Gelukkig, dan zit het vast wel goed. Dat ze uit haar doen was, is gewoon de schrik denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef bixister het volgende:
ja gatverdamme ik voel me er nog steeds heel rot over. anna was vandaag wel wat uit haar doen en sliep nog korter dan gewoonlijk. maar verder kon ik weinig merken aan haar, ze heeft niet overgegeven oid en had ook geen koorts. vanavond was ze weer heel vrolijk, en ze is heel lief gaan slapen na 't badje, dus ik hoop maar dat alles ok is.
wilde nog even zeggen dat ik de verhalen hier vaak erg grappig vind, al reageer ik er eigenlijk nooit op.
Ja, want zoals in dit topic te lezen is, ouders maken zelf nooooooooit foutenquote:Op donderdag 8 september 2005 08:23 schreef Noukienouk het volgende:
kreeg wel meteen het verwijt dat ik nog niet klaar was voor kinderen
Psies, wij zijn slechts uitzonderingen. Echte ouders zijn foutloos en bijkans heiligquote:Op donderdag 8 september 2005 09:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, want zoals in dit topic te lezen is, ouders maken zelf nooooooooit foutenmaw: niks van aantrekken
*noteert: op taal gaan letten als er kinders komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:04 schreef texelonia het volgende:
Mijn eerste woordje was "kloot". M'n moeder zat altijd te vloeken in de auto op medeweggebruikers, dus op een keer zaten we in de auto en ik roep ineens "Kloot!" M'n moeder kijkt verbaasd om en zegt: "Wat zegt je daar????" Zegt m'n zus: "Jaaa, ze bedoelt klootzak!"
Whehehe, ik heb een keertje op mijn werk rond 14:00 telefoon gehad "dat de kinderen zo vervelend waren". Op de achtergrond hoorde je twee kinderen helemaal uit hun dak gaan. Ik vroeg dus iets van "wat heb je die in 's hemelsnaam te eten gegeven"? (Kleurstoffen, cafeïne...)quote:Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Gadver die kop van die muis!
Een week of drie geleden was iedereen hier in huis moe en chagarijnig. Jolie had nog geen middageten gehad maar ze was zo moe dat we dachten dat het wel na het slapen kon. Het was een uur of 12 en mijnvond dat ik ook maar even moest gaan slapen. Ik heb schijnbaar niks terug gezegd en hij dacht dat ik boos was. Rond een uur of 3 hoorde hij Jolie kletsen en spelen en hij dacht dat we wel op zouden staan. Maar dat gebeurde niet. Rond half 7 maakte hij me wakker
hij had al die tijd gedacht dat we boos in de slaapkamer waren gebleven
en Jolie had ruim 3 uur in d'r bedje zitten spelen met enkel ontbijt op die dag
Hihi, heel goed. Het is een feit dat wat smoezel hier en daar goed is voor de gezondheid. Goed voor de weerstand hequote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef Leah het volgende:
Hier ook, Freek vrat ook slakken, ik ging zelf bijna over mijn nek iedere keer als ik ze uit zijn mondje moest frotten.
Bijkomend voordeel, ik nam het daarna een stuk minder nauw met het hygienische gedeelte van het huishouden.
En in een chique restaurant heten die inene: Escargots!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:
mijn moeder heeft legio dooie slakken (knars knars...) tussen mijn broertje zijn kaakjes vandaan moeten peuteren
Ja, maar daar zit dan meer vlees aan dat nog maar net dood is en niet ineengekrompen is tot een walgelijk stinkend klompjequote:Op woensdag 21 september 2005 13:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
En in een chique restaurant heten die inene: Escargots!![]()
Mjah, mijn bed staat denk ik op twee meter afstand van die van Jolie dus ik heb zelf ook een redelijk aandeel geleverdquote:
Wat een zoet kindje trouwens, als het zo 3 uur speelt op lege maag en niet gaat gillenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:36 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mjah, mijn bed staat denk ik op twee meter afstand van die van Jolie dus ik heb zelf ook een redelijk aandeel geleverden hij is ouder dus het mag
Gadverdamme die slakken!
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef innovative het volgende:
Verder zelf van de week een mooie zet gehad. Ik ben overblijfjuf op een basisschool, en omdat het regenachtig was zat ik met de kleuters in de gymzaal. Ik had er een dagtaak aan ze uit het klimrek weg te houden. Op een gegeven moment zit er een jongen op de onderste rand, een jaartje of 4 ofzo. Ik had ook tegen de andere kinderen gezegd dat ze niet hoger mochten, dus ik naar hem toe en op hoge poten gooi ik eruig: "jij mag niet hoger hoor! Ga maar gewoon met de andere kinderen mee doen met voetbal ofzo!" Staat er een bijdehandje naast me "juf, hij kan ook niet hoger! Hij kan niet eens lopen juf!!!" Bleek dat het jong in een rolstoel zit en door één van de andere juffen op die onderste rand was gezet, zodat hij niet ondersteboven gelopen werd en naar zijn vriendjes kon kijken. Oeps!
En dat zeg je niet even?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef innovative het volgende:
Verder zelf van de week een mooie zet gehad. Ik ben overblijfjuf op een basisschool, en omdat het regenachtig was zat ik met de kleuters in de gymzaal. Ik had er een dagtaak aan ze uit het klimrek weg te houden. Op een gegeven moment zit er een jongen op de onderste rand, een jaartje of 4 ofzo. Ik had ook tegen de andere kinderen gezegd dat ze niet hoger mochten, dus ik naar hem toe en op hoge poten gooi ik eruig: "jij mag niet hoger hoor! Ga maar gewoon met de andere kinderen mee doen met voetbal ofzo!" Staat er een bijdehandje naast me "juf, hij kan ook niet hoger! Hij kan niet eens lopen juf!!!" Bleek dat het jong in een rolstoel zit en door één van de andere juffen op die onderste rand was gezet, zodat hij niet ondersteboven gelopen werd en naar zijn vriendjes kon kijken. Oeps!
Oef! Lijkt me heel genantquote:Op maandag 29 augustus 2005 10:28 schreef babyfeet het volgende:
heerlijke verhalen :d
christan leuk is dat he paardje rijden
dat poepen geweldig
ofdat ik hem vertelt heb weet ik niet anders nog maar een keer
is al een tijdje geleden
mijn vader en moeder waren 25 jaar getrouwt
gingen lekker uit eten bij de griek
we gaven kyllian heerlijk appelsap
toen begon hij wat ruzie te maken als ik zat zei was hij boos
en toen ja toen kroop de lucht in mijn neus ik dacht dat ruik ik niet goed ik ga eens kijken
en jawel hij zat helemaal onder er zat zo'n druk achter dat zelfs de vloer onder zat
en er lag vloerbedekking
pak hem uit de stoel die ook helemaal onder zat mee naar de wc verschonen
zoiets was me nog nooit overkomen dus is had geen schone kleding
mensen keken raar eerst met kleding naar de wc zonder kleding uit de wc kreeg gelukkig een zakje om alles in te doen
en gelukkig wat het heel goed weer .
sins dit voorval nam ik altijd extra kleding mee
Oe, schrikken Bright!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef Bright het volgende:
[..]
Oef! Lijkt me heel genant
Tipje voor schone kleding is helemaal niet zo slecht, trouwens
De eerste ervaring die wij hebben met een grieks restaurant en Elise was wat minder; het eerste (kleine!) stukje kip dat ze proefde bleef hangen.![]()
Wel, ik kan je zeggen dat de mensen wel vreemd kijken als je in het gangpad je kind op haar kop vast hebt, maar dat interesseerde me niks.![]()
Achteraf kregen we wel een extra drankje voor de schrik.![]()
Oh, vergeten op te schrijven; hij stond op het balkon!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:14 schreef Belana het volgende:
he? waarom moest je dan bellen toen je voor de deur stond? je man stond toch ook voor de deur?
maarre, knap gedaan weer hoor
Nou ik heb zeg maar door de veiligheidknip heen getrapt he, en ik voel het nu nog in dat been en mn rug.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Belana het volgende:
ow!Ow wat erg!
maar dat je die deur dan open kon brenken zeg! dat zou mij niet lukken
wat zeiden de buren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:47 schreef Mwanatabu het volgende:
*Meldt opnieuw*
Gisteren het volgende paniekverhaal:
Ik stond onderweg naar huis net de boodschapjes bij Appie Heijn af te rekenen, toen manlief belde:
"Waar ben je? Kun je héél snel komen, want Oudste heeft me buitengesloten op het balkon!"
Ik!!!! , smijt alles wat ik net betaald heb in de tas en sprint naar buiten ("laat het bonnetje maar zitten"), op de fiets en racen maar.
Paar minuten later, ik sta hijgend met een rolberoerte voor de deur. Zit natuurlijk op de veiligheidsknip.
Kindertjes aan de andere kant: Mama!![]()
![]()
Ik bellen: "Hij zit op de knip!"
Hij: "Uh...breek de deur maar in dan!" (Balkondeur is helemaal van glas, als hij moet schoppen wordt het link)
Ik: "Raaaah!" *hak* *schop* *trap* KRAAAAAK
Kindertjes: Mama!![]()
![]()
![]()
Man:![]()
![]()
![]()
Sta ja daar als Rambo in je huis in te breken...
Ja, da's weer een minpuntje. Niemand die iets had gehoord of wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |