Wat vonden jullie van de tekenfilm serie? En welk transformers had je thuis? Welke vond je de tofste?
Hier wat plaatjes om jullie jeugdherinneringen op te rakelen:
Mijn favoriete transformer:
quote:ik moet nog heeeeel veel eps downen, het was allemaal weer weggezakt, maar nu ben ik helemaal in de ban.
Op maandag 08 oktober 2001 21:17 schreef Roonaan het volgende:
*heeft de film en alle aflevering (US)
quote:ik had vroeger de constructicons helemaal compleet, weet alleen niet maar hoe de grote heette.
Op maandag 08 oktober 2001 21:22 schreef -B- het volgende:
Oei volgens mij heb ik nog een heleboel van die figuren op m'n zolder staan.
quote:Soundwave
Cries and screams are music to my ears."It is said SOUNDWAVE can hear a fly sneeze. Uses anything he hears for blackmail to advance his status. Opportunist. Despised by all other Decepticons. Sensors can detect even lowest energy radio transmissions. Able to read minds by monitoring electrical brain impulses. Acts as a radio link for others. Locates and identifies Autobots, then informs Decepticons. Carries a concussion blaster gun. Often target of retaliation by his comrades.
quote:Metroplex
Op maandag 08 oktober 2001 21:32 schreef -B- het volgende:
Het topstuk uit de collectie was die robot, die in een basis kon veranderen. De naam ben ik even kwijt.
quote:Fortress maximus
Op maandag 08 oktober 2001 21:32 schreef -B- het volgende:
Het topstuk uit de collectie was die robot, die in een basis kon veranderen. De naam ben ik even kwijt.
quote:IDD, was even in de war
Op maandag 08 oktober 2001 21:34 schreef -B- het volgende:[..]
Metroplex
Ook was het altijd een ware gebeurtenis als Megatron zich transformeerde, dat was een zeldzaamheid.
quote:In een geweer toch?
Op maandag 08 oktober 2001 21:36 schreef zodiakk het volgende:
Er was ook een aflevering tussen Maximus en Metroplex, die was STOER!!Ook was het altijd een ware gebeurtenis als Megatron zich transformeerde, dat was een zeldzaamheid.
quote:yeps en starscream en soundwave waren geloof ik de enigen die hem mochten gebruiken.
Op maandag 08 oktober 2001 21:38 schreef -B- het volgende:[..]
In een geweer toch?
quote:ff zoeken, misschien weet jij hoe die robots met die verschillene gezichten heetten, die waren echt devious!
Op maandag 08 oktober 2001 21:39 schreef Roonaan het volgende:
Hoe heette die robot die planeten at ook alweer?
quote:Unicron.
Op maandag 08 oktober 2001 21:39 schreef Roonaan het volgende:
Hoe heette die robot die planeten at ook alweer?
quote:Heb je die op je pc?
Op maandag 08 oktober 2001 21:17 schreef Roonaan het volgende:
*heeft de film en alle aflevering (US)
waar hebbie ze dan vandaaan
* Lopat wil OOK!
quote:Gekregen
Op maandag 08 oktober 2001 21:48 schreef Lopat het volgende:[..]
Heb je die op je pc?
waar hebbie ze dan vandaaan
* Lopat wil OOK!
Forum Opties | |
---|---|