Dat heeft Casper ook! Volgens mij hoort dat zo.quote:Op zondag 24 april 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
En net zag ik dat op zijn 'elleboog' (weten jullie nou wat ik bedoel?) er ook een plekje zit. Hij had daar al wel een tijdje een kaal plekje, maar ik dacht dat dat kwam van het heel eigenwijs op het laminaat blijven liggen ipv op zijn kussen/dekentje.
Aangezien we pas morgenavond naar de DA kunnen, heeft het nog even om minder erg te worden. Zo ja, dan zie ik wel.quote:Op zondag 24 april 2005 10:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat heeft Casper ook! Volgens mij hoort dat zo.
Die ontsteking klinkt minder jofelIs het niet een insectenbeet? Dat had Cas van de week ook. Een bult met een wondje in het midden. Zag er de eerste dag behoorlijk fel uit maar is vanzelf overgegaan
Succes bij de DA morgen.
Dat doe ik met Misu ook hoor.quote:Cas vindt ook alle honden leuk maar hij mag van mij niet meer zomaar op alle honden afdenderen. Als hij losloopt en we zien er eentje aankomen lijn ik hem aan want niet alle baasjes (en honden) vinden het leuk om steeds zo'n lomperd op hun dak te krijgen
Wat zonde!quote:Op zondag 24 april 2005 10:18 schreef miss_sly het volgende:
Alleen is het vanaf 1 mei gesloten voor honden, omdat het dan weer als natuurbad voor recreatie opengaatMisu zal zijn favo wandel- en zwemplekje gaan missen.
Goedemorgenquote:Op zondag 24 april 2005 10:01 schreef rena het volgende:
Lekker zonnetje![]()
Gaan jullie nog wat doen vandaag?
Tuurlijkquote:Op zondag 24 april 2005 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wat zonde!
Kun je niet eens langskomen met Misu zodat hij ze eens dat zwemmen kan voordoen?![]()
We zitten hier vlakbij de Merwelanden en anders is er in het park water zatquote:Op zondag 24 april 2005 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
TuurlijkValt er bij jullie in de buurt te zwemmen?
Wat een geweldig gebied, die Merwelandenquote:Op zondag 24 april 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We zitten hier vlakbij de Merwelanden en anders is er in het park water zatHebben hier drie parken op loopafstand en vooral het Wantijpark heeft een leuk plompje
Waterbus? Wat klinkt dat geweldigquote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef Spindizzy het volgende:
Volgens mij zijn daar wel losloopstukken. Ook hele stukken dat ze echt aan de lijn moeten wegens broedende vogels enzo. Er zijn ook van die rivierstrandjes waar eigenlijk altijd wel honden aan het plonzen zijn. Hier vlakbij mijn huis kunnen we op de waterbus stappen en dan kiepen ze je bij zo'n strandje er weer uit, nog geen 5 minuten varen hiervandaan
Ja, wanneer is die meeting nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |