Ja... Maar wat vind je er ècht van?quote:

quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja... Maar wat vind je er ècht van?![]()

Echt niet?quote:

Ben je wel al uit de geverfde kast gekomen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Conditie, wat DOE je??!! Ik BLIJF niet op en af die kast vliegen![]()

Op de reguliere manier inderdaad, ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Schijnbaar, en net nu het te laat is om nog krasloten te halen of een lottoformulier in te vullen.
Ik denk niet dat het veel met verlegenheid te maken heeft. Het is iets wat mij opeens opvalt nu daar mijn nagels gelakt zijn (Wat ik zelden doe).quote:'t Is wel ernstig hè, die verlegenheid...

Hoe graag lust je Broodje Unox?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beter dan het was zo te zien
Ach joh, als er maar voor me gekookt wordt

Wat weer héérlijk politiek correct.quote:
Ik ken dat, hier loopt er nog zo eentje rond: Als er maar voor haar gekookt wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Ach joh, als er maar voor me gekookt wordt

Misschien dat de nachtwinkel nog lootjes heeft liggen...quote:
Is het ook niet handiger eerst nagels te bijten en daarna pas te lakken? Nu zit je glimlach waarschijnlijk onder de rooie spikkeltjes...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:43 schreef Alicey het volgende:
Ik denk niet dat het veel met verlegenheid te maken heeft. Het is iets wat mij opeens opvalt nu daar mijn nagels gelakt zijn (Wat ik zelden doe).

*trek krijgtquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe graag lust je Broodje Unox?

Welnee, ik heb ze niet zojuist gelakt, maar ik ruik nog wel de lucht als ik nagels bijt, waar ik op die manier dus bewust van wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef ArtyShock het volgende:
Is het ook niet handiger eerst nagels te bijten en daarna pas te lakken? Nu zit je glimlach waarschijnlijk onder de rooie spikkeltjes...

Zo consequent als je bent met je e'tjes, zo inconsequent ben je met je j'tjes. Is daar een reden voor?quote:

Zo dubieus: Lekkere trek bij een broodje worst...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:47 schreef D.Rose het volgende:
*trek krijgt

jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo consequent als je bent met je e'tjes, zo inconsequent ben je met je j'tjes. Is daar een reden voor?
'n Avond!

Maar dat weerhoudt je niet om de uiteinden van je vingers te degenereren tot rafelige stompjes?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:49 schreef Alicey het volgende:
Welnee, ik heb ze niet zojuist gelakt, maar ik ruik nog wel de lucht als ik nagels bijt, waar ik op die manier dus bewust van wordt.

het was meer trek in het algemeen, er had net zo goed saucijzenbroodje of frikadel kunnen staanquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo dubieus: Lekkere trek bij een broodje worst...

Liefst voor een paar dagenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat weer héérlijk politiek correct.![]()
[..]
Ik ken dat, hier loopt er nog zo eentje rond: Als er maar voor haar gekookt wordt.

Nu wordt ik er dus van weerhouden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar dat weerhoudt je niet om de uiteinden van je vingers te degenereren tot rafelige stompjes?

En heet uit de magnetron kost het je nog een hele blowjob voor de worst eetbaar isquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:51 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo dubieus: Lekkere trek bij een broodje worst...

Oftewel; twee e'tjes kun je nog wel onthouden, maar hoeveel j'tjes... En eigenlijk kan het je ook geen moer schelen want iemand moet wel een héle grote mierenneuker zijn als 'ie op dat soort pietepeuterigheden let. Toch?quote:

Niet alles wat je vrouw met jou uitvreet hoef je hier live te postenquote:

En wat zegt je vertrouwenspersoon over deze fixatie op worsten?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:54 schreef D.Rose het volgende:
het was meer trek in het algemeen, er had net zo goed saucijzenbroodje of frikadel kunnen staan

Acht j'tjes zijn het normaal toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oftewel; twee e'tjes kun je nog wel onthouden, maar hoeveel j'tjes... En eigenlijk kan het je ook geen moer schelen want iemand moet wel een héle grote mierenneuker zijn als 'ie op dat soort pietepeuterigheden let. Toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |