quote:Op zondag 24 april 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij speelt de toyboy van Liz Snoijink.![]()
en naast Melchior en de eerder genoemden heeft ze ook nog met Steven, Sasza en Arthur liggen rotzooien... [de slet]quote:
Als ONM naar de TROS gaat hoop ik wel dat ze de focus van de serie toch weer meer richting de familie verleggen. De TROS is immers niet voor niks 'de grootste familie van Nederland'. En geen gehannes met schuivende uitzendtijden, gewoon elke werkdag van 19:00 tot 19:30u.quote:Gaat ONM dan toch naar de publieke omroep!
Gisterenavond (EDIT: ZA. 23-04-2005) rond de klok van 11 heeft de publieke omroep (nederland 1, 2 & 3) Endemol laten weten dat zij ook geďnteresseerd zijn in de soap ONM.
Veel informatie hebben ze niet vrijgelaten maar volgens Patrick Dierdorp (UP ONM) zijn SBS en de publieke omroep beiden geďnteresseerd in ONM.
Aan wie ONM verkocht wordt en OF ONM verkocht wordt is nog allemaal niet duidelijk.
BRON: allaboutonm.web-log.nl
en als ze wat HGH-acteurs inruilen voor de ONM-miskleuntjes...........quote:Op maandag 25 april 2005 13:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ONM naar de TROS gaat hoop ik wel dat ze de focus van de serie toch weer meer richting de familie verleggen. De TROS is immers niet voor niks 'de grootste familie van Nederland'. En geen gehannes met schuivende uitzendtijden, gewoon elke werkdag van 19:00 tot 19:30u.
dat spreekt voor zichquote:Op maandag 25 april 2005 14:08 schreef Wup het volgende:
en als ze wat HGH-acteurs inruilen voor de ONM-miskleuntjes...........
ik ben geloof ik een van de weinigen hier die er niet erg treurig om isquote:Op maandag 25 april 2005 15:07 schreef babette21 het volgende:
dus als ik het goed begrijp zeiken wij al een jaarlang die serie af, worden ze gedumpt door yorin
en breekt spontaan en halve oorlog uit over wie dan de serie mág hebben?!??!
is het heel raar dat ik 't niet meer volgen kan.....??
ik wil ONM eventueel - dus mits ze weer leuk gaan doen - wel op 1,2,3 (geen reclame!) maar dan wel gewoon om 19.30 hoor... de HGH-ONM ruil juich ik toe
ik heb hetzelfde hoor... lig er bepaald niet wakker omquote:Op maandag 25 april 2005 15:25 schreef Wup het volgende:
ik ben geloof ik een van de weinigen hier die er niet erg treurig om is
ik had het inmiddels al opgegeven
maar als een zenderswitch samengaat met een reorganistatie ben ik dus wel weer hoopvol....
mooi, vara-series [comedy's níet meegerekend!] stellen mij zelden teleur...quote:Op maandag 25 april 2005 16:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor mij blijft Mark Ram toch altijd Kinky van 'Unit 13'. De VARA schijnt trouwens komend seizoen met een nieuwe politieserie te komen. De serie gaat 'Vuurzee' heten en de opnamen vinden deze zomer plaats in Zaandam.
ik dacht juist de lucht in... het moet wel een explosief einde worden!quote:Op maandag 25 april 2005 16:17 schreef babette21 het volgende:
totally off-topic, maar who cares... onm gaat toch de lucht uit;)
quote:RTL Nederland stopt met ONM
RTL Nederland heeft producent Endemol Nederland laten weten dat zij na het lopende seizoen geen nieuwe afleveringen van de soap ONM (Onderweg naar Morgen) zal bestellen. Hiermee komt vooralsnog een einde aan de tweede dagelijkse soap van Nederland, die momenteel te zien is bij Yorin.
De zender heeft Endemol Nederland laten weten dat er geen kwalitatieve motieven ten grondslag liggen aan de beslissing om ONM niet te continueren. Volgens RTL Nederland is de beslissing het gevolg van de aanpassing van de Yorin-programmering aan de nieuwe situatie in de televisiemarkt komend seizoen. In die programmering is geen plaats meer voor ONM in de vooravond.
De beslissing is door Endemol Nederland met enorme teleurstelling ontvangen. Met name omdat ONM goed scoorde in de doelgroep van de zender. De serie onderging aan het begin van dit seizoen een geslaagde herpositionering, waarbij ondermeer de naam Onderweg naar Morgen werd vervangen door ONM. De aanpassingen vertaalden zich in sterk verbeterde kijkcijfers en een stevig marktaandeel van gemiddeld 17 procent binnen de doelgroep. De producent zal zich de komende dagen beraden over de gevolgen van het stopzetten van ONM.
ONM is dit jaar voor het twaalfde seizoen op televisie te zien. Binnenkort wordt de 2300ste aflevering uitgezonden. De serie is gebaseerd op de Amerikaanse soap Ryan's Hope en was in Nederland voor het eerst te zien op Maandag 3 januari 1994 bij de TROS en het destijds nog publieke Veronica. Nadat Veronica in 1995 commercieel ging werd de serie alleen nog door Veronica (het huidige Yorin) uitgezonden. Op 1 juli aanstaande wordt de laatste aflevering van ONM op Yorin uitgezonden.
fok is de laatste tijd best lief....quote:Op maandag 25 april 2005 17:22 schreef Iwan1976 het volgende:
ik dacht juist de lucht in... het moet wel een explosief einde worden!
BTW: Hebben ze bij FOK de stekker er soms ook uitgetrokken?!
quote:Annemieke Verdoorn is werkloos en verdrietig!
AMSTERDAM - De ONM-cast heeft een verdrietig weekend achter de rug. De acteurs en actrices, die vrijdagavond te horen kregen dat hun soap definitief van het scherm verdwijnt, hadden moeite te geloven dat het doek echt gevallen is. "Je houdt je vast aan elke strohalm", zegt Annemieke Verdoorn die tien jaar lang de rol van ziekenhuisjuriste Joyce Couwenberg vertolkte.
"Ik was afgelopen seizoen echt trots dat ik er bij hoorde. Dat is wel eens anders geweest. Maar nu waren de verhalen verjongd. We haalden betere kijkcijfers en een beter marktaandeel." De soap kreeg bovendien bezoek van topacteur Antonie Kamerling. Voor het winterseizoen, dat nu is afgeblazen, stond Alwien Tulner op het menu. Annemieke Verdoorn: "We zijn echt in de rouw. Hoewel het bij ONM eigenlijk elk half jaar wel spannend was, was de bijeenkomst afgelopen vrijdag een onverwacht drama."
daar zijn de meningen nogal over verdeeldquote:De serie onderging aan het begin van dit seizoen een geslaagde herpositionering
welja.......quote:Verdoorn quote:
Ik was afgelopen seizoen echt trots dat ik er bij hoorde. Dat is wel eens anders geweest. Maar nu waren de verhalen verjongd
Ik had al zo'n vermoeden... Vrijdag was er ook al een nieuwe bumper (of hoe noem je zoiets?) bij de terugblik.quote:Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Wup het volgende:
btw: nieuwe leader vanavond
quote:Nieuws over de cliffhanger!
Het is uitgelekt dat de zomercliffhanger op 1 juli te zien is, en het vervolg op 4 juli zodat de kijkers niet in spanning zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |