O leuk, wie zou die auditie afleggen?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard: Jeroen van de Boom doet auditie voor ONM?!
Heb je een andere naam genomen op het Yorin forum?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
die grietjes op het Yorin forum zijn wel een beetje kansloos...Ze lopen allemaal te gillen dat ze het niet zullen overleven zonder ONM, come onheb je dan helemaal geen leven....afijn ik herinner me ook nog wel van vroeger teon Take That uitelkaar ging dat ik een traantje had weg gepinkt
Jij wel?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
come onheb je dan helemaal geen leven....
JIJ? Waarom?quote:afijn ik herinner me ook nog wel van vroeger teon Take That uitelkaar ging dat ik een traantje had weg gepinkt![]()
Hear hear! Now we're talking!quote:Ik hoop wel dat het gewoon terug komt, maar niet met de schandalige cast van nu....er moeten wel een hoop veranderingen komen, gewoon terug naar hoe het eerst was, maar dan wel met Nikkie en Petra!
Nee tochquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Zag je daar nou een tepel van Julia
Het is weer eens wat anders dan iemand in een restaurant alleen achterlaten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker realistisch weer..Chris en Julia die weggaan met een vol drankje op tafel.
Ik bestel ook altijd wat en als ik het krijg ga ik weg.
Je gaat je tapes toch niet demonstratief verbranden?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wij vanaf 1 juli ook niet meer.
Ik ga ze uitgeven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Je gaat je tapes toch niet demonstratief verbranden?!
Concurrentie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ga ze uitgeven.
Wil jij nou dat ONM doorgaat of niet?!quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
wat een klote aflevering weer...
ik vraag me eigenlijk nog af waarom ik kijk. Het is gewoon zo dramatisch slecht..
toch kijken he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[serieus]Het keek inderdaad lekker weg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik vond het echt niet vervelend vandaag. Zuurpruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |