Ik ben eergister unband, en hoeveel heb ik nu al gepost? Wegblijven helpt dus niet, ik blijf een kutuser.quote:Op zondag 24 april 2005 11:35 schreef ArmaniMania het volgende:
Net zo als pridemeid, vooral wegblijven
Dat hadden wij je ook kunnen vertellen.quote:
Nee oke, maar (dit is ook een grote tip voor Pridemeid, ik weet dat ze nog meeleestquote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ben eergister unband, en hoeveel heb ik nu al gepost? Wegblijven helpt dus niet, ik blijf een kutuser.
Nadat ik gegeten heb ga ik inpakken, ik laat later wel horen hoe het gegaan is.quote:Op zondag 24 april 2005 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
Tip 1. Zet kamp op een spoorweg overgang en wacht een aantal uur op de volgende instructie.
Ok, ik wens je succes!quote:Op zondag 24 april 2005 11:40 schreef woutabest het volgende:
[..]
Nadat ik gegeten heb ga ik inpakken, ik laat later wel horen hoe het gegaan is.![]()
Posten: een struikelende newbie guidequote:Op zondag 24 april 2005 11:49 schreef woutabest het volgende:
Een oude mod, yogi ofzo, wist er ook nog een paar. Vroeger was er ook een mooi topic maar die kan ik dus mooi niet terug vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |