Weet ik niet eigenlijk. Ik geloof van niet. Meestal wel iemand van de klassieke topteams, die meespelen om de prijzen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:20 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Voor mij is Zola de geniaalste uit dit lijstje. Is Le God eigenlijk ooit voetballer van het jaar geweest, want die was nog genialer dan Zola.
Nou, dan wordt het maar eens tijd dat ze een afdeling lager een kijkje gaan nemenquote:Preview: Palace v Southampton
Crystal Palace are in the third relegation spot - 18th - with 31 points, the same number of points as their Saturday opponents Southampton.
Saints have endured a host of relegation dogfights before but have remained in the top flight since 1978.
Echter onvindbaar zonder de search.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:11 schreef PogueMahone het volgende:
der is echt wel een chelsea-topic
Nee gebeurt ook niet omdat de regelementen zeggen dat er maar 4 clubs uit 1 land maar mee mogen doen. De FA heeft dus de beslissing en die kiest voor Everton.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:28 schreef stevengerrard het volgende:
Nou de 4e plek is nu vast en zeker voor Everton. Dat kleine beetje hoop is nu helemaal weg. Everton verdient het wel al heeft LFC alle kans gehad om ze in de halen. Dus eigen schuld is de juiste benaming ervoor. Misschien heb ze nog geluk dat de Uefa ze een CL plek geeft bij winst van de CL maar dat zou ook wel niet gebeuren
Real Madrid won in 2000 de CL en werd 5dequote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:33 schreef ChAoZ het volgende:
Is het al eerder voorgekomen dan? En dan natuurlijk wel bedoeld sinds het begin van de CL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |