abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2005 @ 14:31:03 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26497536
lijstje is vast al eens voorbij gekomen, een overzichtje van de ontwikkelaars die voor de xbox2/360 aan het werk zijn/gaan

3rd party ondersteuning (onafhankelijk uitgevers of ontwikkelaars
2KGames (Take-Two)
Activision Inc.
Atari Inc.
Bandai Co. Ltd.
Bethesda Softworks LLC
Capcom Co. Ltd.
Codemasters Software Company Ltd.
Eidos Inc.
Electronic Arts Inc.
FromSoftware Inc.
KOEI Co. Ltd.
Konami
LucasArts
Majesco Entertainment
Midway Games Inc.
Namco Hometek Inc.
Phantagram Co. Ltd.
Rockstar Games (Take-Two)
Sega of America Inc.
Tecmo Inc.
THQ Inc.
Ubisoft Entertainment
Vivendi Universal Games Inc.
Webzen Inc.

1st/2nd party ontwikkelaars (eigendom van of uitgegeven door Microsoft
BioWare Corp.
Bizarre Creations Ltd.
Bungie Studios
Epic Games Inc.
FASA Studio
Lionhead Studios Ltd.
Rare Ltd.
Real Time Worlds
Game Republic Inc.
Mistwalker
Q Entertainment Inc.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_26497714
quote:
Op maandag 25 april 2005 14:29 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, kijk voor de lol eens naast de topictitel, daar staat een mooi plaatje, kijk deze: [afbeelding]
En kijk eens rechtsonderaan de pagina, naast my active topics...

Scheelt toch weer zo'n onzinnige tvp niet?
Aanvulling, plaats gewoon niets of plaats iets zinnigs als je het perse in MYAT wil hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 25 april 2005 @ 14:42:32 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26497779
Ik zit me aan de hand van dat lijstje iets af te vragen, hoe zat dat ook alweer, Rockstar SanDiego was toch eerst Angel Studio's die de eerste 2 midtown madness games gemaakt hebben ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 25 april 2005 @ 16:55:42 #29
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26500353
quote:
Xbox 360 Memory Card Revealed
Following the past weekend’s leaked Xbox 360 pictures, a new image from OurColony.net, the ilovebees-like viral campaign site, has been released revealing for the first time the memory card as well as its storage size.

The original image, as found in OurColony.net, is actually turned upside down but for the sake of this article we decided to put in a more user-friendly format. As you can read in the front of the memory card, a 64 is followed by a shape that resembles an M, of MB (Megabytes). This is also a strong indication that memory card might come in different sizes, or if not, what would be the purpose of indicating the size of the card if there’s only one model?

It is also obvious that the memory card seen above fits into one of the two slots first exposed in the front image of the Xbox 360:
Hmm, wie weet is ie echt zo vet als op dit plaatje. .
-
  maandag 25 april 2005 @ 17:10:38 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_26500412
quote:
Microsoft games is wel wat jong om retro te gaan heh? .

.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26500452
Mijn bekrompen visie op de Xbox 360:
De Xbox staat bekend om z'n kracht. Hoe je het ook wend of keert, veel mensen nemen een Xbox om z'n grafische kracht. Wat heeft deze Xbox 360 te bieden wanneer de PS3 krachtiger zal zijn?
Xbox Live, zullen een aantal mensen zeggen. Echter, maar 13% van de Xboxers heeft dit, als ik het goed heb, dus ook dit is niet echt waar microsoft het van moet hebben. Third party/multiplatform games zullen mooier/beter zijn op de PS3, dus daar hoef je ook niet voor aan de Xbox. Wat bied deze Xbox 360 dan wel?
  maandag 25 april 2005 @ 17:12:52 #32
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26500456
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Microsoft games is wel wat jong om retro te gaan heh? .

[afbeelding].
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_26500764
quote:
Op maandag 25 april 2005 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hmm, wie weet is ie echt zo vet als op dit plaatje. .
Volgens mij is dat plaatje heel erg nep, op het officiele plaatje staat memory unit toch zonder hoofdletter, en dat knopje zit ook nog verkeerd. Ik vertrouw hem voor geen meter
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 25 april 2005 @ 17:28:19 #34
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26500765
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:12 schreef Xrenity het volgende:
Mijn bekrompen visie op de Xbox 360:
De Xbox staat bekend om z'n kracht. Hoe je het ook wend of keert, veel mensen nemen een Xbox om z'n grafische kracht. Wat heeft deze Xbox 360 te bieden wanneer de PS3 krachtiger zal zijn?
Xbox Live, zullen een aantal mensen zeggen. Echter, maar 13% van de Xboxers heeft dit, als ik het goed heb, dus ook dit is niet echt waar microsoft het van moet hebben. Third party/multiplatform games zullen mooier/beter zijn op de PS3, dus daar hoef je ook niet voor aan de Xbox. Wat bied deze Xbox 360 dan wel?
Is het al bewezen dat de PS3 krachtiger is?
  maandag 25 april 2005 @ 17:28:35 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_26500776
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:12 schreef Xrenity het volgende:
Wat bied deze Xbox 360 dan wel?
Een naam, heel simpel. Xbox heeft zich nu naast grafische kracht gemanifesteerd als cool alternatief van de PS. Een hoop kopers zullen zich dus aangetrokken voelen door de brand en de associatie met xbox 1. Ik vraag me trouwens zelf ook af of dat genoeg is.
Je zou ook de voorsprong nog kunnen toevoegen, maar volgens mij heeft DreamCast ook wel gedeeltelijk aangetoond dat de gemiddelde koper wel rustig afwacht tot er wat alternatieven zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 25 april 2005 @ 17:29:03 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_26500788
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Fliepke het volgende:
Maakt dat uit? Zolang het gerucht maar gaat .
pi_26501231
Ik vind de memorycard er inderdaad wat apart uitzien, niet echt iets dat in een gat moet.
  maandag 25 april 2005 @ 17:53:05 #38
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26501313
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Een naam, heel simpel. Xbox heeft zich nu naast grafische kracht gemanifesteerd als cool alternatief van de PS. Een hoop kopers zullen zich dus aangetrokken voelen door de brand en de associatie met xbox 1. Ik vraag me trouwens zelf ook af of dat genoeg is.
Je zou ook de voorsprong nog kunnen toevoegen, maar volgens mij heeft DreamCast ook wel gedeeltelijk aangetoond dat de gemiddelde koper wel rustig afwacht tot er wat alternatieven zijn.
Dat was de schuld van SEGA, die een extreem slechte marketing had.
Sowieso is alles nu anders..MS heeft al een hoop big-shot-namen gestrikt, er is een voorsprong, XBOX live, de huidige fanbase, zich richten op de casual gamer etc etc etc.
Ik vreet m'n XBOX 2 op als dit geen keihard succes wordt .
-
pi_26501341
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:49 schreef Thomper het volgende:
Ik vind de memorycard er inderdaad wat apart uitzien, niet echt iets dat in een gat moet.
Ik vind de memorycard er anders heel normaal uitzien
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 25 april 2005 @ 17:56:05 #40
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26501378
quote:

[..]

Nee!
En al zou die dat zijn, de PS staat nou niet echt bekend om z'n makkelijk te maken games.
XBOX 2 zal veel met XNA werken, en het schijnt erg simpel te zijn om daar dingen mee te maken. .
-
  maandag 25 april 2005 @ 17:57:57 #41
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_26501424
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee!
En al zou die dat zijn, de PS staat nou niet echt bekend om z'n makkelijk te maken games.
XBOX 2 zal veel met XNA werken, en het schijnt erg simpel te zijn om daar dingen mee te maken. .
Precies mijn punt
pi_26501637
quote:

[..]

Nee, maar stel heh
Natuurlijk zullen ze voortbouwen op de naam. Maar na PGR en RARE met zijn games is er weinig exclusiefs... En als het gerucht klopt dat een aantal devs zijn overgestapt naar de PS3 nadat ze de kracht van de PS3 hadden gezien, dan wordt het allemaal nog erg zwaar voor de Xbox 360.
pi_26501803
quote:
As you can read in the front of the memory card, a 64 is followed by a shape that resembles an M, of MB (Megabytes). This is also a strong indication that memory card might come in different sizes, or if not, what would be the purpose of indicating the size of the card if there’s only one model?
Wat een domme redenatie! Op de PS2 memory cards staat ook "8MB" en er zijn nooit (officiële) memory cards met een ander formaat uitgebracht.
  maandag 25 april 2005 @ 18:19:12 #44
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26501871
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nee, maar stel heh
Natuurlijk zullen ze voortbouwen op de naam. Maar na PGR en RARE met zijn games is er weinig exclusiefs... En als het gerucht klopt dat een aantal devs zijn overgestapt naar de PS3 nadat ze de kracht van de PS3 hadden gezien, dan wordt het allemaal nog erg zwaar voor de Xbox 360.
Als m'n oma wieltjes had gehad dan had ik haar als skateboard kunnen gebruiken... .
En hoe weet jij dat er weinig exclusiefs is? Dat dachten ze van de XBOX ook en uiteindelijk had ie iets minder exclusives dan de PS2, die dik een jaar ouder is..
De 360 wordt een ongekend succes, mark my words. Sowieso is MS te slim om dit te laten floppen. .
-
  maandag 25 april 2005 @ 18:21:35 #45
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26501916
En wat een heerlijk fanboyistisch gerucht trouwens. , , !
Het lijkt mij eerder dat devvers kiezen voor een makkelijke manier van programmeren ipv zich blind te staren op kracht die de eerste 2 jaar niet benut zal worden. .
Dus het gerucht klinkt nogal ongeloofwaardig, aangezien geen een devver in staat is om meteen het maximale uit de console te halen......
-
  maandag 25 april 2005 @ 18:32:56 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_26502120
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het lijkt mij eerder dat devvers kiezen voor een makkelijke manier van programmeren ipv zich blind te staren op kracht die de eerste 2 jaar niet benut zal worden. .
Welnee, ze kiezen voor de grootste userbase. De PS2 was ook niet echt de programmeerhemel, maar heeft verreweg de meeste spellen.
pi_26502212
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:32 schreef speknek het volgende:
Welnee, ze kiezen voor de grootste userbase. De PS2 was ook niet echt de programmeerhemel, maar heeft verreweg de meeste spellen.
Klopt... maar de generatie dáárvoor was het juist de PS1 die weer erg gemakkelijk was om voor te programmeren. Een stuk makkelijker dan de Saturn van Sega bijvoorbeeld en ook makkelijker dan de N64 in de zin van dat programmeurs veel meer vrijheid hadden met de opslagruimte van cd-roms t.o.v. cartridges.

Met andere woorden. Hier kun je niet zoveel over zeggen.
pi_26502300
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als m'n oma wieltjes had gehad dan had ik haar als skateboard kunnen gebruiken... .
Wat dit met de Xbox te maken heeft vat ik niet helemaal
quote:
En hoe weet jij dat er weinig exclusiefs is? Dat dachten ze van de XBOX ook en uiteindelijk had ie iets minder exclusives dan de PS2, die dik een jaar ouder is..
De 360 wordt een ongekend succes, mark my words. Sowieso is MS te slim om dit te laten floppen. .
Ik bedoel natuurlijk echte toppers. Want een grabbed by the goulies wordt ik niet warm of koud van, een Legend of Zelda wel.

Je hebt overigens een behoorlijk vertrouwen in de Xbox zeg 'Een ongekend succes'. Ik vraag het me af. Wanneer ze eind dit jaar releasen zijn ze veel eerder dan de rest. Maar zal de consument nu juist gelijk het apparaat kopen of wachten op de rest...? Ik ken een aantal mensen met een Xbox maar de meesten zeggen me 'geen trek te hebben' in de tweede. Maarja, time will tell heh
  maandag 25 april 2005 @ 18:49:47 #49
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26502427
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Die was dan ook een jaar eerder uit.. Of nog langer zelfs.
Laatst had iemand een linkje met het aantal exclusives en totaal aantal games. Maar ik weet niet in welk topic dat stond. Het verschil was iig kleiner dan ik dacht.
-
  maandag 25 april 2005 @ 18:51:42 #50
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_26502460
Het is maar net van welk soort genre games je houd.
Hou je meer van Platform dan raad ik de xbox wel af.
Maar voor de FPS en Race games dan zit je bij de xbox goed.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')