abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2005 @ 09:59:42 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26449141
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[afbeelding]

Niet echt een figuur waarvoor je in het donker een blokje om loopt.
Zegt niks. Gisteren op Animal Planet een docu gezien over een gevangenmis in Amerika waar de gevangenen honden trainen om nette honden te worden. De leider daarvan was een aardig uitziende, heel gewone man. Maar hij zat wel levenslang voor moord. Als je hem zo zag zou je hem zo inhuren om op je kinderen te passen. En zo liepen er meer rond. Een kidnapper die 55 jaar had gekregen en eruitzag als iemands vriendelijke oom.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_26449147
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 09:55 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee, de pliesie niet, maar de verdediging wel.

Met drie druppels bloed bewijs je niks, want dat kan net zo goed van iets anders komen, en daaraan hoef je niet doodgegaan te zijn.
De man heeft bekend hoor...
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:00:35 #103
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_26449150
Waarschijnlijk (dat verhaal gaat nu in die wijk) heeft hij hen in hun slaap van het leven beroofd met een mes.
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:01:38 #104
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26449165
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:00 schreef Pippi het volgende:
Waarschijnlijk (dat verhaal gaat nu in die wijk) heeft hij hen in hun slaap van het leven beroofd met een mes.
Is er in de wijk ook al wat bekend over die vriendin?
Kwam die inderdaad van Schoolbank?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:02:47 #105
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_26449173
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:01 schreef Sanne het volgende:

[..]

Is er in de wijk ook al wat bekend over die vriendin?
Kwam die inderdaad van Schoolbank?
Welke vriendin bedoel je Sanne?
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:05:03 #106
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_26449199
Weet je wat ik ook erg vind? Dat mijn zus nu aan haar dochtertje moet uitleggen waarom een papa zijn kinderen vermoord. Dat arme kind kwam gisteravond 3 keer naar beneden omdat ze maar niet kon slapen... wat een verdriet in zo'n meisje..
pi_26449227
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:00 schreef TheMassive het volgende:

[..]

De man heeft bekend hoor...
Inderdaad. Maar ik denk dat ze hem daarvoor wel onomstotelijk bewijs voor zijn neus hebben gegooid. Ik denk niet dat het zo is gegaan:
"Beste meneer Harteveld, we hebben 3 spetters bloed in uw bed gevonden."
-"Oké, ik beken."

Ik denk eerder dat ze plassen bloed hebben gevonden, waarna de onschuld uithangen toch een beetje moeilijk werd voor meneer. Hij liep immers al bijna twee weken toneel te spelen, twee spetters bloed laten hem niet zomaar bekennen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:08:28 #108
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26449239
Even teruglezen in de topics. Degene die wist te vertellen waar de lijken waren verborgen reageerde ook met een veelbetekenend "Hij dus" op een theorie van een andere user die er van uitging dat zij een ander via Schoolbank had gevonden.

Linkje:
Moeder en kinderen vermist 2

Zie reactie van MrSpliffy op deze post.

En deze post:
Moeder en kinderen vermist 2

[ Bericht 18% gewijzigd door Sanne op 23-04-2005 10:16:50 (linkjes toegevoegd) ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26449256
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:07 schreef Toeps het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ik denk dat ze hem daarvoor wel onomstotelijk bewijs voor zijn neus hebben gegooid. Ik denk niet dat het zo is gegaan:
"Beste meneer Harteveld, we hebben 3 spetters bloed in uw bed gevonden."
-"Oké, ik beken."

Ik denk eerder dat ze plassen bloed hebben gevonden, waarna de onschuld uithangen toch een beetje moeilijk werd voor meneer. Hij liep immers al bijna twee weken toneel te spelen, twee spetters bloed laten hem niet zomaar bekennen.
Plassen bloed. Kom op man, denk je echt dat een man die een week na het vermoorden van zijn vrouw plassen met bloed laat liggen? Kom op, denk na.
Als er bloed is gevonden in het huis, voor het huis en in de auto, hoe klein dan ook, en het is bloed van de vrouw en de kinderen, en de kinderen en vrouw zijn 'verdwenen', is dat genoeg om te kunnen concluderen dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden. Echt, daar zijn geen 'plassen' bloed voor nodig.
pi_26449303
Ik hoorde op het radio journaal dat die oudste dochter bij een meisje in de klas heeft gezeten die ook dit jaar door haar moeder om het leven is gebracht voordat deze voor de trein sprong.

Wat een horror voor al die kleine kinderen die nu weer opgevangen moeten worden!
Die vertrouwen straks hun eigen ouders niet meer!
pi_26449315
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:10 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Plassen bloed. Kom op man, denk je echt dat een man die een week na het vermoorden van zijn vrouw plassen met bloed laat liggen? Kom op, denk na.
Als er bloed is gevonden in het huis, voor het huis en in de auto, hoe klein dan ook, en het is bloed van de vrouw en de kinderen, en de kinderen en vrouw zijn 'verdwenen', is dat genoeg om te kunnen concluderen dat er een misdrijf heeft plaatsgevonden. Echt, daar zijn geen 'plassen' bloed voor nodig.
Nee, natuurlijk laat hij geen plassen bloed liggen. Maar ken je luminol?
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2005 @ 10:16:04 #112
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26449317
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 09:54 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Maar wacht, behandelen betekent toch iemand genezen? Als je zo iemand kunt genezen, en dan bedoel ik dus ook dat iemand 100% zeker niet zoiets meer flikt, dan is levenslang toch niet nodig?
Ja en als zo iemand achteraf toch niet zo genezen bleek als men dacht is er gek genoeg niemand verantwoordelijk.

Het probleem is dat men eigenlijk nooit het label 'onbehandelbaar' geeft. Waardoor de rechter vaak een lagere straf geeft zodat de TBS-behandeling sneller kan beginnen. En TBS duurt zo lang of kort als de artsen beslissen.

Als het een koelbloedige moord is hoeven ze wmb geen behandeling. Een geweten kun je er toch niet in therapiën.
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:18:40 #113
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_26449346
Sanne, ik ben druk aan het teruglezen maar kan het niet vinden. Er is sowieso weinig bekend in de buurt (Segwaert) over dit gezin. Claudia werd gezien als een vriendelijke vrouw die geen intensieve kontakten onderhield met buurtbewoners (verder dan gedag kwam het niet) en verder vind ik het behoorlijk opvallend (in tegenstelling tot sommigen hier) dat de kinderen haast nooit buiten speelden en dat terwijl er een speeltuintje vlak achter hun huis is. En wat betreft Richard: die werd nog minder gezien...
pi_26449369
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk laat hij geen plassen bloed liggen. Maar ken je luminol?
Ja, en daar is maar weinig bloed voor nodig. Als er zoals jij zegt plassen bloed liggen, heb je luminol niet eens nodig.
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:21:07 #115
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26449372
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:18 schreef Pippi het volgende:
Sanne, ik ben druk aan het teruglezen maar kan het niet vinden.
Ik heb er linkjes naar de bedoelde posts bijgezet.
Moest er zelf ook naar zoeken waar ik het nu had gelezen.
pi_26449389
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:16 schreef NorthernStar het volgende:

Als het een koelbloedige moord is hoeven ze wmb geen behandeling. Een geweten kun je er toch niet in therapiën.
Ik weet niet, ik denk niet dat ik dat zo kan bepalen, ik weet (net als jij) de reden en motief en gedachtengang van deze persoon niet. Lijkt me dat je daar uitstekend achter kunt komen, en als er dan een reden voor deze actie blijkt te zijn, en je dat kunt behandelen, dan is er kans op 'genezing'.
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:22:28 #117
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_26449390
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik hoorde op het radio journaal dat die oudste dochter bij een meisje in de klas heeft gezeten die ook dit jaar door haar moeder om het leven is gebracht voordat deze voor de trein sprong.

Wat een horror voor al die kleine kinderen die nu weer opgevangen moeten worden!
Die vertrouwen straks hun eigen ouders niet meer!
Kijk, dat bedoel ik nou: die kinderen die bij Marieke in de klas hebben gezeten hebben al heel veel meegemaakt. Behalve de tragedie van die moeder die haar eigen kids had vermoord en daarna zelf voor de trein is gesprongen is pas ook de directeur van de school onverwachts overleden. Wat een ellende
pi_26449411
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:20 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Ja, en daar is maar weinig bloed voor nodig. Als er zoals jij zegt plassen bloed liggen, heb je luminol niet eens nodig.
Ook plassen bloed kun je opruimen, en dan is luminol toch verrekte handig. Zoals ik al zei, spettertjes bloed bewijzen zo moeilijk iets. Hij kan toch makkelijk zeggen dat zijn dochtertjes gevallen waren en een schaafwond hadden?
En verder zijn de geruchten nu dat hij het met een mes heeft gedaan, dat geeft flinke plassen. Natuurlijk heeft hij dat opgedweild, lakens weggegooid, noem maar op, maar bloed verberg je niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 april 2005 @ 10:26:49 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26449429
Sinds CSI heeft iedereen opeens luminol in huis ofzo?
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:27:32 #120
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26449440
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
De pliesie tuurlijk wel.
pi_26449452
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, het geeft mensen wel tips over hoe de recherche op TV te werk gaat en hoe men dat werk dus een beetje kan frustreren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:29:35 #122
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_26449462
Sanne, thanks voor je linkjes. Ik heb ze net gelezen maar hier wordt (nog) niet over gerept in de buurt. Als dit het motief is voor zijn daden: alsof je een vent wil die het pad voor een nieuwe relatie vereffend door af te rekenen met vrouw en kids
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:36:07 #123
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26449528
Ik vraag me ook af hoe die vriendin zich nu voelt...
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:38:02 #124
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26449547
Kan er met mijn kop nog steeds niet bij... zit telkens te kijken of er nu al een motief of vindplaats bekend is gemaakt... Hebben jullie dat ook, dat je nu echt alles erover wilt weten? Kan het dan maar moeilijk loslaten...
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 09:54 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Maar wacht, behandelen betekent toch iemand genezen? Als je zo iemand kunt genezen, en dan bedoel ik dus ook dat iemand 100% zeker niet zoiets meer flikt, dan is levenslang toch niet nodig?
Behandelen is in mijn optiek niet gelijk aan genezen... En daarbij komt dat niemand je een 100% garantie kan geven dat iemand 'genezen' is... Zou jij het risico willen nemen?
pi_26449629
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:29 schreef Pippi het volgende:
Sanne, thanks voor je linkjes. Ik heb ze net gelezen maar hier wordt (nog) niet over gerept in de buurt. Als dit het motief is voor zijn daden: alsof je een vent wil die het pad voor een nieuwe relatie vereffend door af te rekenen met vrouw en kids
Ja, je zou toch ook gewoon kunnen scheiden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')