abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 10:00:54 #1
43556 miss_dynastie
pi_26468549
Lekker zonnetje
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 10:02:33 #3
5428 crew  miss_sly
pi_26468561
Gefeliciteerd met mister_d
En heel veel plezier in de dierentuin!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_26468576
Mister_d, van harte gefeliciteerd
Had het niet gezien
And you know I might
  zondag 24 april 2005 @ 10:04:02 #5
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26468582
Feli Miss en Mister D!

Ik heb ff op je Wuplog gekeken Uhmmie

Even wat anders: ik lees vaak dat honden van Caspers formaat elke dag minstens een uur moeten rennen en dartelen. Prima, mag van mij best maar als ik hem los laat lopen dan wil hij (net als aan de lijn) alleen maar lekker snuffelen en slenteren. Elke wandeling speelt hij wel even heel wild met Smekje maar na een paar minuten heeft hij dat wel weer gezien en gaat hij weer op zijn gemakje met zijn neus in een struik staan snuffen.

Heb ik een rare hond of zijn er meer honden die wat rustiger zijn en liever snuffelen dan rennen? Smekje is wel altijd aan het rennen en stuiteren
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 10:09:30 #6
5428 crew  miss_sly
pi_26468622
Als we met Misu gaan wandelen en we komen geen andere honden tegen en er is geen water waar we takken in kunnen gooien zodat hij ze kan ophalen, snuffelt Misu ook hoor. Dan is hij niet te bewegen tot rennen. Maar zogauw we een andere hond tegenkomen, en die hond wil meewerken dan wordt er wel degelijk gerend. Misu vindt werkelijk zonder uitzondering alle honden leuk! En als we naar het water gaan, laat ik hem toch vlot half uur tot 3 kwartier het water in rennen en zwemmen, waar hij ook veel beweging van krijgt

Misu heeft trouwens een hele rare plek op zijn huid Bovenaan zijn voorpoot zo'n beetje, ergens waar hij volgens mij met bijten niet bij kan. Het ziet er een beetje uit als een wondje, maar volgens mij is het al ontstoken. Dit zag ik gisteravond, toen ik er met aaien achterkwam dat daar een verdikking zat. En net zag ik dat op zijn 'elleboog' (weten jullie nou wat ik bedoel?) er ook een plekje zit. Hij had daar al wel een tijdje een kaal plekje, maar ik dacht dat dat kwam van het heel eigenwijs op het laminaat blijven liggen ipv op zijn kussen/dekentje.
Morgen maar even naar de dierenarts
  zondag 24 april 2005 @ 10:15:59 #7
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26468680
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:

En net zag ik dat op zijn 'elleboog' (weten jullie nou wat ik bedoel?) er ook een plekje zit. Hij had daar al wel een tijdje een kaal plekje, maar ik dacht dat dat kwam van het heel eigenwijs op het laminaat blijven liggen ipv op zijn kussen/dekentje.
Dat heeft Casper ook! Volgens mij hoort dat zo.

Die ontsteking klinkt minder jofel Is het niet een insectenbeet? Dat had Cas van de week ook. Een bult met een wondje in het midden. Zag er de eerste dag behoorlijk fel uit maar is vanzelf overgegaan Succes bij de DA morgen.

Cas vindt ook alle honden leuk maar hij mag van mij niet meer zomaar op alle honden afdenderen. Als hij losloopt en we zien er eentje aankomen lijn ik hem aan want niet alle baasjes (en honden) vinden het leuk om steeds zo'n lomperd op hun dak te krijgen
pi_26468687
Mister_D, gefeliciteerd met je verjaardag.
Miss_d, ook gefeliciteerdmet je vriend zijn verjaardag..

Naar welke dierentuin gaan jullie
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 10:18:28 #9
5428 crew  miss_sly
pi_26468699
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:15 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat heeft Casper ook! Volgens mij hoort dat zo.

Die ontsteking klinkt minder jofel Is het niet een insectenbeet? Dat had Cas van de week ook. Een bult met een wondje in het midden. Zag er de eerste dag behoorlijk fel uit maar is vanzelf overgegaan Succes bij de DA morgen.
Aangezien we pas morgenavond naar de DA kunnen, heeft het nog even om minder erg te worden. Zo ja, dan zie ik wel.
quote:
Cas vindt ook alle honden leuk maar hij mag van mij niet meer zomaar op alle honden afdenderen. Als hij losloopt en we zien er eentje aankomen lijn ik hem aan want niet alle baasjes (en honden) vinden het leuk om steeds zo'n lomperd op hun dak te krijgen
Dat doe ik met Misu ook hoor. Alleen als de andere honden los lopen, mag hij ook los (blijven). En op dat gebied waar we vaak heengaan, lopen alle honden los. Een waar paradijs! Alleen is het vanaf 1 mei gesloten voor honden, omdat het dan weer als natuurbad voor recreatie opengaat Misu zal zijn favo wandel- en zwemplekje gaan missen.
  zondag 24 april 2005 @ 10:21:04 #10
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26468728
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:18 schreef miss_sly het volgende:

Alleen is het vanaf 1 mei gesloten voor honden, omdat het dan weer als natuurbad voor recreatie opengaat Misu zal zijn favo wandel- en zwemplekje gaan missen.
Wat zonde!

Kun je niet eens langskomen met Misu zodat hij ze eens dat zwemmen kan voordoen?
pi_26468736
Bommel is ook al hartstikke brutaal tegen grotere honden Hij springt onderand bovenop ze
And you know I might
pi_26468872
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:01 schreef rena het volgende:
Lekker zonnetje
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Goedemorgen
Wat is het lekker weer!!! Ga niet zo heel veel doen, ga mijnhuis opruimen want we hebben gisteren een feestje gehad
Daarna auto wassen, want die ziet er niet uit! En dan lekker met mijn nieuwe boek de tuin in en lekker lezen!

Misster_D van harte met je verjaardag!! Veel plezier in de dierentuin!! Miss_D jij ook van harte!!!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 10:54:45 #13
5428 crew  miss_sly
pi_26469141
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:21 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Wat zonde!

Kun je niet eens langskomen met Misu zodat hij ze eens dat zwemmen kan voordoen?
Tuurlijk Valt er bij jullie in de buurt te zwemmen?

Misu is wel een ongelofelijke goedzak hoor. Al twee keer dat hij met een andere hond aan het spelen was, wij (baasje van de andere hond en ik) gooiden stokken in het water, Misu zwemt erheen en neemt ze mee naar de kant alwaar de andere hond hem staat op te wachten met net natte pootjes om de stok in ontvangst te nemen en er vandoor te gaan
Nu waren het in beide gevallen teefjes, dus ik weet niet of hij dat voor een reu ook doet, maar het zag er heel lachwekkend uit
  zondag 24 april 2005 @ 10:59:30 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26469195
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tuurlijk Valt er bij jullie in de buurt te zwemmen?
We zitten hier vlakbij de Merwelanden en anders is er in het park water zat Hebben hier drie parken op loopafstand en vooral het Wantijpark heeft een leuk plompje
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 11:05:17 #15
5428 crew  miss_sly
pi_26469281
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

We zitten hier vlakbij de Merwelanden en anders is er in het park water zat Hebben hier drie parken op loopafstand en vooral het Wantijpark heeft een leuk plompje
Wat een geweldig gebied, die Merwelanden Mogen honden daar los lopen en zwemmen?

Ow, en op onze meet (bij Tink in de buurt was dat toch?) is daar ook water bij om te zwemmen?
En wanneer is de geweldige F&F-SC-meet?
pi_26469339
Ayla is toch het meest van rennen en springen. Pas als dat allemaal klaar is snuffelt ze wel. Maar ze is meestal in volle galop.

Wij gaan geregeld naar het Erkemederstrand (hondenstrand). Een strand voor honden, ze mogen los rennen en zwemmen en wat al niet.

Mooi hoor die foto's van Cas en Smek in het park vanochtend. Ik hou ook van de zondagse rust om met Ayla te wandelen .
  zondag 24 april 2005 @ 11:09:38 #17
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26469361
Volgens mij zijn daar wel losloopstukken. Ook hele stukken dat ze echt aan de lijn moeten wegens broedende vogels enzo. Er zijn ook van die rivierstrandjes waar eigenlijk altijd wel honden aan het plonzen zijn. Hier vlakbij mijn huis kunnen we op de waterbus stappen en dan kiepen ze je bij zo'n strandje er weer uit, nog geen 5 minuten varen hiervandaan

Ja, wanneer is die meeting nou!
pi_26469385
Oh ja en de lelijkjes van dalen zijn uitgegroeid tot een ware plaag! Nu komen ze ineens in de voortuin ook al op
pi_26469422
Is Mei niet een mooie meet maand?

De Mei-Meet!
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 11:14:27 #20
5428 crew  miss_sly
pi_26469439
Dat Erkemederstrand klinkt heel erg als de Berendonck waar wij altijd gaan wandelen. Ook met de entree enzo. http://www.berendonck.nl/framesets/berendonck.htm
Ik kan alleen bij hen op de site niet specifiek iets vinden over honden, dat is dan wel weer jammer. Op zich zouden de honden ook in het seizoen op andere stukken kunnen zwemmen, alleen dan niet via het gewone strand, dat lijkt me logisch.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 11:17:54 #21
5428 crew  miss_sly
pi_26469496
Ik gooi maar eens het weekend van 14-15-16 mei in de groep! Het Pinksterweekend 3 dagen vrij! Mooie gelegenheid om 1 dag uit te roepen tot Mei-Meet-Dag!
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 11:18:24 #22
5428 crew  miss_sly
pi_26469507
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij zijn daar wel losloopstukken. Ook hele stukken dat ze echt aan de lijn moeten wegens broedende vogels enzo. Er zijn ook van die rivierstrandjes waar eigenlijk altijd wel honden aan het plonzen zijn. Hier vlakbij mijn huis kunnen we op de waterbus stappen en dan kiepen ze je bij zo'n strandje er weer uit, nog geen 5 minuten varen hiervandaan

Ja, wanneer is die meeting nou!
Waterbus? Wat klinkt dat geweldig
pi_26469555
tinkerbell: volgens mij heb ik ze ook
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  zondag 24 april 2005 @ 11:23:09 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26469599
De Waterbus

Pinksterweekend is wat mij betreft prima mits ik schoonmama zover krijg dat ze ons wil rijden en schoonmama ook meemag dan natuurlijk
pi_26469635
Ook wat mij betreft goed, maar Havoc zal me moeten brengen en halen. Dat wil hij wel hoor

En als Bluezz en Verbal ook komen blijft ie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')