quote:Op maandag 25 april 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Ja Queen in deze..... kan er ook niks aan doen... Glaucoom had geen geduld !
Leuk weekend gehadquote:Op maandag 25 april 2005 08:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
dat botte....
Maar goed deze dan! mogguh heren![]()
ik heb 9 minuten zitten te f5'enquote:Op maandag 25 april 2005 08:34 schreef Chocobo het volgende:
Ja Queen in deze..... kan er ook niks aan doen... Glaucoom had geen geduld !
Nee je hebt ook wel gelijk.... had ik maar sneller moeten wezenquote:
en dan nog tegelijk een topic makenquote:Op maandag 25 april 2005 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee je hebt ook wel gelijk.... had ik maar sneller moeten wezen
Wat heb jij met die dikke vandaag dikke ?quote:
yep lekker, scheveningen geweest he al in vorige topic verteld. Zaterdag vrienden gehad die kwamen eten (krijg altijd eters aangezien ik het heerlijk vind om te kokenquote:
Je herkent jezelf niet eens? Kom op joh kijk eens naar die ogen!!!!!!!quote:
Ja en nou heb ik zin om naar de Efteling te gaanquote:
Ja ik had het gelezen. Die pik is gaan zwemmen enzo... geweldigquote:Op maandag 25 april 2005 08:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
yep lekker, scheveningen geweest he al in vorige topic verteld. Zaterdag vrienden gehad die kwamen eten (krijg altijd eters aangezien ik het heerlijk vind om te kokenze plannen bezoekjes altijd lekker rond etenstijd de slimmerikken
) Leuk weekend zeker, jullie ook?
quote:Op maandag 25 april 2005 08:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja en nou heb ik zin om naar de Efteling te gaan![]()
Doornroosjequote:Op maandag 25 april 2005 08:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja en nou heb ik zin om naar de Efteling te gaan![]()
Ook lekker! weekendje onder de mannen. (waarom klinkt het zo verkeerd als ik dat zeg hihiquote:Op maandag 25 april 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik had het gelezen. Die pik is gaan zwemmen enzo... geweldigEn lekker gegeten... lekker hoor. Ja ons weekend prima. Was alleen. Quin moest werken.... weekend onder de mannen. We hebben gebiert (althans papa voornamelijk) en Daan kan nu de high five
Daan zal toch wel geranja't hebben? en pas op dat hij geen high-five doet als je net iets in je hand hebtquote:Op maandag 25 april 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We hebben gebiert (althans papa voornamelijk) en Daan kan nu de high five
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |