abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26479839
Wie van de FOK!ers doet dit, hoe bevalt het, hoeveel tijd kost het je per vak in de week, wat kost het ongeveer, ....?

Ik zou dit jaar eigenlijk examen doen, maar heb gisteren besloten daarvan af te zien (die zelfstudie is me wat te rommelig allemaal). Nu wil ik het gooien op avondonderwijs.
pi_26480464
Ik doe geen avondonderwijs maar wel VAVO, volwassenonderwijs dus. Bevalt mij iig erg goed
pi_26480549
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:09 schreef veer0318 het volgende:
Ik doe geen avondonderwijs maar wel VAVO, volwassenonderwijs dus. Bevalt mij iig erg goed
En hoeveel lesuren per dag maak je daarmee?
pi_26480586
Hmm, dat is in de loop van 't jaar afgebouwd. Het is wel een reguliere dagvulling. Per vak moet je rekenen op een uur of 3 voor de "grote" vakken, voor de kleinere (denk aan ANW, letterkunde (indien los) en Duits1/Frans1) 2 uur. Een uur duurt bij mij 3 kwartier.
pi_26504479
Ik ben bijna klaar met mijn vavo jaartje. Om precies te zijn de vakken: Nederlands, Engels, Geschiedenis en literatuur. Heb niet echt veel lessen gevolgd, het gaat ook meer om zelf studie, je kan wel lessen volgen maar dit is niet echt nodig.
De leraren zijn wat makkelijker met beoordelen, en als je met een werkstuk 2 weken te laat bent word er niet moeilijk gedaan.
  woensdag 27 april 2005 @ 16:17:00 #6
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_26546788
Ik heb dit gedaan, welliswaar voor maar 2 vakken........ economie en aardrijkskunde.... niet echt een pretje... ondertussen zat ik namelijk overdag op het mbo.... zijn soms lange dagen die je maakt
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
pi_33057069
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb dit gedaan, welliswaar voor maar 2 vakken........ economie en aardrijkskunde.... niet echt een pretje... ondertussen zat ik namelijk overdag op het mbo.... zijn soms lange dagen die je maakt
even een vraagje. Waarom doe je Havo terwijl je op mbo zit? Dan laat je mbo vallen, havo afmaken en kun je zo doorstromen naar hbo, want Havo SCHEELT 2 jaar.

Vertel, waarom hanteer je dit in godsnaam
Verwijderd door Admin.
pi_33102367
Vaak omdat ze gezakt zijn voor 2 vakken en toch verder gaan studeren! Paar meiden uit mijn klas waren voor 2 vakken gezakt op de HAVO...en zaten overdag op de kappersschool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')