Dude, gal spuwen doe je maar via mail.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Agosssieeee, ga je nu huilen? Sorry hoor, ik wilde je geen pijn doen.
En sinds wanneer spreek jij uit naam van meerderen, kunnen ze dat zelf niet?
(bij de weg...je moest er wel lang over nadenken, om met zo'n zwak antwoord te komen)
you `re close but no sigar palquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Want ik zit hier sinds 2003... maar ik ken het reilen en zeilen ook wel onderhand.
Ben ik ook een newbie?
Hallo! Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het goed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef Calella het volgende:
Was eigenlijk op zoek naar nieuwe MUUS foto's.
met mij ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo! Hoe gaat het met jou? Met mij gaat het goed.
Damnage.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:00 schreef Morwen het volgende:
Godver, druk geweest enzo...
MUUS![]()
Of ging het daar niet over![]()
Zo niet, schande!......MUUS![]()
Van mezelf.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
met mij ook
zeg eens, van wie heb je nog komkommerfoto's?
Foto!quote:
Dude, ik leg je net uit waar het bij al die vorige newbies waar het mee geprobeerd is fout ging en jij beweert dat ze nooit een kans krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
Op veel punten erg met je eens.
Maar waarom vantevoren al concluderen dat elke "nieuwe" user zo is?
Ze krijgen niet eens een kans.
Fingerspitzengefuhlquote:En tja, wat maakt nu een user een goede mod naast het oldbie zijn?
Want ik zit hier sinds 2003... maar ik ken het reilen en zeilen ook wel onderhand.
Ben ik ook een newbie?
quote:
Toedelokietjequote:
Moah, niet dat ik persé mod wil worden hoor, alleen enigzins geïnteresseerd.quote:
Noem jij eens een sterke nieuwe user die zich verbaal kan redden danquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
Moah, niet dat ik persé mod wil worden hoor, alleen enigzins geïnteresseerd.
Maar het is nogal een sprong in het diepe om een nieuwtje mod-status te geven.
Maar wat als er een sterke "nieuwe" user als mod gekozen word die ook de tijd heeft voor zoiets?
Niet makkelijk, maar enigzins haalbaar toch?
En het balanceerd een beetje de crew in ONZ.
Just a wild idea though
Zie dat niet makkelijk maar wel haalbaar zinnetje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Noem jij eens een sterke nieuwe user die zich verbaal kan redden dan.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik leg je net uit waar het bij al die vorige newbies waar het mee geprobeerd is fout ging en jij beweert dat ze nooit een kans krijgen.
Oftewel, ze hebben vaak genoeg een kans gehad, ze faalden vrijwel allemaal hopeloos, dus waarom zou de crew in gódsnaam besluiten om het nóg een keer te proberen in plaats van gewoon een oldbie aan te stellen die het in de meeste gevallen wél goed doet?
[..]
Fingerspitzengefuhl.
En nee, jij bent in principe geen newbie, maar jij valt dus binnen de al eerder beschreven wannabe mods.
En het reilen en zeilen al kennen?
Je hebt zover ik weet in je gehele forum "carriere" nog geen enkel spraakmakend topic geopend, dus echt een "kwaliteits-user" ben je niet, je hebt notabene het grootste deel van je postaantal aan posts in SC reeksen te danken.
Tevens zie ik je in FB ook vrijwel nooit zien posten, op een paar nietszeggende oneliners na, dus hoe moet jij in godsnaam een eigen FB beheren en/of je besluiten verdedigen?
Het bovenstaande is trouwens niet als bash bedoeld, ik geef slechts mijn persoonlijke en in dit geval zelfs beargumenteerde mening; voordat we daar weer gezeur over krijgen.
Ik vind Kasta anders aardig sterk in US.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dat uit de vingers van iemand die aandachtsgeil is, in plaats dat hij werkelijk weet wat het inhoudt wat een moderator moet doen.
Mijn nacht is weer helemaal goed. Want ik miste al een ongelovelijke domme post vanacht.
Kasta je bent mijn slaappil, thank you very much![]()
![]()
Amen, dude.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vind Kasta anders aardig sterk in US.
Nogal vreemd dat iemand niet likt maar eerlijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Amen, dude.
Wat een raar topic eigenlijk..
Was jij niet die weirdo die Hummie van der Tonnekreek ging emailen omdat ik postte dat ik haar sufgeneukt had op een tafel in het BB huis?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dat uit de vingers van iemand die aandachtsgeil is, in plaats dat hij werkelijk weet wat het inhoudt wat een moderator moet doen.
Mijn nacht is weer helemaal goed. Want ik miste al een ongelovelijke domme post vanacht.
![]()
Nou, want dat maak ik nooit mee!quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Nogal vreemd dat iemand niet likt maar eerlijk is.
Jezus, zeurkous.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:02 schreef kastanova het volgende:
-knip-
Ach, je moet soms wat inleveren voor pleasurequote:
Jas. Hup. Foto. Of ik word erg narrig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Amen, dude.
Wat een raar topic eigenlijk..
Toch eensch... foto's aub.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:18 schreef static het volgende:
[..]
Jas. Hup. Foto. Of ik word erg narrig.
Vertel, oh mismaakt orakel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
in plaats dat hij werkelijk weet wat het inhoudt wat een moderator moet doen.
Heb je het nu over het likken of over de eerlijkheidquote:
Mag ik?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:19 schreef MUUS het volgende:
Nee static, ik trek mijn jas niet aan.
Morgen. Ben nu moe. Rust. Bijkomen.
Kan iemand me naar bed dragen?.
Doe het zelf. Trusten lieffie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:19 schreef MUUS het volgende:
Nee static, ik trek mijn jas niet aan.
Morgen. Ben nu moe. Rust. Bijkomen.
Kan iemand me naar bed dragen?.
en dat weet jij natuurlijk wel hè knurftquote:[b]Op dinsdag 26 april 2005 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[quoteEn dat uit de vingers van iemand die aandachtsgeil is, in plaats dat hij werkelijk weet wat het inhoudt wat een moderator moet doen.
een post van een user/moderator nodig hebben om te kunnen slapen is nogal kansloosquote:Mijn nacht is weer helemaal goed. Want ik miste al een ongelovelijke domme post vanacht.
![]()
Ik wil ook weleens een fotootje zien, maar niet nu..........quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:19 schreef sararaats het volgende:
ik wil nog wel eens een fotootje zien
Namen willen we. Zie de strekking van Silnogwat.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:24 schreef MUUS het volgende:
En daar is laffer, feestje compleet.
Dag liefjens..
en nu wil ik tieten foto`s ookquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:24 schreef MUUS het volgende:
En daar is laffer, feestje compleet.
Dag liefjens..
Coole avatarquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:29 schreef sararaats het volgende:
laffer, nu je hier toch bent. hoe gaat het tussen jou en Lucille?
ik probeer op alle mogelijke manieren te bewijzen dat ik geen kloon ben maar het zijn wijsneuzen.
en deze keer heb ik mezelf uit de verborgen status gehaald
jammer maar helaas, ik heb Lucille plechtig beloofd dat ik geen ranzige foto's meer zal plaatsenquote:
tussen lucille en ik gaat het prima hoor, we zijn verloofd en we gaan binnenkort trouwenquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:29 schreef sararaats het volgende:
laffer, nu je hier toch bent. hoe gaat het tussen jou en Lucille?
ik probeer op alle mogelijke manieren te bewijzen dat ik geen kloon ben maar het zijn wijsneuzen.
en deze keer heb ik mezelf uit de verborgen status gehaald
Ga je mee naar de Amsterdam Admirals in de Arena? Heb VIP tickets.quote:
Waarom wordt mij niks gevraagd?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:34 schreef static het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Amsterdam Admirals in de Arena? Heb VIP tickets.
je mag me ook mailen hoor. Lucille heeft mijn e-mailadresquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:33 schreef laffer het volgende:
[..]
tussen lucille en ik gaat het prima hoor, we zijn verloofd en we gaan binnenkort trouwen![]()
volg fok!, we maken het zo spoedig mogelijk bekend![]()
wanneer/ hoe en wat??quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:34 schreef static het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Amsterdam Admirals in de Arena? Heb VIP tickets.
Jij bent een kluizenaar die niets van anderen wilt weten, helemaal als het users/crew betreft sudderlapje.quote:
misschien mag je ons bruidsmeisje wel zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
je mag me ook mailen hoor. Lucille heeft mijn e-mailadres
ben benieuwd
Er is ook zoiets als een telefoon, W.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
wanneer/ hoe en wat??
ik heb trouwens net m`n PC geformatteerd en XP geinstalleerd, morgen configureer ik m`n mail gebeuren dus als je me mailt.....
kan het ff duren voordat ik kan replayen![]()
woei !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:38 schreef laffer het volgende:
[..]
misschien mag je ons bruidsmeisje wel zijn![]()
die doet het nog steedsquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:39 schreef static het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als een telefoon, W.
Zie je die beerput daar?quote:
Daar gáát het niet omquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:38 schreef static het volgende:
Jij bent een kluizenaar die niets van anderen wilt weten, helemaal als het users/crew betreft sudderlapje.
Wordt jij nu het bef, baf en pijpsletje?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
je mag me ook mailen hoor. Lucille heeft mijn e-mailadres
ben benieuwd
dat gaat over iets helemaal andersquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:42 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Wordt jij nu het bef, baf en pijpsletje?
Ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |