<MUUS[M]> Ga mijn kut eens omschrijven, dan komt de boel weer on-topicquote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jajaja, maar hoe ziet d'r kut er nu uit?
Lazer maar op aandachtsgeile greppelslet.quote:
Oi, mijn MUUS-adoratie, wat doe jequote:Op maandag 25 april 2005 02:06 schreef static het volgende:
[..]
Lazer maar op aandachtsgeile greppelslet.
Kijk ff om je heen, het gaat dat scharminkel met platjes alleen om de aandacht.quote:Op maandag 25 april 2005 02:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oi, mijn MUUS-adoratie, wat doe je.
Hup, open met die klootzak, desnoods bannen we die bermsnol.
Zoals het een echte broodslet betaamt dusquote:Op maandag 25 april 2005 02:09 schreef static het volgende:
Kijk ff om je heen, het gaat dat scharminkel met platjes alleen om de aandacht.
En jullie lagen niet voor niets allebei uit de crew, de nieuwe garde heeft je plek ingenomenquote:Op maandag 25 april 2005 02:13 schreef static het volgende:
Gelul, ik was al reservemod toen Inso er nog was. Kloothommel.
Oeh, krijg net een foto binnen die dit topic volwaardig maaktquote:Op maandag 25 april 2005 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Kasta. Volgens mij passen jullie echt goed bij elkaar![]()
Die nieuwe garde moet eens op haar/zijn plek gezet worden. Infantiel.quote:Op maandag 25 april 2005 02:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jullie lagen niet voor niets allebei uit de crew, de nieuwe garde heeft je plek ingenomen.
Ah tof, ga ik zometeen eens ff met slotjes gooien in SHOquote:Op maandag 25 april 2005 02:17 schreef static het volgende:
Maar doe maar open hoor, was een geintje; ga toch zo knorren.![]()
Wil ik weten wat er op die lippen zit?quote:Op maandag 25 april 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
Kijk dat meisje toch.
.
.
[afbeelding]
Talk to the hand:quote:Op maandag 25 april 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah tof, ga ik zometeen eens ff met slotjes gooien in SHO.
Ik iig niet, ik zit namelijk thuis dus van mij kan het niet zijnquote:Op maandag 25 april 2005 02:19 schreef static het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er op die lippen zit?
Ik zie een voodoo poppetje van Jomandaquote:Op maandag 25 april 2005 02:19 schreef MUUS het volgende:
Let ook op die stapel boeken op de achtergrond!! Ik ben niet zo dom als ik lijk!!
Alsjeblieft?.
Wat bazel je? Wil je het ons instralen? Er staan geen boeken.quote:Op maandag 25 april 2005 02:19 schreef MUUS het volgende:
Let ook op die stapel boeken op de achtergrond!! Ik ben niet zo dom als ik lijk!!
Alsjeblieft?.
In een potje misschien?quote:Op maandag 25 april 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik iig niet, ik zit namelijk thuis dus van mij kan het niet zijn.
quote:Op maandag 25 april 2005 02:22 schreef static het volgende:
[..]
Wat bazel je? Wil je het ons instralen? Er staan geen boeken.
Wacht maar tot we samen foto's gaan maken, zal ik je laten zien hoe weird vrouwen worden met mij naast/op/voor/in zequote:Op maandag 25 april 2005 02:22 schreef static het volgende:
In een potje misschien?
Vrouwen zijn weird, Kasta, geloof me.
Zijn dat boeken? Meer van die boeket-reeks. Of hoe je dat dan ook noemt.quote:
Wees maar blij dat je je lul niet in haar bek stak danquote:Op maandag 25 april 2005 02:28 schreef static het volgende:
En ik ben zwaargewond door zo'n teef.
[[url=http://img34.echo.cx/img34/7611/afb0006td.jpg]afbeelding][/URL]
En ja, dat is een vinger, smeerlapjes.
*notitie maak voor de volgende dare*quote:Op maandag 25 april 2005 02:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht maar tot we samen foto's gaan maken, zal ik je laten zien hoe weird vrouwen worden met mij naast/op/voor/in ze.
Je weet dat je om een dare te mogen geven er eerst zelf 1 uit moet voeren hé?quote:
Ja.quote:Op maandag 25 april 2005 02:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je weet dat je om een dare te mogen geven er eerst zelf 1 uit moet voeren hé?.
Ik wil niet herkenbaar op het forum staan.quote:Meneer "Ik open een US topic maar verwijder vervolgens m'n eigen foto uit de openingspost".
Dude, ik zag op die foto nog nét dat je waarschijnlijk een man bent, zo fucking onduidelijk was iequote:Op maandag 25 april 2005 02:34 schreef static het volgende:
Ik wil niet herkenbaar op het forum staan.
*stampvoet*
Twijfel je aan mijn mannelijkheid?quote:Op maandag 25 april 2005 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik zag op die foto nog nét dat je waarschijnlijk een man bent, zo fucking onduidelijk was ie.
Ohw, en als je een lelijke oude kale vent op foto wilt zien moet je vooral zo doorgaan.quote:Op maandag 25 april 2005 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ik zag op die foto nog nét dat je waarschijnlijk een man bent, zo fucking onduidelijk was ie.
Ik heb zo'n 5 jaar in de horeca gewerkt en heb dus ook regelmatig dronken viswijven zien meppen op lui die eigenlijk 3 maatjes te groot voor ze waren, dus zo overtuigend is je verhaal nietquote:Op maandag 25 april 2005 02:38 schreef static het volgende:
Twijfel je aan mijn mannelijkheid?
Vraag laffer en harrie maar eens, die hebben we weten te bedwingen om geen Engelse hooligans ongans te meppen (eigenlijk was het andersom, maar goed). Iig credits van de uitsmijter.
Beat thisquote:Op maandag 25 april 2005 02:39 schreef static het volgende:
Ohw, en als je een lelijke oude kale vent op foto wilt zien moet je vooral zo doorgaan.
Vraag aan laffer.quote:Op maandag 25 april 2005 02:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 5 jaar in de horeca gewerkt en heb dus ook regelmatig dronken viswijven zien meppen op lui die eigenlijk 3 maatjes te groot voor ze waren, dus zo overtuigend is je verhaal niet.
Trusten lieffiequote:Op maandag 25 april 2005 02:45 schreef static het volgende:
Vraag aan laffer.
We maakten beide een snoekduik vanaf een terras waar ik nog ruzie kreeg met een kickboxer (watjes btw) en het liep goed af.
Anyway. De klok staat op: 0630.
Trusten.
Waarom zijn al die shots zwart-wit?quote:
Ik dacht die nog bij je boekenpats serie hoorde?quote:
Ik zag niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |