Nou! dan zie je ook eens hoe weinig benul jij van vrouwen hebt...... laat dat nou maar aan mij over......quote:Op zondag 24 april 2005 19:11 schreef haagse_elfje het volgende:
je kan zeggen wat je wil maar Joyce is toch wel het beste wat ze nu hebben naast dat geklungel van de meeste andere en vooral tegenover al die newbies die kunnen nog veel van haar leren....
thnQ tis de waarheid want die jonge dozen die er nu in zitten bakken er echt niets van.....tis gewoon drama...quote:Op zondag 24 april 2005 19:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Soms houd ik van je, weet je dat??![]()
Hier noemen we dat: veel ervaring hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
bah bah bahdie snol...
![]()
weet je hoe we dat noemen : een afgelikte boterham
quote:Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! dan zie je ook eens hoe weinig benul jij van vrouwen hebt...... laat dat nou maar aan mij over......
Wil jij zeggen dat Nikkie en Petra en Kristina niet goed acteren en niet lekker zijn?quote:Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef haagse_elfje het volgende:
thnQ tis de waarheid want die jonge dozen die er nu in zitten bakken er echt niets van.....tis gewoon drama...![]()
Eindelijk eens iemand met verstand en gevoel voor vrouwen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:15 schreef Calvijn het volgende:
die ja
zag haar laatst in Sinners, erg geil
Ja, en ook Duuk en Frank en Daan en Martin Hagen en Chris Gomez.quote:Op zondag 24 april 2005 19:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
MEt debiel bedoel je Marnix???
Je vergeet er een paarquote:Op zondag 24 april 2005 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, en ook Duuk en Frank en Daan en Martin Hagen en Chris Gomez.
anders ga je zelf kijkenquote:Op zondag 24 april 2005 17:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Waarom is het oog van Tanja Jess eruit in de serie, wat is er gebeurd dan?
Peter Faber = Doctor Vlimmen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
???
Joh! Meen je dat nou!?quote:Op zondag 24 april 2005 17:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je de serie had gevolgd kwam je niet met deze overbodige stomme vraag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |