Had Ferrari dat niet ook in Bahrein?,,,,,quote:Op zondag 24 april 2005 16:20 schreef Arcee het volgende:
Twee splinternieuwe auto's op de baan en geeneen aan de finish.
Netjes, Paul.
quote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
even ter vergelijking:
Fiat Tipo:
[afbeelding]
Minardi:
[afbeelding]
Volgens mij heb je nog geljk ook ikwilookwatzeggen
quote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef pfaf het volgende:
Had Ferrari dat niet ook in Bahrein?,,,,,
Dat zal Albers zich nu ook wel af zitten te vragen...quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Met zo'n carriere start word je als courreur toch nooit meer ergens serieus genomen?
Webber en Alonso dus wel.quote:Op zondag 24 april 2005 18:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap die coureurs gewoon niet, ik zou de hele race zitten te janken achter het stuur!
Eén keer ingehaald worden okay maar 7 keer (vorige race) dat is gewoon treurig.![]()
![]()
![]()
Met zo'n carriere start word je als courreur toch nooit meer ergens serieus genomen?
Alle auto's zie er hetzelfde uit op de stickers en kleuren naquote:
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.quote:Op zondag 24 april 2005 18:56 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Alle auto's zie er hetzelfde uit op de stickers en kleuren na
quote:Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.
Je praat poep.
Poep is de juiste omschrijving van het team van Stoddart.quote:
Het gaat om het innerlijk toch?quote:Op zondag 24 april 2005 19:02 schreef pfaf het volgende:
Inderdaad, en zonder kleren zien alle vrouwen er ook hetzelfde uit.
Je praat poep.
Ach, ik vind het altijd wel een sympathiek team. Wellicht dat ze ooit een gouden greep doen en het beter gaat, tot die tijd zijn ze inderdaad een soort sociale werkvoorziening.quote:Op zondag 24 april 2005 19:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Poep is de juiste omschrijving van het team van Stoddart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |