Neuh, zeker niet in het weekend en met dit weer.quote:Op zondag 24 april 2005 14:35 schreef pos het volgende:
stond niets meer open he?
14.36 uur, is dat te vroeg voor een bacardi-cola?
Oke bedankt Bolkonsky..je hebt me over de streep getrokkenquote:Op zondag 24 april 2005 14:39 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Neuh, zeker niet in het weekend en met dit weer.![]()
Halle Berry is goed!quote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef pos het volgende:
hal berry?
ja vind ik ook maar kon niet op zijn naam komen, was weer een ojaaatjequote:Op zondag 24 april 2005 15:52 schreef tong80 het volgende:
Harry de Winter is goed, erg leuk programma.
quote:Op zondag 24 april 2005 15:57 schreef pos het volgende:
[..]
ja vind ik ook maar kon niet op zijn naam komen, was weer een ojaaatjeik moet om half 3 ook niet aan de Bacootjes beginnen
LOLquote:Op zondag 24 april 2005 16:11 schreef pos het volgende:
veeeeel beter![]()
![]()
![]()
![]()
en dat is rene schuman
kijk dat bedoel ik nou....
zie dus nu pas dat je er wat achter gezet hebt
je wordt er zo moedeloos van
tongquote:
Brett & Tobias van het Blokquote:Op zondag 24 april 2005 16:56 schreef pos het volgende:
brad en ...?
KristofferSONNy Silooy.quote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef pos het volgende:
[..]
tongmaar wat heeft hij nou met kris kristofferson te maken?
hahaha...okequote:
nee juist niet, voel me erorm lekkerquote:
jaah het moet echt niet gekker wordenquote:Op zondag 24 april 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Komt ie binnen plaatst een niet te raden plaatje en gaat 3 weken op vakantie
dat wist ik nietquote:
Ja en hij leek in de verste verte niet op Van Ulsen.....quote:Op zondag 24 april 2005 20:41 schreef pos het volgende:
ja natuur;ijk pyl ik weet het weer, molenberg was die homo
Daar denkt mijn tante heel anders over.....quote:
oja?quote:
Een bi danquote:Op zondag 24 april 2005 20:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Daar denkt mijn tante heel anders over.....
[afbeelding]
Tja, die van Tong is dan ook letterlijk onherkenbaar.quote:Op zondag 24 april 2005 20:49 schreef pos het volgende:
ik ken ze alle twee niet
das is idd wel een homoquote:Op zondag 24 april 2005 20:51 schreef pyl het volgende:
Nijholt?
Leer mij mijn homo's kennen...quote:
ik vind een homo keuriger als ie niet getrouwd is hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Leer mij mijn homo's kennen...
Die van mij was trouwens keurig getrouwd.
Zeker. Die van mij was dan ook geen homo.quote:Op zondag 24 april 2005 20:56 schreef pos het volgende:
ik vind een homo keuriger als ie niet getrouwd is hoor
quote:Op zondag 24 april 2005 14:34 schreef Bolkonsky het volgende:
Welkom bij RJP voor Dummies
.... probeer het plaatje te raden gebruikmakend van de juiste vragen en je parate kennis....
Wat we doen is dus een plaatje zetten, vragen stellen en dan zonder gebruik te maken van mighty Google de naam van het personage raden. .....
Aha! Een vraag!!! En nog wel de goede richting op. Cabaretier, ja. Maar geen Brit.quote:Op maandag 25 april 2005 10:34 schreef Bolkonsky het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik zou het ook niet weten, een Britse komiek misschien![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 10:38 schreef pos het volgende:
nederlander?
Ja, dat moet wel. Hij overleed in 1985. Doet "Lurelei" een belletje rinkelen?quote:Op maandag 25 april 2005 10:44 schreef pos het volgende:
hij komt me enigsinds bekend voor maar wel van heeeel lang gelden denk ik
quote:Op maandag 25 april 2005 14:34 schreef pos het volgende:
test
er was wat mis maar het is weer in orde zie ikquote:
Paar dagen ziekjes geweest. Geen koorts maar veellast van m'n maag kon geen eten binnenhouden. Daardoor zaterdag onze kampioenswedstrijd gemist. En geen feest kunnen vierenquote:
Oooow... wat erg, zo vaak in je leven word je geen kampioenquote:Op maandag 25 april 2005 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar dagen ziekjes geweest. Geen koorts maar veellast van m'n maag kon geen eten binnenhouden. Daardoor zaterdag onze kampioenswedstrijd gemist. En geen feest kunnen vieren
Nee, schrijver.quote:Op maandag 25 april 2005 15:10 schreef Berkery het volgende:
MacGyver?
Inderdaad. Wie kent zijn naam?quote:
quote:
Inderdaad!quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 25 april 2005 15:54 schreef pos het volgende:
simon?
Klopt. Hafid...quote:Op maandag 25 april 2005 17:33 schreef tong80 het volgende:
Zomergast vorig jaar. Kom niet op z'n naam.
quote:Op maandag 25 april 2005 17:47 schreef pyl het volgende:
Da's Hafid Bouazza....
wilde ik ook zeggen maar tong lacht me altijd zo snel uit, ja dan word je wel voorzichtigquote:Op maandag 25 april 2005 17:59 schreef Bolkonsky het volgende:
Michael Jordan?
Ik lach jou nooit uitquote:Op maandag 25 april 2005 18:01 schreef pos het volgende:
[..]
wilde ik ook zeggen maar tong lacht me altijd zo snel uit, ja dan word je wel voorzichtig
oke dan is het goedquote:
Heb ooit in sport een topic geopend dat Jos Verstappen terug was naar Jordan.quote:Op maandag 25 april 2005 18:03 schreef pos het volgende:
[..]
oke dan is het goed![]()
ik dacht echt Jordan hoor
hahaha...geweldigquote:Op maandag 25 april 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit in sport een topic geopend dat Jos Verstappen terug was naar Jordan.
Binnen een half uur 500 views van Formule-1 freaks.
Totdat ze lazen dat ie terug was naar het tandpasta Jordan na een tijdje Elmex gebruikt te hebben.
Het topic was zo leuk dat de modjes hem nog een paar uur open hielden
Definitief, Verstappen naar Jordan.quote:Op maandag 25 april 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Probeer het topic te vinden via google maar lukt me helaas niet.
bedankt scootyquote:Op maandag 25 april 2005 18:18 schreef sooty het volgende:
[..]
Definitief, Verstappen naar Jordan.
Astu.
Geweldig Bedanktquote:Op maandag 25 april 2005 18:18 schreef sooty het volgende:
[..]
Definitief, Verstappen naar Jordan.
Astu.
Ze zachen te veelquote:
Ach pos, daar gaat het toch ook niet om...quote:Op maandag 25 april 2005 22:54 schreef pos het volgende:
die meneer zegt me niks
quote:Op maandag 25 april 2005 22:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach pos, daar gaat het toch ook niet om...![]()
Ja, nu je het zegt, waarom niet eigenlijk? Vooruit, omdat hij van die dikke vingers heeft, daarom niet. Een historicus heeft doorgaans lange, dunne vingers waarmee hij de pen hanteert en de bladzijden van oude drukwerken omslaat. Zééééér gevoelige vingers dus, waarmee hij zéééér gevoelige dingen kan doen.quote:Op maandag 25 april 2005 23:01 schreef pos het volgende:
historicus?
Juist.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
Als je die eigenschappen van de historicus maar tot je laat doordringen....
Nee iddquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:33 schreef Sorrow het volgende:
Omdat de meeste mensen Jan Toorop niet herkennen denk ik.
Heel scherp, Sorrow, heel scherp!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:33 schreef Sorrow het volgende:
Omdat de meeste mensen Jan Toorop niet herkennen denk ik.
Zou goed kunnen ik ken hem alleen uit de meest herhaalde Nederlandse comedyserie allertijden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:37 schreef Bolkonsky het volgende:
Hé die speelt in ONM.
Waarom weet ik dit eigenlijk?
Die ja. Paul heette die daarzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:48 schreef Bolkonsky het volgende:
Oh ja, uit Vrienden voor het leven, de collega van Eddy.
Ja vormde met Mike Myers een legendarisch duo.quote:
quote:
Hmmm....dat klinkt serieus; drummer van een garagebandje zal-ie niet zijn. Uhm, ik roep Flairck. Of is-ie niet Nederlands?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:02 schreef fotoloog het volgende:
Meneer musiceert
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:08 schreef pyl het volgende:
Verrek, is het John Oates zonder snor?
Van Hall & Oates, pos, je weet wel, van Maneater, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:10 schreef pos het volgende:
Wie is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |