abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30377874
ik was laatst in de stad met mijn ma zus en nichtje.
ik was met mijn nichtje al het winkelcentrum ingelopen..
Op een gegeven moment zag ze dr mama . dus zij er heen lopen..
Zat er nog een raam tussen..
Gelukkig ging het niet zo hard en heeft ze er niks aan over gehouden..
kreeg wel meteen het verwijt dat ik nog niet klaar was voor kinderen
pi_30378019
quote:
Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef bixister het volgende:
ja gatverdamme ik voel me er nog steeds heel rot over. anna was vandaag wel wat uit haar doen en sliep nog korter dan gewoonlijk. maar verder kon ik weinig merken aan haar, ze heeft niet overgegeven oid en had ook geen koorts. vanavond was ze weer heel vrolijk, en ze is heel lief gaan slapen na 't badje, dus ik hoop maar dat alles ok is.

wilde nog even zeggen dat ik de verhalen hier vaak erg grappig vind, al reageer ik er eigenlijk nooit op.
Gelukkig, dan zit het vast wel goed. Dat ze uit haar doen was, is gewoon de schrik denk ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2005 @ 09:28:23 #103
43556 miss_dynastie
pi_30378887
quote:
Op donderdag 8 september 2005 08:23 schreef Noukienouk het volgende:
kreeg wel meteen het verwijt dat ik nog niet klaar was voor kinderen
Ja, want zoals in dit topic te lezen is, ouders maken zelf nooooooooit fouten maw: niks van aantrekken
pi_30379835
quote:
Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, want zoals in dit topic te lezen is, ouders maken zelf nooooooooit fouten maw: niks van aantrekken
Psies, wij zijn slechts uitzonderingen. Echte ouders zijn foutloos en bijkans heilig
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 11 september 2005 @ 20:44:50 #105
11682 Moonah
Jolie femme
pi_30495026
Geweldig topic!
Dank voor een vrolijk kwartiertje!
Ik heb meteen een linkje naar mijn zus (9 maanden moeder) gestuurd.
Werkt vast therapeutisch voor haar...

Mijn zus legde laatst haar dochter op een kleed in de tuin, zelf moest ze nog snel even iets pakken binnen. Maar Lisa begint steeds sneller te tijgeren en bleek bij terugkomst van haar moeder lekker in het gras te liggen.
Maar waar was ze nou mee aan het spelen?
Wat stopte ze in haar mondje?
Mijn zus herkende het niet als een speeltje dat ze mee naar buiten had genomen....
Lisa bleek zich te vermaken met een door de katten afgebeten en achtergelaten muizenkop...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_30495414
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:04 schreef texelonia het volgende:

Mijn eerste woordje was "kloot". M'n moeder zat altijd te vloeken in de auto op medeweggebruikers, dus op een keer zaten we in de auto en ik roep ineens "Kloot!" M'n moeder kijkt verbaasd om en zegt: "Wat zegt je daar????" Zegt m'n zus: "Jaaa, ze bedoelt klootzak!"
*noteert: op taal gaan letten als er kinders komen.

Mijn moeder bezigt dergelijke woorden trouwens helemaal niet, ik zei zelf dus ook helemaal niet van dat soort dingen Totdat ik vriendjes en vriendinnetjes kreeg en zwaar op m'n kop kreeg omdat ik vloekte
pi_30496529
idem hier chris.

en moonah/lisa , baaah!
  woensdag 21 september 2005 @ 11:10:05 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30785021
Gadver die kop van die muis!

Een week of drie geleden was iedereen hier in huis moe en chagarijnig. Jolie had nog geen middageten gehad maar ze was zo moe dat we dachten dat het wel na het slapen kon. Het was een uur of 12 en mijn vond dat ik ook maar even moest gaan slapen. Ik heb schijnbaar niks terug gezegd en hij dacht dat ik boos was. Rond een uur of 3 hoorde hij Jolie kletsen en spelen en hij dacht dat we wel op zouden staan. Maar dat gebeurde niet. Rond half 7 maakte hij me wakker hij had al die tijd gedacht dat we boos in de slaapkamer waren gebleven en Jolie had ruim 3 uur in d'r bedje zitten spelen met enkel ontbijt op die dag
pi_30785881
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Gadver die kop van die muis!

Een week of drie geleden was iedereen hier in huis moe en chagarijnig. Jolie had nog geen middageten gehad maar ze was zo moe dat we dachten dat het wel na het slapen kon. Het was een uur of 12 en mijn vond dat ik ook maar even moest gaan slapen. Ik heb schijnbaar niks terug gezegd en hij dacht dat ik boos was. Rond een uur of 3 hoorde hij Jolie kletsen en spelen en hij dacht dat we wel op zouden staan. Maar dat gebeurde niet. Rond half 7 maakte hij me wakker hij had al die tijd gedacht dat we boos in de slaapkamer waren gebleven en Jolie had ruim 3 uur in d'r bedje zitten spelen met enkel ontbijt op die dag
Whehehe, ik heb een keertje op mijn werk rond 14:00 telefoon gehad "dat de kinderen zo vervelend waren". Op de achtergrond hoorde je twee kinderen helemaal uit hun dak gaan. Ik vroeg dus iets van "wat heb je die in 's hemelsnaam te eten gegeven"? (Kleurstoffen, cafeïne...)
Zegt meneer: "Iets te eten....Uh....Ik denk dat ik al weet wat er is. Doei!" Tuuttuuttuuttuut...
  woensdag 21 september 2005 @ 12:41:21 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30787832
Was dus meer een blundertje van , LB
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30787868
Carmen zegt nog niks maar als ik al die verhalen lees, ga ik nu al vrezen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30787916
Oh ja: om door te gaan op die muizenkop, mijn moeder heeft legio dooie slakken (knars knars...) tussen mijn broertje zijn kaakjes vandaan moeten peuteren
  woensdag 21 september 2005 @ 13:09:16 #113
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30788624
Hier ook, Freek vrat ook slakken, ik ging zelf bijna over mijn nek iedere keer als ik ze uit zijn mondje moest frotten.
Bijkomend voordeel, ik nam het daarna een stuk minder nauw met het hygienische gedeelte van het huishouden .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_30788755
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef Leah het volgende:
Hier ook, Freek vrat ook slakken, ik ging zelf bijna over mijn nek iedere keer als ik ze uit zijn mondje moest frotten.
Bijkomend voordeel, ik nam het daarna een stuk minder nauw met het hygienische gedeelte van het huishouden .
Hihi, heel goed. Het is een feit dat wat smoezel hier en daar goed is voor de gezondheid. Goed voor de weerstand he
pi_30789131
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:
mijn moeder heeft legio dooie slakken (knars knars...) tussen mijn broertje zijn kaakjes vandaan moeten peuteren
En in een chique restaurant heten die inene: Escargots!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_30789376
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef snoopy het volgende:

[..]

En in een chique restaurant heten die inene: Escargots!
Ja, maar daar zit dan meer vlees aan dat nog maar net dood is en niet ineengekrompen is tot een walgelijk stinkend klompje
  woensdag 21 september 2005 @ 13:37:06 #117
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30789481
En het is gekookt .
pi_30790126
Geen blunder, wel erg lachwekkend:
Ik was bij mijn zus en haar middelste jochie van 4 is gek op beestjes.
Komt hij opeens in paniek naar mijn zus toe: MAMMAAAAAAAAA! Lievebeestje!!!!!! NEUS!
Bleek dat hij een lieveheersbeestje over zijn lip liet lopen omdat dat leuk voelde en dat dat beestje toen in paniek het eerste het beste gaatje in vloog: De neus.
Na een keer hard snuiten was het lievebeesje weer uit de neus
pi_30790557
Whahaha, insecten staan garant voor een hoop lol sowieso
Hier een "held" die gerust met een slak speelt, een hooiwagen of een tor. Maar als er een mier in de buurt komt gaat hij piepen of bevelen gillen: "Ga weg! Niet op mijn schoen, mier! Stoute mier!"
  woensdag 21 september 2005 @ 15:36:23 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30793108
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:41 schreef E.T. het volgende:
Was dus meer een blundertje van , LB
Mjah, mijn bed staat denk ik op twee meter afstand van die van Jolie dus ik heb zelf ook een redelijk aandeel geleverd en hij is ouder dus het mag

Gadverdamme die slakken!
pi_30793364
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Mjah, mijn bed staat denk ik op twee meter afstand van die van Jolie dus ik heb zelf ook een redelijk aandeel geleverd en hij is ouder dus het mag

Gadverdamme die slakken!
Wat een zoet kindje trouwens, als het zo 3 uur speelt op lege maag en niet gaat gillen
  woensdag 2 november 2005 @ 19:37:07 #122
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31905999
Ik heb mezelf overtroffen vanavond vrees ik

Jolie loopt nu aan één hand mee, heel handig en leuk als je even boodschappen moet doen. Ja even dus. Ik ben er alleen nog helemaal niet aan gewend. Resultaat; terwijl ik loop te bellen met over wat we in godsnaam moeten gaan eten vanavond en of ik nou deze week zal stoppen met roken of nog een week zal wachten, realiseer ik me dat ik m'n karretje in een ander gangpad heb laten staan. Waar ook alweer? Ik probeer te bedenken waar ik ben geweest of wat ik er als laatste in heb gegooid. Gek ik weet het echt niet meer maar loop rustig langs alle paden, veel karren maar niet die van mij. Wel iets leuks, een nette meneer in pak die met een klein meisje praat.
'Trek je maar niet op aan dat schap, die potjes vallen straks allemaal op de grond. Kan je nog niet zo goed zelf opstaan? Waar is je moeder dan? Je mama?' Het kind wordt overeind gezet en terwijl ze meteen weer neervalt wordt de vraag herhaald. 'Oh boem! Ja! Da!' Het kind wijst naar mij naar d'r moeder die schijnbaar niet doorheeft dat ze echt niet meer dan vier meter los kan lopen en dat is niet handig als je moeder ook nog es vergeet dat ze je meegenomen heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 02-11-2005 19:51:43 ]
  Jubileum moderator woensdag 2 november 2005 @ 19:46:48 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31906344
Hahahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 november 2005 @ 19:53:32 #124
30488 coolbabe
My little pwny
pi_31906583
LB
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  woensdag 2 november 2005 @ 19:57:58 #125
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31906754
Nou ik heb mezelf echt wel ff vervloekt hoor ik stop nog maar niet met roken dan wordt het helemaal erg vrees. De meneer in pak vertelde dat hij een keer bij de voetbalwedstrijd van zijn kleuterzoon was wezen kijken en daarna gewoon naar huis was gegaan. Het kind was nog in de kleedkamer.....ik voelde me wat beter
  woensdag 2 november 2005 @ 20:04:57 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31906994
LB
pi_31907785
Luchtbel
Mijn vader is ook eens vergeten dat hij nog 3 kinderen uit school moest halen, toen hij met een collega in de nieuwe auto van die collega een testrondje reed.
  woensdag 2 november 2005 @ 21:04:09 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  donderdag 3 november 2005 @ 00:07:01 #129
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31916212
LB
pi_31919469
Hehehehe Luchtbel...
Die van mij zou ik dan zo'n geval terug kunnen vinden door op het geluid van een paar duizend potten en blikken die omgaan af te gaan
pi_31954136
Zalig topic! Voorlopig nog geen kids, dus ook geen 'eigen' blunders.
Wilde baby teruggeven aan vriendin, maar tussen ons stond ook een raam open. Had de afstand verkeerd ingeschat en dus arme baby met hoofdje tegen de hoek aan. Gelukkig was 'ie alleen maar hard geschrokken en niet gewond. Voelde me wel stom en schuldig toen.

Verder waren ik en m'n zusje heerlijke kinderen...
Zusje en ik moesten de speelkamer opruimen, we waren toen zes en vier ofzo. Zusje was altijd al ordelijker dan mij en vond toen ook dat ik niet moest spelen maar moest opruimen. (dat had mams gezegd!!!) Dus vond ze der niks beter op dan de deur op slot te doen en de sleutel te verstoppen, om vervolgens te vergeten waar ze die gestopt had! Vader dus met ladder tegen zijgevel om kindjes uit speelkamer te vissen, om later de deur van de speelkamer uit de hengsels te vijzen. Maanden later pas de sleutel teruggevonden.
Of die keer dat mijn zus haar bladeren vergeten was (knutselles in herfstperiode). Ze zei tegen de juf dat ze naar 't toilet ging, maar we woonden in dezelfde straat dus ging ze snel naar huis om die bladeren dan toch te halen. Juf dodelijk ongerust toen ze haar niet kon vinden in de wc, moeder half hartinfarct toen zus plots in de keuken stond.
En een hele erge-die hoop ik zelf nooit mee te moeten maken-
Op een keer was m'n moeder mijn zusje de borst aan het geven, en ik drentelde rond in de keuken. Om vervolgens in een onoplettende bui de stoel tegen het aanrecht te schuiven en mezelf even een appelsientje te snijden. Gevolg: snee tussen mijn vingers en blèren maar. Zusje dus bij buurvrouw gedropt en met mij naar de dokter (je ziet nog steeds het litteken van het naaien).
Maar blunderen is menselijk en we zijn toch op onze pootjes terecht gekomen
pi_32698692
Ik regel altijd de kinderopvang voor de kerkdiensten in de kerk van mijn ouders.

Op een zondag dus ook mijn zusjes ingepland, 18 en 12. Ik denk, dat moet goed gaan. Er komt een moeder binnen, nogal van streek want ze moet voor het eerst d'r kindje achterlaten (1,5 maand oud). In alle haast vergeet ze alle nuttige instructies en zegt slechts "er zit een flesje in de tas".
Na een half uurtje wordt de baby wat huilerig, dus mijn zusjes kijken elkaar aan en besluiten om dan maar een flesje te geven. Zo gezegd, zo gedaan, de fles wordt gepakt, baby op schoot en gaan.
Na de dienst, een minuutje of 15 later, komt moeders weer terug. "Heeft ze nog gedronken?" Mijn jongste zusje knikt trots "bijna de hele fles!". Ze geeft het restje aan de moeder terug. "Goh, wat is het snel koud geworden", zegt die. Mijn zusjes kleuren beiden tot achter hun oren, prachtig rood. De jongste weet er nog net uit te wurmen "moet 't warm dan?"

Verder zelf van de week een mooie zet gehad. Ik ben overblijfjuf op een basisschool, en omdat het regenachtig was zat ik met de kleuters in de gymzaal. Ik had er een dagtaak aan ze uit het klimrek weg te houden. Op een gegeven moment zit er een jongen op de onderste rand, een jaartje of 4 ofzo. Ik had ook tegen de andere kinderen gezegd dat ze niet hoger mochten, dus ik naar hem toe en op hoge poten gooi ik eruig: "jij mag niet hoger hoor! Ga maar gewoon met de andere kinderen mee doen met voetbal ofzo!" Staat er een bijdehandje naast me "juf, hij kan ook niet hoger! Hij kan niet eens lopen juf!!!" Bleek dat het jong in een rolstoel zit en door één van de andere juffen op die onderste rand was gezet, zodat hij niet ondersteboven gelopen werd en naar zijn vriendjes kon kijken. Oeps!
pi_32699365
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef innovative het volgende:
Verder zelf van de week een mooie zet gehad. Ik ben overblijfjuf op een basisschool, en omdat het regenachtig was zat ik met de kleuters in de gymzaal. Ik had er een dagtaak aan ze uit het klimrek weg te houden. Op een gegeven moment zit er een jongen op de onderste rand, een jaartje of 4 ofzo. Ik had ook tegen de andere kinderen gezegd dat ze niet hoger mochten, dus ik naar hem toe en op hoge poten gooi ik eruig: "jij mag niet hoger hoor! Ga maar gewoon met de andere kinderen mee doen met voetbal ofzo!" Staat er een bijdehandje naast me "juf, hij kan ook niet hoger! Hij kan niet eens lopen juf!!!" Bleek dat het jong in een rolstoel zit en door één van de andere juffen op die onderste rand was gezet, zodat hij niet ondersteboven gelopen werd en naar zijn vriendjes kon kijken. Oeps!

Een studiegenoot van me werkte in een winkel. Op een gegeven moment loopt er een ventje van een jaar of 6 voorbij met zijn armen uit zijn mouwen onder zijn trui.
Verkoper: Hee, doe jij je armpje eens in je mouw voordat je valt!
Kind: Ik heb geen armpje...

pi_32699383
OUCH das een beste blunder hahahahahahahhahahahahaha

Ik moet zeggen dat ik me geen blunders met me kinderen kan herinneren..... of zal ik die bewust hebben geblocked in mijn hoofd.......????
  woensdag 30 november 2005 @ 16:24:34 #135
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32699651
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef innovative het volgende:
En dat zeg je niet even?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32699788
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:24 schreef MikeyMan het volgende:
En dat zeg je niet even?
Straks ga je nog echt geloven dat ik dom en tactloos ben

woensdag 30 november 2005 @ 16:32:06 #137
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32699903
Hoezo straks?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_32705535
Omdat ik (nog?) geen ouder ben, kan ik jullie geen blunder uit eigen ervaring vertellen. Maar ik heb wel een blunder waarbij ik toch betrokken was.

We waren op vakantie bij kennissen in Tsjechie en omdat luiers daar erg duur zijn (relatief gezien) leren ze de kinderen daar erg vroeg al om op het potje te gaan. En dat gaat daar redelijk goed.

Maargoed, we komen daar zo aan en zitten lekker buiten bij de barbeque. Komt een (normaliter erg eenkenig) kleinkind van de familie aangelopen (kon ze net) en krijpt mij zo in mijn broek in een poging om op mijn schoot te klimmen. Dus ik pak haar zo op en zet haar op mijn schoot. Het meisje nog steeds vrolijk en blij.

Maar dat was zo iets 'vreemds' voor haar dat daar een foto van gemaakt moest worden. Ik was blijkbaar de eerste 'vreemdeling' waar ze zelfstandig naar toe kwam en dat ze bij mij op schoot wilde was al helemaal ongekend.

Dus de ouders pakken snel de camera erbij en plotseling voel ik 't een beetje warm worden daar op mijn schoot. Dus ik maak aanstalten om het kind even op te tillen drukt die moeder haar weer op mijn schoot en wijst op de camera. (Vanwege de taalbarriere konden we elkaar niet echt duidelijk maken wat er aan de hand was). Dus de foto wordt gemaakt en toen kon ik eindelijk dat kind van mijn ondergeplaste schoot tillen.

Die ouders schrokken zich rot toen ze mijn natte broek zagen en moederlief schaamde zich dood dat ze het kind teruggeduwed had. Ben ik even blij dat een kinderblaas niet erg groot is en de schade achteraf nog mee viel. Het was iig geen reden genoeg om in de (nog ingepakte) auto op zoek te gaan naar een schone broek.

Ze hebben nog wel een foto van mij in een natte broek gemaakt en die zit naast die van haar foto in het fotoboek. Onder het mom van: Hier ben je lekker bezig -- en dit is het resultaat!

[ Bericht 2% gewijzigd door RiDo78 op 30-11-2005 19:54:04 ]
Don't hurry, be crappy!
pi_32726777
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:28 schreef babyfeet het volgende:
heerlijke verhalen :d
christan leuk is dat he paardje rijden
dat poepen geweldig
ofdat ik hem vertelt heb weet ik niet anders nog maar een keer
is al een tijdje geleden

mijn vader en moeder waren 25 jaar getrouwt
gingen lekker uit eten bij de griek
we gaven kyllian heerlijk appelsap
toen begon hij wat ruzie te maken als ik zat zei was hij boos
en toen ja toen kroop de lucht in mijn neus ik dacht dat ruik ik niet goed ik ga eens kijken
en jawel hij zat helemaal onder er zat zo'n druk achter dat zelfs de vloer onder zat
en er lag vloerbedekking
pak hem uit de stoel die ook helemaal onder zat mee naar de wc verschonen
zoiets was me nog nooit overkomen dus is had geen schone kleding
mensen keken raar eerst met kleding naar de wc zonder kleding uit de wc kreeg gelukkig een zakje om alles in te doen
en gelukkig wat het heel goed weer .
sins dit voorval nam ik altijd extra kleding mee
Oef! Lijkt me heel genant
Tipje voor schone kleding is helemaal niet zo slecht, trouwens

De eerste ervaring die wij hebben met een grieks restaurant en Elise was wat minder; het eerste (kleine!) stukje kip dat ze proefde bleef hangen.
Wel, ik kan je zeggen dat de mensen wel vreemd kijken als je in het gangpad je kind op haar kop vast hebt, maar dat interesseerde me niks.
Achteraf kregen we wel een extra drankje voor de schrik.
pi_32727193
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef Bright het volgende:

[..]

Oef! Lijkt me heel genant
Tipje voor schone kleding is helemaal niet zo slecht, trouwens

De eerste ervaring die wij hebben met een grieks restaurant en Elise was wat minder; het eerste (kleine!) stukje kip dat ze proefde bleef hangen.
Wel, ik kan je zeggen dat de mensen wel vreemd kijken als je in het gangpad je kind op haar kop vast hebt, maar dat interesseerde me niks.
Achteraf kregen we wel een extra drankje voor de schrik.
Oe, schrikken Bright!
Hier wel eens gehad dat ik heel hard schreeuwde omdat er ineens een kind met zijn kaken in mijn bilspieren hing toen ik bukte... Dan wordt er ook gekeken, ja...
pi_33720275
*Meldt opnieuw*
Gisteren het volgende paniekverhaal:

Ik stond onderweg naar huis net de boodschapjes bij Appie Heijn af te rekenen, toen manlief belde:
"Waar ben je? Kun je héél snel komen, want Oudste heeft me buitengesloten op het balkon!"
Ik !!!! , smijt alles wat ik net betaald heb in de tas en sprint naar buiten ("laat het bonnetje maar zitten"), op de fiets en racen maar.
Paar minuten later, ik sta hijgend met een rolberoerte voor de deur. Zit natuurlijk op de veiligheidsknip.
Kindertjes aan de andere kant: Mama!
Ik bellen: "Hij zit op de knip!"
Hij: "Uh...breek de deur maar in dan!" (Balkondeur is helemaal van glas, als hij moet schoppen wordt het link)
Ik: "Raaaah!" *hak* *schop* *trap* KRAAAAAK
Kindertjes: Mama!
Man:

Sta ja daar als Rambo in je huis in te breken...

[ Bericht 3% gewijzigd door Mwanatabu op 05-01-2006 09:16:10 ]
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 09:08:23 #142
81992 Githa
pi_33720478
Mwanatabu
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:14:28 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_33720541
he? waarom moest je dan bellen toen je voor de deur stond? je man stond toch ook voor de deur?

maarre, knap gedaan weer hoor
stormy waters...
sailin'
pi_33720553
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:14 schreef Belana het volgende:
he? waarom moest je dan bellen toen je voor de deur stond? je man stond toch ook voor de deur?

maarre, knap gedaan weer hoor
Oh, vergeten op te schrijven; hij stond op het balkon!!!
Ff toevoegen...
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:18:08 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_33720570
ow! Ow wat erg!
maar dat je die deur dan open kon brenken zeg! dat zou mij niet lukken
stormy waters...
sailin'
pi_33720593
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Belana het volgende:
ow! Ow wat erg!
maar dat je die deur dan open kon brenken zeg! dat zou mij niet lukken
Nou ik heb zeg maar door de veiligheidknip heen getrapt he, en ik voel het nu nog in dat been en mn rug.
Heeeeeere's Mommy!!!
The Shining, anyone?
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:38:02 #147
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33720776
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:47 schreef Mwanatabu het volgende:
*Meldt opnieuw*
Gisteren het volgende paniekverhaal:

Ik stond onderweg naar huis net de boodschapjes bij Appie Heijn af te rekenen, toen manlief belde:
"Waar ben je? Kun je héél snel komen, want Oudste heeft me buitengesloten op het balkon!"
Ik !!!! , smijt alles wat ik net betaald heb in de tas en sprint naar buiten ("laat het bonnetje maar zitten"), op de fiets en racen maar.
Paar minuten later, ik sta hijgend met een rolberoerte voor de deur. Zit natuurlijk op de veiligheidsknip.
Kindertjes aan de andere kant: Mama!
Ik bellen: "Hij zit op de knip!"
Hij: "Uh...breek de deur maar in dan!" (Balkondeur is helemaal van glas, als hij moet schoppen wordt het link)
Ik: "Raaaah!" *hak* *schop* *trap* KRAAAAAK
Kindertjes: Mama!
Man:

Sta ja daar als Rambo in je huis in te breken...
wat zeiden de buren?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_33720914
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:38 schreef PM-girl het volgende:

[..]

wat zeiden de buren?
Ja, da's weer een minpuntje. Niemand die iets had gehoord of wat.
pi_33721785
whahahahaha...:D wat een giller
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33726766
Vampje had samen met de kiddies en familie een heerlijk kerstmaal genuttigd bij oma...
Zusje en vriendje nog even naar huis gebracht en was toen van plan om naar huis te gaan rijden... Nou is Apeldoorn-Tilburg best een afstand voor goedgevulde kinderblaasjes... Dochterlief moest van mij eerst naar de wc en daarna zoonlief nog even.. Maar die kwam ik tijdens het "even in de auto leggen van wat kadootjes" tegen op de achterbank... Dochterlief kwm terug en zoonlief ging ook even.... Dochterlief zit in de auto en ik wil gewoon weg gaan rijden.... Uhm... vergeet je niet iets/ vraagt mn zusje nog... Nee hoor, hoezo?
Nou.. je zoon zit nog op de wc...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')