Alleen cultheldquote:Op zondag 24 april 2005 15:28 schreef methodmich het volgende:
Van harte aan alle leuke PSV-fans. Dik verdiende titel, niets op af te dingen en niemand die het had verwacht!
hoho, ik had het ook voorspeld in het voorspeltopic aan het begin van het seizoenquote:
Ik dacht eerlijk niet dat we dit jaar kampioen zoudenquote:Op zondag 24 april 2005 15:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hoho, ik had het ook voorspeld in het voorspeltopic aan het begin van het seizoen
Arsenal moet morgen spelenquote:Op zondag 24 april 2005 14:51 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Geen. PSV is de eerste, Chelsea had kampioen kunnen worden, maar dan moest Arsenal verliezen.
Dat zie ik, maar dat betekend wel dat Chelsea nog geen kampioen is, die beslissing valt pas morgen maar waarschijnlijk wordt dat komend weekend.quote:
Nu is jullie seizoen gered.quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat wij wel van psv gewonnen hebben.
Nee hoor, maar als ik die gefrustreerde kopjes van jullie nog zie kan ik een lach nog steeds moeilijk onderdrukken. Lekker arrogant stond er vooraf al herfstkampioen op jullie programmaboekje toen...quote:
Prachtig.quote:
hehe die vind ik dan nog wel leuk jaquote:
Hij is grappigquote:
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
...
Ben benieuwd naar volgend jaar, bij PSV gaan er mss ook een aantal weg...
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax de laatste 5 jaar weinig gepresteerd heeft en dat even vergeet
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is grappig
volgens mij vergeet jij iets.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is grappig
Ben benieuwd naar volgend jaar, bij PSV gaan er mss ook een aantal weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |