<MUUS[M]> Ga mijn kut eens omschrijven, dan komt de boel weer on-topicquote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jajaja, maar hoe ziet d'r kut er nu uit?
Lazer maar op aandachtsgeile greppelslet.quote:
Oi, mijn MUUS-adoratie, wat doe jequote:Op maandag 25 april 2005 02:06 schreef static het volgende:
[..]
Lazer maar op aandachtsgeile greppelslet.
Kijk ff om je heen, het gaat dat scharminkel met platjes alleen om de aandacht.quote:Op maandag 25 april 2005 02:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oi, mijn MUUS-adoratie, wat doe je.
Hup, open met die klootzak, desnoods bannen we die bermsnol.
Zoals het een echte broodslet betaamt dusquote:Op maandag 25 april 2005 02:09 schreef static het volgende:
Kijk ff om je heen, het gaat dat scharminkel met platjes alleen om de aandacht.
En jullie lagen niet voor niets allebei uit de crew, de nieuwe garde heeft je plek ingenomenquote:Op maandag 25 april 2005 02:13 schreef static het volgende:
Gelul, ik was al reservemod toen Inso er nog was. Kloothommel.
Oeh, krijg net een foto binnen die dit topic volwaardig maaktquote:Op maandag 25 april 2005 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Kasta. Volgens mij passen jullie echt goed bij elkaar![]()
Die nieuwe garde moet eens op haar/zijn plek gezet worden. Infantiel.quote:Op maandag 25 april 2005 02:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jullie lagen niet voor niets allebei uit de crew, de nieuwe garde heeft je plek ingenomen.
Ah tof, ga ik zometeen eens ff met slotjes gooien in SHOquote:Op maandag 25 april 2005 02:17 schreef static het volgende:
Maar doe maar open hoor, was een geintje; ga toch zo knorren.![]()
Wil ik weten wat er op die lippen zit?quote:Op maandag 25 april 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
Kijk dat meisje toch.
.
.
[afbeelding]
Talk to the hand:quote:Op maandag 25 april 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah tof, ga ik zometeen eens ff met slotjes gooien in SHO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |