Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 8 oktober 2001
De stem van Big Brother klinkt duidelijk en koel:
"Dat hebje dan bij deze gedaan".
Pascal druipt enigszins aangedaan af. Hij had er natuurlijk nog iets liefs bij willen zeggen ofzo,maar dat werd hem dus niet gegund blijkbaar.
Gert Jan vindt het jammer dat het rijke team zoals vanmiddag vaak te ver van het hek afzit zodat ze niet met elkaar kunnen praten. Audrey zegt wat sarcastisch: "Ja, maar we moesten dingen bespreken die het team aangaan".
Gert Jan, met een lollie in zijn mond (die microfoontjes zorgen wel snel voor smakgeluiden .....brrrrr) moet er wat om lachen.
Intussen schijnt Andries al naar bed te zijn en ook een paar anderen zijn van het toneel verdwenen. Van team rijk zie ik alleen Audrey nog. Gert Jan en Sandy zitten bij het hek (binnen).
23.58 Pascal in de dagboekkamer : Ik wilde jullie om een gunst vragen. Mijn vriendin is vandaag jarig en ik wilde haar feliciteren. Vrouw van BB : Nou, bij deze heb je dat gedaan. Pascal : Okee, dank je wel. Pascal verlaat de dagboekkamer. Hij gaat bij het hek zitten. Het vertelt Coos over zijn gesprek in de dagboekkamer. Pascal : Het ging heel raar. Lieve schat, ik heb het geprobeerd hoor. Sandy : Ook namens ons, ik heb je foto gezien en je bent een leuke meid om te zien. Pascal : Ik ga lekker naar mijn nest. Gert Jan vindt een lolly in zijn zak : Jongens, ik wil niet lullig doen. Sandy : Mag ik ook een likkie ? Gert Jan : Doe maar effentjes, maar ik wil hem wel weer terug. Een lolly delen, ik heb trek in iets hartigs. Sandy : Ik vind het leuk dat ik dit één keer meemaak. Gert Jan : Ja, dat je blij bent met een ding van een paar cent. Sandy is klaar met likken : Bedankt. Gert Jan : Wat was het erg geweest als hij gewassen was, dan was ik mijn lolly kwijt geweest. Gert Jan tegen Audrey die bij het hek zit : Ik vind het niks dat jullie daar gaan zitten. Audrey : Ja, maar wij moesten dingen bespreken. Pascal, die dus niet naar bed is : Frank, je krijgt weer een dikke buik. Frank zegt dat het wel meevalt. Pascal vraagt of ze de rijsttafel helemaal opgegeten hebben.
0.10 Het gesprek gaat vervolgens o.a. over eten uit verveling in het rijke gedeelte. Audrey : Buiten het feit dat je weinig te eten hebt vind ik qua beleving weinig verschil zitten (tussen arm en rijk). Pascal : Eten wordt wel belangrijk. Jij hebt hier één dag gezeten. Na een paar dagen denk ik dat het onprettig wordt. Audrey : Ik zeg niet dat ik liever daar zit.
0.14 De stream wordt afgebroken. Het lukt me niet hem weer te starten.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 09-10-2001 00:36]
Frank zegt even later dat hij vindt dat Andries het wel goed doet. "Iedereen maakt fouten... als hij het nog een keer doet, waarschuw ik hem nog een keer. Doet ie het dan opnieuw, dan dien ik een motie van uitdaging in".
"Dat snap ik", reageert Diane. Ze zit er trouwens "charmant" bij... haar borsten vallen bijna uit haar shirtje en haar broek hangt halverwege haar string.
Dan heeft Frank het over Sandy. Hij vindt dat ze een hele geile stem heeft... heel zwoel. "Jammer dat ze lesbisch is", vervolgt hij. "Maar dat respecteer ik hoor".
Diane reageert meteen: "Ja jongen, je zal wel moeten"
Frank: "Wat me opvalt is dat alle wijven met Andries weglopen".
"Alle wijven???", reageert Diane gepikeerd. "Maar Andries is opener... makkelijker in de omgang.
"En ik niet?", vraagt Frank jaloers.
"Anders", probeert Diane uit te leggen. "Met Andries gaat het gewoon gemakkelijker."
Beide zitten voorover gebogen op de knieen op de grond te zoeken naar de juiste puzzelstukjes. Ze willen eigenlijk wel naar bed, maar kunnen de puzzel niet loslaten.
Er klinkt wat gelach vanuit de arme slaapkamer.
"Toch wel mooi dat ze nog lol hebben", zegt Frank droog.
De grond ligt helemaal vol met allemaal verdwaalde puzzelstukjes. Het onderste deel van de 3d puzzel lijkt klaar. Pascal komt even een kijkje nemen en wordt meteen door Frank en Diane gefeliciteerd met de verjaardag van zijn "poppie".
Dit gaat nog wel even duren denk ikm dus tijd om af te ronden. Welterusten allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door Mefke op 09-10-2001 03:25]
Even later komt ook Frank uit bed. Hij omhelst de beide dames, die op hun beurt een stukkie gaan hardlopen en fietsen. Frank heeft de sauna aangezet zodat de dames na het sporten even lekker kunnen relaxen.
In het arme team is nog geen leven te bekennen.
Oh ja.... van het geluid van stream 1 klopt weer geen ene malle moer, dus de geweldige mensen achter de knoppen van BB liggen waarschijnlijk nog wel te slapen.
Au3 stelt voor om 's middags een uurtje te pakken.
Andries: Voor mij zijn dat de verkeerde uurtjes.
Hij stelt voor om te proberen om 23.00 naar bed te gaan.
A: Als ik zo rond kijk dan zie ik allemaal bleke gezichtjes, van het te weinig slapen.
D: Daan en ik leggen onze sportkleren de avond te voren vast klaar.
F: Ik ben heel gemakkelijk, als dit niet gaat lukken, dan ga ik gewoon op de bank pitten, ik heb ook mijn nachtrust nodig.
A: Bij deze. Dus als we 's avonds geen extra leuke dingen hebben, dan stel ik voor om gewoon op tijd naar bed te gaan.
Diaan: Nadat ik de Karaoke besteld heb, zijn er nog dingen besteld, die er dus misschien niet bij zitten. (scheermesjes)
(Ik zou wel stream van de arme kant willen hebben. Zou Coos niet vandaag captain worden, zoals vorige week afgesproken?)
13.46 Team rijk zit te eten. Andries : Ik moet even wat aankaarten. Ik heb er zelf veel moeite mee dat ik zo laat in bed kom. Om vier uur waren Audrey en ik nog wakker. Dan pak ik 's ochtends nog een uurtje. Misschien is het verstandig eens met zijn vijven te zeggen we gaan niet te laat naar bed. Voor het team is dat ook niet slecht. Andries wil om elf uur naar bed, dan nog een uurtje kletsen en dan slapen. Andries : Ik vind dat er niet meer gepraat moet worden en niet meer met deuren geslagen moet worden als er iemand ligt. Audrey zegt dat ze het kletsen gezellig vindt. Frank : Ik kan niet vroeg naar mijn bed. Andries : Je kunt wel proberen om elf uur mee te gaan. We proberen het een keer uit. We helpen ons wel naar de klote zo.
13.52 Team arm zit ook te eten. Ik ben er in geslaagd narrowbandstream 3 te starten, er is echter geen geluid bij. Andries : Als team worden we er sterker van als we op tijd gaan slapen. Als we vanavond geen extra leuke dingen hebben gaan we redelijk vroeg naar bed. Ik wil echt niet tot één uur in bed liggen, gatverdamme. Het geluid is nu zo zacht dat ik bijna niets versta.
K: Waarom geef je geen antwoord?
P: Ik eet geen fruithagel, jij bent aan het kijken. Ik ben je schoothondje niet.
K: Als je dat was, dan had ik je allang weggegeven.
P: Ja nou, dan had ik jouw een rotschop gegeven.
Ze staat op en gaat naar de slaapkamer, begint te huilen. Tegen Sandy zegt ze dat het zo'n vervelend kereltje is, omdat ie als captain zich gedraagt als kind. Hij had gisteravond ook gezegd dat ie wilde beginnen met roken. [Hun sigaretjes..]
Ze bekent dat ze steeds meer over de captainswissel na denkt, ze had achter Gert-Jan moeten blijven staan. Ze kan wel janken, ze vindt zichzelf een trut.
Gert-Jan roept iets onverstaanbaars. Kelly lacht: Kijk, hij is er altijd voor me, ook als het niet goed met me gaat.
K: Ik hoop dat Gert-Jan weer captain wordt.
S: Ik denk niet dat ie dat weer aangaat.
Zodra Coos en Pascal ook op bed gaan liggen, staan de twee op en gaan een eitje eten.
14.11 Audrey : Ruud uit BB 1 zegt nu dat zijn privéleven kapot is. Maar ik weet het niet, misschien zit ik wel te piekeren om niks, misschien is het wel hardstikke leuk. Andries : Je kan je wel gek maken Audrey, maar dan ben je hier ongelukkig en als je er uit komt ongelukkig. Frank : Ze hebben geleerd van project één en project twee. Audrey : In Spanje heb ik het een paar keer goed gehad en toen heb ik met BB gepraat. Ik vind gewoon dat we goed verzorgd worden, als ik er geen vertrouwen in had had ik dit niet gedaan. Andries : In de aanloop hier naartoe ben ik ook heel goed behandeld. Audrey : Het feit dat je uit de anonimiteit verdwijnt vind ik eng. Ik vind het leuk in het middelpunt te staan. Maar soms wil ik dat niet. Ik ben gewoon een control freakje. Ik heb een heel prettig leven en daar heb ik hard voor gewerkt en dat wordt nu overhoop gegooid. Ik ben nu in een fase dat ik eigenlijk wil settelen en dan ga ik dit doen, dat is heel dubbel van mezelf. Frank : Gisteren zei je, ik heb toch niks beters te doen, daarom ben ik hier in gegaan. Audrey : Het zit zo, ik heb net een aantal grote opdrachten afgerond en ik moest weer gaan leuren. Het was een klein beetje dat ik geen zin had weer aan het werk te gaan. Het vakantiegevoel rekken. Iemand doet een redelijke Donald Duck imitatie.
Frank gaat weer verder met de puzzel.
Andries heeft het met Sandy over zanglessen.
Ze gaat in de luie stoel zitten.
Sandy gaat naar buiten, ze moet haar ei in de gaten houden.
Andries en Frank zijn aan het puzzelen.
A3 zit te lezen.
Dus....boring!!!
14.39 Audrey : Was er nou weer iets met je zender. Sandy : Nee, ik heb mijn oude teruggekregen. Ik kom zo terug bij je, o, jij gaat lezen, ik moet de eieren in de gaten houden. Audrey las eerder iets voor, ik denk dat ze een boek heeft gekregen. Sandy zegt dat het water waarin de eieren liggen niet gaat koken. Andries zit inmiddels te puzzelen. Op stream vier zit Pascal met Kelly te praten in de slaapkamer.
Dit is het voorlopig van mij.
Ze sliep eerst met een zus samen, maar die was ouder en vond de plaatjes die Diaan op hing niet leuk.
Toen Diaan 12 was ging haar vader weg. Net toen zij naar een nieuwe school ging. Ze is altijd gepest.
(arm kind )
(Het is verder een diep gesprek over relaties en kinderen)
Ze zijn nu aan het douchen.
Danielle vertelt dat veel van de mensen uit het huis een verleden hebben. Ze noemt de voorbeelden van Diane, Kelly en Sandy die vroeger veel gepest zijn. Diane vult aan dat Frank in een internaat heeft gezeten.
Het gesprek wordt aangrijpend over de moeder van Danielle (die overleden is) en wat zij doorover voelde vroeger.
Intussen stappen de twee meiden uit de sauna om naakt te gaan douchen. Het gesprek is nog steeds interessant, maar schijnbaar mag er geen naakt meer op de streams, want er wordt weggezapt naar een nietszeggend gesprek in de kamer.
(Stevig balen, want is het niet om de blote dames, dan is het wel om het gesprek dat wel interessant was) TRIEST!!!
(stukje gemist door collecte brandwondenstichting)
Coos: Zet de deur even open, het is zo warm.
Ik vond dat boek over Technische analyse....potverdomme hoe heette die auteur ook weer?
GJ weet niet wat hij bedoelt. Hij heeft zat van die boeken.
(saai onderwerp)
In het arme deel gaat het over de reacties van Big Brother soms. Kelly zegt dat ook zij een keer bijna de neiging had daardoor naar huis te gaan. Pascal zegt dat ze zich daar niets van moeten aantrekken. De redaktie is heus niet echt boos, maar doen dat volgens hem vanwege het spelelement.
In de badkamer doen de meiden "leuke" stemmetjes na. De laatste dagen worden vooral de stemmetjes van Danielle ERG vervelend. Frank heeft al eens een keer aangegeven dat hij het wel leuk vindt, dus zal ze er voorlopig nog wel mee door gaan (helaas)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-10-2001 15:03]
Diaan: De rand van het bad ziet er ook weer niet uit, gewoon!
Diaan gaat Frank roepen, waarom weet ik niet, maar Frank antwoord: Net boven de lampjes.
(Dit dialect is bijna niet te volgen, heb ik ook geen zin in, dus ik kap.)
Intussen wordt door de regie heel erg veel moeite gedaan alles zo discreet mogelijk in beeld te brengen.
16.18 Andries in de badkamer : Zo even met zijn allen thee drinken in de tuin. Frank : Eventjes alles de revue laten passeren, openstaande zaken.
16.21 Frank in de slaapkamer over Audrey die bij het hek met arm zit te kletsen : Dat ze zich meer met ons bezig moet houden. Diane : Als ze nou meer gespreksstof heeft met hun. Zij houdt niet van puzzelen en dan gaan we een hele avond puzzelen. Als je met haar wil praten dan doe je dat niet namens mij. Ik vind het gezellig als ze zich met ons mengt maar ze moet het helemaal zelf weten als ze daar wil praten. Frank : Dat is ook wel zo. Diane gaat haar haar föhnen.
16.25 Andries : Gaan we buiten zitten of is het buiten te koud ? Danielle : Dat maakt me niks uit. Andries : Frank, wil je cappucino ? Frank : Dat is goed gozer. Andries : Diane, jij wil thee hè ? Diane : Ja. Danielle : Pascal, heb je al gezongen ? Ah, je zou mij roepen. Danielle is in een nogal melige bui.
Andries loopt nu continu "I found my freedom on Blueberry Hill, on Blueberry Hill..." (repeat 80 times) te zingen (klinkt niet echt geweldig). Eindelijk verbetert Audrey hem dat het "Thrill" moet zijn ipv "Freedom", maar Andries gelooft het niet.
Er wordt nu gevraagd naar de reden, de eerste reden was gezelligheid volgens Andries, máár hij wil wel graag dat iedereen de regel/bestelboeken gaat lezen. Ook moeten de losse spullen in de badkamer opgeruimd worden (i.o.m. Pascal), maar de beauty-cases schijnen te klein te zijn of de hoeveelheden make-up e.d. te groot... Verder mag Audrey geen merken meer noemen, want het mag niet volgens het regelboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |