Keek vroeger zelden of nooit sport, maar nu ik de spelregels ken ga ik alles steeds leuker vinden en het spel wat gespeeld tijdens een wielerronde vind ik gewoon prachtig om te zienquote:Op zondag 24 april 2005 01:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bij een intensieve rally race kan ik me voorstellen dat het aardig is om te volgen. Veel variatie, spektakel en veel ongelukken, naast de tijdscompetitie. Maar wielrennen en F1... D'r gebeurd nauwelijks iets! Maar inderdaad, ieder z'n meug.

Leuk om te spelen, maar wel weten dat ik geen talent ben, als ik kan finishen ben ik al tevreequote:Op zondag 24 april 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
In mijn geval was het beide keren puur geluk. Het bord raken lukt nog wel, maar al die prutserig kleine vakjes... Nah, te moeilijk.

Daar lijkt me iets voor te zeggen, zenuwen onder controle lijkt me een erg belangrijk punt bij darts.quote:Op zondag 24 april 2005 01:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er wordt van darten wel gezegd dat het bestaat uit 10% talent, 40% training en minstens 50% bestand zijn tegen de druk. Uiteraard speelt de druk alleen in wedstrijden.

Het is waar dat als je de details kent van wat er speelt bij een sport dat het volgen van die sport interessanter wordt, maar toch; Wielrennen, F1, darts of schaatsen wordt er voor mij niet veel boeiender op ondanks dat ik zie wat voor psychologische strijd er soms gestreden wordt...quote:Op zondag 24 april 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
Keek vroeger zelden of nooit sport, maar nu ik de spelregels ken ga ik alles steeds leuker vinden en het spel wat gespeeld tijdens een wielerronde vind ik gewoon prachtig om te zien

Ik ben denk ik dan ook 1 van de weinige vrouwen die veel sporten leuk vind om te kijken, ik kijk zelfs als ik alleen ben naar voetbalquote:Op zondag 24 april 2005 01:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het is waar dat als je de details kent van wat er speelt bij een sport dat het volgen van die sport interessanter wordt, maar toch; Wielrennen, F1, darts of schaatsen wordt er voor mij niet veel boeiender op ondanks dat ik zie wat voor psychologische strijd er soms gestreden wordt...
Maar d'r zijn weer snookerwedstrijden, dus regelmatig dat ik BBC weer even heb opstaan.

Ik ken zat vrouwen die het leuker vinden om sport te kijken dan hun partner hoor. Daar ben je echt geen uitzondering in.quote:Op zondag 24 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben denk ik dan ook 1 van de weinige vrouwen die veel sporten leuk vind om te kijken, ik kijk zelfs als ik alleen ben naar voetbal
Fok! is leuk leesvoer tijdens het werk, of postvoer als je 's avonds (of 's nachtsquote:Op zondag 24 april 2005 01:33 schreef PrintScreen het volgende:Ik heb snooker nog niet gezien deze week terwijl ik weet dat het nu weer om belangrijke punten gaat, rot Fok! ook

De vrouwen die ik ken snappen mij meestal niet als ik zeg dat ik bepaalde sporten echt leuk vind om naar te kijken, hun kijken omdat hun vriendje of pa het graag willen zienquote:Op zondag 24 april 2005 01:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ken zat vrouwen die het leuker vinden om sport te kijken dan hun partner hoor. Daar ben je echt geen uitzondering in.
[..]
Fok! is leuk leesvoer tijdens het werk, of postvoer als je 's avonds (of 's nachts) even niets te doen hebt, maar om daar nou dingen voor te laten...

Jij kent allemaal van die volgzame vrouwen?quote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
De vrouwen die ik ken snappen mij meestal niet als ik zeg dat ik bepaalde sporten echt leuk vind om naar te kijken, hun kijken omdat hun vriendje of pa het graag willen zien
Nou ja, jíj gaf Fok! de schuld...quote:Op zondag 24 april 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
Dat s'nachts met dieerachter zal ik maar over het hoofd zien
Fok! is idd leuk tijdverdrijf, denk niet dat ik dingen laat om op Fok! te kunnen zijn

Ja fijnquote:Op zondag 24 april 2005 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
Maar ik ga zo maar eens even een stukje pitten.

Zoek dan een mooierequote:

Lalalala twee-nuhul, twee-nul, tweehee-nul TWEE-nul!!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |