Ze is dus al een ex voordat jullie elkaar ontmoet hebben? Of komt het nog goed?quote:
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind die keuken niet zo mooi fles
fijn voor jequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die laatste interpretatie is een aardig eind op streek
welterustenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik heb me de hele dag uitgesloofd, ben zeer voldaan, wel een beetje moe, en ik ga nu slapen
dikke ruzie en dan eenquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik heb me de hele dag uitgesloofd, ben zeer voldaan, wel een beetje moe, en ik ga nu slapen
Dat berust op louter toeval. Ik ga me er nog maar niet op verheugen dat ik nu opeens vrouwen begrijp ofzo...quote:
Okee, jij je zin: Hoi!quote:
Slaap lekker Fles!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, morgen weer een drukke dag voor de boegquote:
quote:
Je gokte een eind in de goede richting?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat berust op louter toeval. Ik ga me er nog maar niet op verheugen dat ik nu opeens vrouwen begrijp ofzo...
quote:Okee, jij je zin: Hoi!
En dat is het tweede afscheid. Zo... Nog één keer en je gaat ècht slapen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, morgen weer een drukke dag voor de boegik hou t ff voor gezien
Mijn Conditie, wat DOE je??!! Ik BLIJF niet op en af die kast vliegenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Je kunt toch wel alsòf doen dat je nu heel erg op de (pasgeverfde) kast zit?
Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, morgen weer een drukke dag voor de boegik hou t ff voor gezien
Schijnbaar, en net nu het te laat is om nog krasloten te halen of een lottoformulier in te vullen.quote:
't Is wel ernstig hè, die verlegenheid...quote:
Jaaaaa ja ik ga alquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dat is het tweede afscheid. Zo... Nog één keer en je gaat ècht slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |