ja echt compliment jaquote:Op maandag 25 april 2005 13:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
![]()
Denk ik ook eens een mens een complimentje te geven.
![]()
Puny earth-humans! When the invasion comes, you'll know who's the superior organism in this galaxy!
Wat is er jerrie? Niet geneukt dit weekend?quote:
En jij heb nog nooit van vliegtuigen gehoord??quote:Op maandag 25 april 2005 12:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En hoe had je gedacht dat ik die bij creno op z'n wolk kreeg? He?.
Ik zit niet op een wolk.
ik ben zelfs een paar keer versierdquote:Op maandag 25 april 2005 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er jerrie? Niet geneukt dit weekend?
Een paar keer zelfs?quote:Op maandag 25 april 2005 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben zelfs een paar keer versierd. maar nee hoor, jerre moest weer verlegen doen
.
quote:Op maandag 25 april 2005 13:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een paar keer zelfs?
Je ziet er ook gewoon te schattig uit.
as if you don't yearn for compliments such as those?quote:
Losbandig seksueel contact hebben met een andere menselijk persoon?quote:Op maandag 25 april 2005 13:43 schreef keizerpinguin het volgende:
heeft iemand nog leuke ideeën om iets te doen verveel me een beetje!?
nee das weer minderquote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Losbandig seksueel contact hebben met een andere menselijk persoon?
Dat lijkt me logisch.quote:Op maandag 25 april 2005 13:35 schreef Semisane het volgende:
Over Stuart Alan Jones gesproken.....heb van het weekend de 1ste 2 aflevering van de amerikaanse QAF gezien...naast het feit dat de afleveringen op elkaar lijken (wat wel logisch is) is de amerikaanse versie van SAJ vele malen minder dan de originele SAJ....imho uiteraard.
Wees blij, ik ben allang niet meer boeiend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |