je wordt bruin door de troep die op je gespoten wordt, het veroorzaakt geen reactie met je huid waardoor je bruin wordt. Als je dat denkt.quote:Op zondag 24 april 2005 14:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat gebruinde kleurtje is zo afzichtelijk, ik begrijp niet dat je dat vrijwillig wilt doen. Al is dit dan nog minder erg dan een zonnebank, want dat is ook nog eens extreem slecht voor je huid.![]()
Dat bruinen is gewoon een reactie van je lichaam op de troep die het te verwerken krijgt. Dat je dat met opzet laat gebeuren vind ik echt bizar.
Ja, dat begrijp ik. Dat over die reactie ging over de zonnebank. Ik ben niet zo helder vandaag, exuses.quote:Op zondag 24 april 2005 14:29 schreef surferr het volgende:
[..]
je wordt bruin door de troep die op je gespoten wordt, het veroorzaakt geen reactie met je huid waardoor je bruin wordt. Als je dat denkt.
Wat ik ervan weet is, dat het spul wat je op je krijgt, afkomstig van suikerbieten is. Als dit opdroogt dan krijg je een bruine teint.
Ik vind het bizar dat jij dat serieus opvat. En eigenlijk vind ik dat ronduit dom.quote:Op zondag 24 april 2005 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Ik snap sommige reacties niet dat hier op Fok. Fokkers vinden raar en bizar dat ik in zo'n ding ben geweest vrijwillig. En?
En Heiden6 is dit dan niet bizar : Beroep: Telemarketer en helpdeskmedewerker, kortom: telefoonslaaf bij een callcenter.
Dat vind ik pas bizar dat jij laat je behandelen als een slaaf
Nou, af en toe een zonnebankje in de winter doet me anders wel goed en kanker dat schijn ik toch al van roken en genetisch gemanipuleerd voer te krijgen, dus dan kan dit er ook nog wel bij. Alleen moet je het niet te vaak doen, en er niet te lang onder liggen, dan blijft je huidje best goed. Zo'n bleek grafbekkie is toch ook geen porum.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:39 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso snap ik niet waarom mensen per sé bruin willen worden en zelfs ervoor willen betalen.
Suikerbietenquote:Op zondag 24 april 2005 14:29 schreef surferr het volgende:
[..]
Wat ik ervan weet is, dat het spul wat je op je krijgt, afkomstig van suikerbieten is.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ja, als bijbaantje, domme MBO'er...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |