Ga je mee naar de Amsterdam Admirals in de Arena? Heb VIP tickets.quote:
Waarom wordt mij niks gevraagd?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:34 schreef static het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Amsterdam Admirals in de Arena? Heb VIP tickets.
je mag me ook mailen hoor. Lucille heeft mijn e-mailadresquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:33 schreef laffer het volgende:
[..]
tussen lucille en ik gaat het prima hoor, we zijn verloofd en we gaan binnenkort trouwen![]()
volg fok!, we maken het zo spoedig mogelijk bekend![]()
wanneer/ hoe en wat??quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:34 schreef static het volgende:
[..]
Ga je mee naar de Amsterdam Admirals in de Arena? Heb VIP tickets.
Jij bent een kluizenaar die niets van anderen wilt weten, helemaal als het users/crew betreft sudderlapje.quote:
misschien mag je ons bruidsmeisje wel zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
je mag me ook mailen hoor. Lucille heeft mijn e-mailadres
ben benieuwd
Er is ook zoiets als een telefoon, W.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
wanneer/ hoe en wat??
ik heb trouwens net m`n PC geformatteerd en XP geinstalleerd, morgen configureer ik m`n mail gebeuren dus als je me mailt.....
kan het ff duren voordat ik kan replayen![]()
woei !!quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:38 schreef laffer het volgende:
[..]
misschien mag je ons bruidsmeisje wel zijn![]()
die doet het nog steedsquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:39 schreef static het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als een telefoon, W.
Zie je die beerput daar?quote:
Daar gáát het niet omquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:38 schreef static het volgende:
Jij bent een kluizenaar die niets van anderen wilt weten, helemaal als het users/crew betreft sudderlapje.
Wordt jij nu het bef, baf en pijpsletje?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
je mag me ook mailen hoor. Lucille heeft mijn e-mailadres
ben benieuwd
dat gaat over iets helemaal andersquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:42 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Wordt jij nu het bef, baf en pijpsletje?
Ben benieuwd
1-0 voor Kastanova !!!quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef kastanova het volgende:
Ilona, als je doelloos gaat postopkrikken, kun je opbokken.
Nóg niet, de bal ligt alleen nog maar op de stipquote:
Ja dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat gaat over iets helemaal anders
Ben jij pot?quote:
laffer is gewoon een botte klootzak...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef kastanova het volgende:
Ik vind jou op dit moment een grotere klootzak, dus jíj kunt optyfen als je blijft kuttenquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
laffer is gewoon een botte klootzak...
Zo zit ie helemaal niet in mekaarquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:44 schreef kastanova het volgende:
ik mag toch hopen dat ik een keertje dood ga ja, en jij kunt dat proces versnellen door me te meeten....quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:laffer is slecht, laffer moet dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |