Aanvulling, plaats gewoon niets of plaats iets zinnigs als je het perse in MYAT wil hebbenquote:Op maandag 25 april 2005 14:29 schreef DinoPK het volgende:
Zeg, kijk voor de lol eens naast de topictitel, daar staat een mooi plaatje, kijk deze: [afbeelding]
En kijk eens rechtsonderaan de pagina, naast my active topics...
Scheelt toch weer zo'n onzinnige tvp niet?
Hmm, wie weet is ie echt zo vet als op dit plaatje.quote:Xbox 360 Memory Card Revealed
Following the past weekend’s leaked Xbox 360 pictures, a new image from OurColony.net, the ilovebees-like viral campaign site, has been released revealing for the first time the memory card as well as its storage size.
The original image, as found in OurColony.net, is actually turned upside down but for the sake of this article we decided to put in a more user-friendly format. As you can read in the front of the memory card, a 64 is followed by a shape that resembles an M, of MB (Megabytes). This is also a strong indication that memory card might come in different sizes, or if not, what would be the purpose of indicating the size of the card if there’s only one model?
It is also obvious that the memory card seen above fits into one of the two slots first exposed in the front image of the Xbox 360:
Microsoft games is wel wat jong om retro te gaan heh?quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 17:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Microsoft games is wel wat jong om retro te gaan heh?.
[afbeelding].
Volgens mij is dat plaatje heel erg nep, op het officiele plaatje staat memory unit toch zonder hoofdletter, en dat knopje zit ook nog verkeerd. Ik vertrouw hem voor geen meterquote:Op maandag 25 april 2005 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, wie weet is ie echt zo vet als op dit plaatje..
Is het al bewezen dat de PS3 krachtiger is?quote:Op maandag 25 april 2005 17:12 schreef Xrenity het volgende:
Mijn bekrompen visie op de Xbox 360:
De Xbox staat bekend om z'n kracht. Hoe je het ook wend of keert, veel mensen nemen een Xbox om z'n grafische kracht. Wat heeft deze Xbox 360 te bieden wanneer de PS3 krachtiger zal zijn?
Xbox Live, zullen een aantal mensen zeggen. Echter, maar 13% van de Xboxers heeft dit, als ik het goed heb, dus ook dit is niet echt waar microsoft het van moet hebben. Third party/multiplatform games zullen mooier/beter zijn op de PS3, dus daar hoef je ook niet voor aan de Xbox. Wat bied deze Xbox 360 dan wel?
Een naam, heel simpel. Xbox heeft zich nu naast grafische kracht gemanifesteerd als cool alternatief van de PS. Een hoop kopers zullen zich dus aangetrokken voelen door de brand en de associatie met xbox 1. Ik vraag me trouwens zelf ook af of dat genoeg is.quote:Op maandag 25 april 2005 17:12 schreef Xrenity het volgende:
Wat bied deze Xbox 360 dan wel?
Maakt dat uit? Zolang het gerucht maar gaatquote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Fliepke het volgende:
Is het al bewezen dat de PS3 krachtiger is?
Dat was de schuld van SEGA, die een extreem slechte marketing had.quote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Een naam, heel simpel. Xbox heeft zich nu naast grafische kracht gemanifesteerd als cool alternatief van de PS. Een hoop kopers zullen zich dus aangetrokken voelen door de brand en de associatie met xbox 1. Ik vraag me trouwens zelf ook af of dat genoeg is.
Je zou ook de voorsprong nog kunnen toevoegen, maar volgens mij heeft DreamCast ook wel gedeeltelijk aangetoond dat de gemiddelde koper wel rustig afwacht tot er wat alternatieven zijn.
Ik vind de memorycard er anders heel normaal uitzienquote:Op maandag 25 april 2005 17:49 schreef Thomper het volgende:
Ik vind de memorycard er inderdaad wat apart uitzien, niet echt iets dat in een gat moet.
Nee!quote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies mijn puntquote:Op maandag 25 april 2005 17:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee!
En al zou die dat zijn, de PS staat nou niet echt bekend om z'n makkelijk te maken games.
XBOX 2 zal veel met XNA werken, en het schijnt erg simpel te zijn om daar dingen mee te maken..
Nee, maar stel hehquote:Op maandag 25 april 2005 17:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat een domme redenatie!quote:As you can read in the front of the memory card, a 64 is followed by a shape that resembles an M, of MB (Megabytes). This is also a strong indication that memory card might come in different sizes, or if not, what would be the purpose of indicating the size of the card if there’s only one model?
Als m'n oma wieltjes had gehad dan had ik haar als skateboard kunnen gebruiken...quote:Op maandag 25 april 2005 18:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar stel heh
Natuurlijk zullen ze voortbouwen op de naam. Maar na PGR en RARE met zijn games is er weinig exclusiefs... En als het gerucht klopt dat een aantal devs zijn overgestapt naar de PS3 nadat ze de kracht van de PS3 hadden gezien, dan wordt het allemaal nog erg zwaar voor de Xbox 360.
Welnee, ze kiezen voor de grootste userbase. De PS2 was ook niet echt de programmeerhemel, maar heeft verreweg de meeste spellen.quote:Op maandag 25 april 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het lijkt mij eerder dat devvers kiezen voor een makkelijke manier van programmeren ipv zich blind te staren op kracht die de eerste 2 jaar niet benut zal worden..
Klopt... maar de generatie dáárvoor was het juist de PS1 die weer erg gemakkelijk was om voor te programmeren. Een stuk makkelijker dan de Saturn van Sega bijvoorbeeld en ook makkelijker dan de N64 in de zin van dat programmeurs veel meer vrijheid hadden met de opslagruimte van cd-roms t.o.v. cartridges.quote:Op maandag 25 april 2005 18:32 schreef speknek het volgende:
Welnee, ze kiezen voor de grootste userbase. De PS2 was ook niet echt de programmeerhemel, maar heeft verreweg de meeste spellen.
Wat dit met de Xbox te maken heeft vat ik niet helemaalquote:Op maandag 25 april 2005 18:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als m'n oma wieltjes had gehad dan had ik haar als skateboard kunnen gebruiken....
Ik bedoel natuurlijk echte toppers. Want een grabbed by the goulies wordt ik niet warm of koud van, een Legend of Zelda wel.quote:En hoe weet jij dat er weinig exclusiefs is? Dat dachten ze van de XBOX ook en uiteindelijk had ie iets minder exclusives dan de PS2, die dik een jaar ouder is..
De 360 wordt een ongekend succes, mark my words. Sowieso is MS te slim om dit te laten floppen..
Die was dan ook een jaar eerder uit.. Of nog langer zelfs.quote:Op maandag 25 april 2005 18:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Welnee, ze kiezen voor de grootste userbase. De PS2 was ook niet echt de programmeerhemel, maar heeft verreweg de meeste spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |