Het officiele NAC (breda) topicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:56 schreef PogueMahone het volgende:
volgens mij is die er welniet gevonden alleen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef PogueMahone het volgende:
Den stora Daniel Majstorovic tråden [deel 1] ipv Den stora Daniel Majstorovic tråden [deel 1] alstublieft
dank voor de tip.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
k wil niet de klikspaan gaan uithangen ofzo maar k denk dat Blikvanger een beetje zn eigen site aan t promoten is ofzo. Misschien kunnen jullie t even doorspelen naar de FA's ofzo dat er ff opgelet wordt;
in VBL: Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet en [Centraal] Arsenal-topic, #6 en Bundesliga Saison 2004/2005 # 5: Ohne Dick geht's weiter en er is meer volgens mij
en in SPT: Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 6]
quote:
scherrup hoor.quote:
ja, irritante zooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:17 schreef PJORourke het volgende:
Kan die spammert weg?
* just me heeft hem gepletquote:
Wat heeft onder EK-onder 17 met jouw topic te maken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:58 schreef tong80 het volgende:
Golfer die natuurlijk niet kijkt naar het EK-onder 17 komt weer online en denkt kom ik heb niks te doen en sluit een potentieel leuk discussie topic.
Ik mis een paar namen van die generatie van 95 en over het aan de kant van voornoemde spelers zijn er genoeg topics te vinden waarin je je ei uit verveling kwijt kunt.quote:Kluivert, Davids en Seedorf worden miskend.
Leg eens uit wat er mis mee is ? Een hele generatie wordt bij het oud vuil gezet en ik stel dat aan de kaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |