We hebben eigenlijk de gang en de plee ook gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jullie hebben het goed gedaan en nog best snel volgens mij!

Lees je inquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En hoe was dat nou, voor het eerst in de keuken?

Keuken-(stoel)gang-plee.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk de gang en de plee ook gedaanEr was nog verf over

En daar hebben jullie elkaar mee ge-bodypaint?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben eigenlijk de gang en de plee ook gedaanEr was nog verf over

quote:
quote:- Tevreden
quote:- Verlegen
quote:- Aandachtvragerig
quote:- Autistisch
quote:- ?
Ik wilde eigenlijk hoi zeggen zonder het uit te spreken.quote:Nou, nou?

Neej, ik verveel me dus heb ik mijn ex nog maar effe onder handen genomenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:51 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
laat me raden
je was een filmpje aan het kijken op kazaa?

Da's waar ja...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lees je in
Loempia's bakken moet ook daar hoor

Had...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]heeft Cynix een groene bank in de aanbieding???

Het grappige van verfbroeken, is dat ze meestal niet meer helemaal heel zijnquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En daar hebben jullie elkaar mee ge-bodypaint?
Of is dat niet zo handig met verf op terpentinebasis...

Op jouw asociatieve vermogens zou een mens jaloers kunnen worden.quote:

Oow god, dat ding van vorig jaarquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Had...
Hij raakte 'm aan de straatstenen niet kwijt en heeft er maanden mee lopen leuren

Seks met je exquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Neej, ik verveel me dus heb ik mijn ex nog maar effe onder handen genomen

quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het grappige van verfbroeken, is dat ze meestal niet meer helemaal heel zijn

Neej heb dikke ruzie met derquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Seks met je ex
Ja zelf heb ik er niets mee natuurlijk hč..?![]()

Alsof het altijd een pretje is asociale vermogens te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Op jouw asociatieve vermogens zou een mens jaloers kunnen worden.

Weet je wat een casemod is?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Alleen de benen bodypainten is toch helegaar niet spannend?

Je weet niet of je blij bent en vraagt om aandacht terwijl je dat eigenlijk niet durft maar bent daar ondertussen wel tevreden mee? Ah...quote:
Missie niet geheel geslaagd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde eigenlijk hoi zeggen zonder het uit te spreken.

Een moderator van het case forum?quote:

Jij snapt het helemaal!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je weet niet of je blij bent en vraagt om aandacht terwijl je dat eigenlijk niet durft maar bent daar ondertussen wel tevreden mee? Ah...
Nouja, min of meer wel.quote:Missie niet geheel geslaagd.

die laatste interpretatie is een aardig eind op streekquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een moderator van het case forum?
Of bedoel je dat je je huisgenotes hebt voorzien van een flitsende buitenkant compleet met inkijkraampjes, bright-leds en ccfl-etjes?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |