. Dacht dat er alleen de minder legale manier was
Fiets
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:27:38 #240
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26600468
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef PandorasBox het volgende:
Wie heeft dat newsitem geschreven? [afbeelding]

De Xbox verkoopt goed, maar we weten dat MS niet echt winst maakt met hun verkochte exemplaren.

Dit is een bericht van Microsoft zelf. Als beursgenoteerd bedrijf mag je niet liegen over je eigen cijfers. .
-
pi_26600481
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:26 schreef PandorasBox het volgende:
Wie heeft dat newsitem geschreven? [afbeelding]

http://tweakers.net/nieuws/37125
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26600552
Dus gamesindustry.biz lult uit hun nek?
...and you shall see.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:32:29 #243
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26600595
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef PandorasBox het volgende:
Eigen interpretatie van de cijfers, me dunkt.
Ik vertrouw MS iig wel meer dan gamesindustry.biz
-
pi_26600636
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:30 schreef PandorasBox het volgende:
Blijkbaar

In ieder geval kan je niet spreken van een flop, omdat je dat alleen kan bekijken uit de ogen van het bedrijf dat het product op de markt brengt. Als het product het beter doet dan geplant kan je per definitie niet spreken van een flop.
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:35:30 #245
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26600680
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:34 schreef peristilius het volgende:

Als het product het beter doet dan geplant kan je per definitie niet spreken van een flop.
Inderdaad, ook al wordt er verlies gemaakt.
Dat de XBOX het beter doet dan MS vewachtte is alleen maar een dikke pluim richting MS. .
Vanuit de gamershoek is er iig onverwacht veel respect gekomen, .
-
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:38:02 #246
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26600739
Overigens kan Sony zich iets minder veroorloven. .
quote:

Sony boekt opnieuw kwartaalverliezen
Elektronicagigant Sony heeft in het vierde kwartaal opnieuw verliezen geleden, zo heeft het bedrijf vandaag bekendgemaakt. Met name de elektronicadivisie, verantwoordelijk voor tweederde van de omzet, heeft het zwaar te verduren: het bedrijf is wat de productie betreft niet zo efficiënt als concurrenten Sharp en Matsushita, en heeft zijn leidende positie in de markt voor draagbare mediaspelers moeten afstaan aan Apple. De boven verwachting goede prestaties van de entertainment- en muziekdivisies compenseerden dit verlies enigszins, maar konden toch niet voorkomen dat het nettoresultaat in het rood bleef. Desalniettemin is het bedrijf niet ontevreden: door lagere herstructureringskosten en voornoemde goede prestaties van de entertainmentafdelingen kwam het verlies ongeveer 30% lager uit dan een jaar eerder.

Voor het nieuwe boekjaar verwacht het bedrijf een winst van ongeveer anderhalf miljard dollar, tegen zo'n $1,2 miljard een jaar eerder. Onder meer de PSP en de spellen daarvoor zouden aan deze winstgroei moeten bijdragen, aldus de elektronicagigant.
De rollen zijn bij Sony omgedraaid, het is juist de entertainment divisie die voor goede cijfers zorgt..Maar goed, zo is het te investeren geld wel wat minder ruim te besteden iig. .
-
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:38:16 #247
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_26600749

Een screen van een next-gen titel (nog niet aangekondigd welke). Als ik Project Gotham Racing 3 met zulke graphics op de Xbox 360 kan spelen ben ik een erg gelukkig man
Meer screens van deze game staan hier: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4157
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:40:26 #248
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26600809
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:38 schreef pkwarts het volgende:

Een screen van een next-gen titel (nog niet aangekondigd welke). Als ik Project Gotham Racing 3 met zulke graphics op de Xbox 360 kan spelen ben ik een erg gelukkig man
Meer screens van deze game staan hier: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4157
Lees jij je eigen berichten wel die je submit? .
Het spel heet 2 Days to Vegas en is een soiort van GTA.
-
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:41:33 #249
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26600841
Damn, dat is bijna fotorealistisch !
-
pi_26600919
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lees jij je eigen berichten wel die je submit? .
Het spel heet 2 Days to Vegas en is een soiort van GTA.
Hij bedoelt welk platform is onbekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')