Dag Alicey, slaap een mooie slaap!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Ik ga zo een slaapje doen
Truste allemaal!
Pit ze!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Truste allemaal!
in principe zijn het acht j'tjes, maar acht keer de j intikken heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oftewel; twee e'tjes kun je nog wel onthouden, maar hoeveel j'tjes... En eigenlijk kan het je ook geen moer schelen want iemand moet wel een héle grote mierenneuker zijn als 'ie op dat soort pietepeuterigheden let. Toch?
Een vrouw naar m'n hart.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Acht j'tjes zijn het normaal toch?
Misschien had ik dat een uur geleden, maar post ik dat nu pas omdat ik het noemenswaardig vondquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet alles wat je vrouw met jou uitvreet hoef je hier live te posten
zij heeft er meer last vanquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En wat zegt je vertrouwenspersoon over deze fixatie op worsten?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
* Nog even een mier van achteren gaat nemen*
quote:
Dus, in theorie, kunnen we aan het aantal j'tjes tellen hoevaak je een rentree hebt gemaakt in een topic. Een leuk weetje als ze ooit nog eens aan een Fok!-triviant spel beginnen.quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef D.Rose het volgende:
in principe zijn het acht j'tjes, maar acht keer de j intikken heb ik geen zin in.
Ook kan het voorkomen dat ik twee keer een entree maak in 1 topic en met precies acht j'tjes is dat dan een dubbelpost, wat niet mogelijk is
welterustenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Truste allemaal!
quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in principe zijn het acht j'tjes, maar acht keer de j intikken heb ik geen zin in.
Ook kan het voorkomen dat ik twee keer een entree maak in 1 topic en met precies acht j'tjes is dat dan een dubbelpost, wat niet mogelijk is
quote:Op zondag 24 april 2005 00:04 schreef D.Rose het volgende:
* Nog even een mier van achteren gaat nemen *
*zich ineens afvraagt in welk stadium het Fok-memory spel inmiddels isquote:Op zondag 24 april 2005 00:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, in theorie, kunnen we aan het aantal j'tjes tellen hoevaak je een rentree hebt gemaakt in een topic. Een leuk weetje als ze ooit nog eens aan een Fok!-triviant spel beginnen.
Ja doei, ga jij maar eens terugkomen als je wat vrolijker bent.quote:
En wie ben jij om mij daartoe te verplichten ?quote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja doei, ga jij maar eens terugkomen als je wat vrolijker bent.
Fok! memory spel?quote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:
*zich ineens afvraagt in welk stadium het Fok-memory spel inmiddels is
No shit.quote:Op zondag 24 april 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:
en nee, ik tel ze zelden, houd de j gewoon ff ingdrukt
uiteraardquote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]D'r was een reden dat ik die passage weg liet hoor...
quote:Op zondag 24 april 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij D wel. Die wordt momenteel getrokken
Maakt dat uit? Als het maar werkt toch?quote:Op zondag 24 april 2005 00:08 schreef Bengeltje het volgende:
En wie ben jij om mij daartoe te verplichten ?![]()
Zie?quote:
nee hoor, ik had zin in wat te etenquote:Op zondag 24 april 2005 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij D wel. Die wordt momenteel getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |