Ja?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Who cares.
Trouwens MUUS: Jij word de nieuwe ONZ mod?
Athans, ik hoorde Yvonne op Fok!radioquote:
Geef mij Kasta of Laffer maar. Ik mag dat vuur met vuur bestrijden programma welquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:26 schreef cerror het volgende:
Naja ik zie liever mijzelf dan MUUS als mod op ONZ... maar ja... alsof mijn mening nut heeft.
Moah... ik vind het "inteelt" gehalte iets te hoog op fok.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geef mij Kasta of Laffer maar. Ik mag dat vuur met vuur bestrijden programma wel
Die indruk krijg je soms wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
Moah... ik vind het "inteelt" gehalte iets te hoog op fok.
Subjectiviteit is ver te zoeken.
Lees: "Er zouden meer zwakzinnige slowchathomo's in de crew moeten zitten zodat alle users met te weinig originaliteit en inspiratie naar hartelust ONZ nog meer kunnen verneuken"quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Moah... ik vind het "inteelt" gehalte iets te hoog op fok.
Subjectiviteit is ver te zoeken.
Ik hoef de SC niet terug hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lees: "Er zouden meer zwakzinnige slowchathomo's in de crew moeten zitten zodat alle users met te weinig originaliteit en inspiratie naar hartelust ONZ nog meer kunnen verneuken".
Doe iets!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Ah, dit wordt het alles-aan-de-crew-is-kut-topic?
Veel plezier dan.
Jij liever mod dan ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Ik hoef de SC niet terug hoor.
En ik denk dat onz met mij erbij er nog iets schoner uit zal zien.
Preventief ruimen houd ik van.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Veel plezier dan.
Ik hoop het. Laat niemand van z'n hart een moordkuil maken enzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef MUUS het volgende:
Thnxquote:Veel plezier dan.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
Ik vind het alleen nogal kut dat als je geregistreerd bent na 2002, geen goede mod kan zijn.
Ach, bij ONZ is het de gewoonte dat je een oldbie bent.quote:
Mwooah, nofi hoor, maar bij die typische mod wannabe's heb ik toch altijd het idee dat ze het een weekje fatsoenlijk zullen doen, daarna compleet doordraaien, flippen, op allerlei topics waar ze niets mee te maken hebben slotjes pleuren en tenslotte huilend de crew weer verlaten...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef cerror het volgende:
Ik hoef de SC niet terug hoor.
En ik denk dat onz met mij erbij er nog iets schoner uit zal zien.
Preventief ruimen houd ik van.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind het alleen nogal kut dat als je geregistreerd bent na 2002, geen goede mod kan zijn.
ooooooh alleen bij onzquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ach, bij ONZ is het de gewoonte dat je een oldbie bent.
Zie PP (ruis) Havoc etc. etc.....
Ok, snakey was echt een fout
Tja, je moet niet zo'n figuur hebben die al bij een beetje kritiek begint te janken nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwooah, nofi hoor, maar bij die typische mod wannabe's heb ik toch altijd het idee dat ze het een weekje fatsoenlijk zullen doen, daarna compleet doordraaien, flippen, op allerlei topics waar ze niets mee te maken hebben slotjes pleuren en tenslotte huilend de crew weer verlaten...
Samengevat, dat soort users zijn simpelweg te labiel om in de ONZ crew te komen.
Jij bent er toch al? Kan je niet een blik van je vriendjes opentrekken en die in de crew doen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lees: "Er zouden meer zwakzinnige slowchathomo's in de crew moeten zitten zodat alle users met te weinig originaliteit en inspiratie naar hartelust ONZ nog meer kunnen verneuken".
Dit is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:40 schreef kastanova het volgende:
Mwooah, nofi hoor, maar bij die typische mod wannabe's heb ik toch altijd het idee dat ze het een weekje fatsoenlijk zullen doen, daarna compleet doordraaien, flippen, op allerlei topics waar ze niets mee te maken hebben slotjes pleuren en tenslotte huilend de crew weer verlaten...
Samengevat, dat soort users zijn simpelweg te labiel om in de ONZ crew te komen.
Och, je kunt niet zeggen dat het nooit geprobeerd is...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, je moet niet zo'n figuur hebben die al bij een beetje kritiek begint te janken nee.
Maar om nu gelijk te gaan grommen tegen alles wat "nieuw" is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |