Wat een kick. Wel enigszins teleurstellend hoor. Verwachtte al een mooie nieuwe ode van je. Wellicht zien we nog zoiets in het Curaçao-topic.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Omhoog ^...
Wie gaan er dit jaar camperen?
Voor mij zit het er even niet in. Ik heb een Curaçao-avontuurtje beleefd van 2 maand wat me (te) veel geld kostte..
lekker rondtrekken in noorwegen in oktober!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:57 schreef Kaasblaak het volgende:
Kamperen is cool. Het gevoel om je hele hebben en houden inclusief je huis op je rug te dragen en het idee dat je overal naartoe kan waar je wil en dat je niet afhankelijk bent van hotels, dat is geweldig. Helemaal gaaf is het als je ook niet afhankelijk bent van campings; het kan vaak niet maar als het kan is wildkamperen helemaal het einde. Of zeker als het eigenlijk niet mag is het gaaf
Tentje opzetten, water halen in de beek, vuurtje aanleggen, macaroni met spam maken
Ik ookquote:
Ik zoek het vakantieverhalen wedstrijd topic van vorig jaar... DirkH z'n geniale verhalenquote:Op maandag 25 april 2005 15:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ipv een mening te geven over hotels e.d. zou je natuurlijk ook een ode aan het kamperen kunnen schrijven. Probeer het eens!
Dirkh kreeg problemen met de eigenaar van de desbetreffende camping.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek het vakantieverhalen wedstrijd topic van vorig jaar... DirkH z'n geniale verhalen
Maar ik kan het niet terugvinden..
Kamperen is iig, maar ik vind hotels in een warm oord ook geweldig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:42 schreef DutchTrain het volgende:
Iemand nog de ode aan het kamperen gezien, gisteren bij Top Gear op BBC?Het leek me nogal in scène gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Ik heb er zelf eentje verwekt op een camping, vorig jaar juni in Frankrijk.quote:
Een echte kampeerder kampeert in de vrije natuur waar hij door middel van een met vuurstenen aangemaakt kampvuur zijn vers gevangen vis roostertquote:Op maandag 25 april 2005 15:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Een echte campeerder kookt op een 1pits gaspitje die op een klein butaflesje wankelt
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:11 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Een echte kampeerder kampeert in de vrije natuur waar hij door middel van een met vuurstenen aangemaakt kampvuur zijn vers gevangen vis roostert![]()
Ook mét een stoel kun je "heerlijk in de natuur" kamperen hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Pff.. helemaal 'back-to-basic' hoeft nou ook weer niet. Maar dat wat je beschrijft vind ik niet echt back-to-basic. Dat is gewoon kamperen, heerlijk in de natuur
Wát?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:00 schreef stickybandit het volgende:
hmm heb net top gear op bbc zitten kijken, kwam het principe kamperen niet heel goed uit..
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook mét een stoel kun je "heerlijk in de natuur" kamperen hoor.
En te laag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:14 schreef zoalshetis het volgende:
en bladerdek te zacht
je bent een jonge kerel. waarom heb je een aversie om je tentje vlak naast twee hele geile lesbische australiërs van drie turfjes hoog te zetten?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |