Hoezo overal? Waar haal je dat vandaan? Het klopt, er zijn bloedsporen gevonden, maar dat kunnen druppeltjes betekenen. Dus het overal in je post klopt niet, en vandaaruit de conclusie dat het een heel gewelddadig scenario is geweest ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Er zijn bloedsporen aangetroffen overal, dus ik denk dat het een heel gewelddadig scenario is geweest.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:48 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het zo'n eng idee dat je iemand in je omgeving kan hebben die zo is , bv je eigen vriend of broer . Dat je dat gewoon niet in de gaten hebt.
Bloedsporen in de woning, op de parkeerplaats, in de auto..quote:Op zaterdag 23 april 2005 08:59 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Hoezo overal? Waar haal je dat vandaan? Het klopt, er zijn bloedsporen gevonden, maar dat kunnen druppeltjes betekenen. Dus het overal in je post klopt niet, en vandaaruit de conclusie dat het een heel gewelddadig scenario is geweest ook niet.
Bloedsporen kunnen minime druppels zijn, met de oog niet waarneembaar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bloedsporen in de woning, op de parkeerplaats, in de auto..
Misschien heeft hij de lijken wel in stukken gehakt omdat dat met vervoeren nu eenmaal wat handiger is ?
Hij heeft zichzelf dus een weekje de tijd gegeven om na te denken hoe hij de lichamen zou wegwerken bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:04 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Bloedsporen kunnen minime druppels zijn, met de oog niet waarneembaar.
Denk eens na, de vrouw en kinderen waren al een week dood, pas na die week heeft de man de vrouw en kinderen als vermist opgegeven.
En n.a.v. dat onderzoek met de TR kwam men tot de conclusie dat er overal bloedsporen waren...quote:De man is na het vermist opgeven verhoord, mensen / politie komt in dat huis, denk je nou echt dat er brede sporen bloed te zien zijn? Die bloedsporen zijn gevonden na technisch onderzoek, met apparatuur.
Ik ga er (n.a.v. de persberichten) vanuit dat de dader niet liefdevol/zachtzinnig te werk is gegaan gezien de bloedsporen.quote:Bloedsporen betekent dus niet automatisch brede lanen van bloed, waaruit blijkt dat er met een bijl in het wilde weg is gehakt, maar gewoon minie bloeddruppel/deeltjes die niet eens met het blote oog te zien zijn.
Wreder dan wreed, je eigen kinderen vermoord zien worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:03 schreef Fuente het volgende:
Kan er echt wel om jankendie kleintjes, wat zouden ze gedacht hebben? Hopelijk sliepen ze en hebben ze er niets van gemerkt....En die moeder, zou ze geweten hebben dat haar dochtertjes ook dood zouden gaan? Of waren ze al dood toen hij aan haar begon?
Het gaat erom dat het niet zo hoeft te zijn dat je aan de hand van het gegeven dat er bloedsporen zijn gevonden de moorden gewelddadig geweest zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf dus een weekje de tijd gegeven om na te denken hoe hij de lichamen zou wegwerken bedoel je?
[..]
En n.a.v. dat onderzoek met de TR kwam men tot de conclusie dat er overal bloedsporen waren...
[..]
Ik ga er (n.a.v. de persberichten) vanuit dat de dader niet liefdevol/zachtzinnig te werk is gegaan gezien de bloedsporen.
Dat is ook wel waar, maar hij heeft ook wel heel veel tijd gehad om mogelijke vegen weg te werken (optisch dan).quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:21 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het niet zo hoeft te zijn dat je aan de hand van het gegeven dat er bloedsporen zijn gevonden de moorden gewelddadig geweest zijn.
Wat ik dus wil zeggen is dat het niet zo hoeft te ziujn dat er in het huis/auto/oprit plassen met bloed zijn gevonden, maar dat het minime bloeddruppels zijn die pas met apparatuur gevonden zijn. Per slot van rekening heeft de man pas een week na de moorden de vrouw en kinderen als vermist op gegeven, en is de man na het vermist opgeven en verhoor niet als verdachte aangemerkt. In die tijd lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat familie, vrienden, buurtgenoten, politie bij de man over de vloer is geweest. Zou er dus ontzettend veel bloed geweest zijn, moet dat dus al veel eerder opgemerkt zijn.
Dat lijkt mij niet.. dan zouden de buren waarschijnlijk wel wat gehoord hebben...lijkt me..quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wreder dan wreed, je eigen kinderen vermoord zien worden.
Ik hoop ook dat de kindjes er niets van gemerkt hebben, voor de moeder vrees ik het ergste, ik denk dat zij het bewust mee heeft gemaakt. Gatver hoe meer ik er over nadenk hoe hij het gedaan zou kunnen hebben hoe meer ik van die griezel walg.
Tsja, niemand heeft ook ooit gemerkt dat hij ze heeft ingeladen en weggebracht. Wie weet heeftie haar gekneveld en toen pas omgebracht...ik weet niet wat voor monster het is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:34 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.. dan zouden de buren waarschijnlijk wel wat gehoord hebben...lijkt me..
Er waren in hilversum toch wel pistoolschoten gehoord? Ik meende gelezen te hebben dat de buren wel iets gehoord hadden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tsja, niemand heeft ook ooit gemerkt dat hij ze heeft ingeladen en weggebracht. Wie weet heeftie haar gekneveld en toen pas omgebracht...ik weet niet wat voor monster het is.
Om maar weer even op Hilversum terug te komen, volgens mij heeft niemand pistoolschoten gehoord en volgens mij zit er niet standaard een demper bij een dienstpistool.
Als ze hun werk nou eens doen bij het Pieter Baan Centrum stellen ze vast dat zo'n vent onbehandelbaar is. Want vaak krijg je de idiote situatie dat hoe gekker ze zijn, hoe minder celstraf want dan kunnen ze sneller behandeld worden. En eenmaal in een TBS-kliniek, nou die voorbeelden zijn bekend.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:42 schreef Gia het volgende:
Lees het nu pas, God, wat erg!
En dan krijgt zo'n man straks 8 jaar en TBS.![]()
De bloedsporen zijn in hun eigen woning gevonden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:48 schreef Gia het volgende:
Wie zegt dat ze niet gewoon gezellig naar die camping zijn gegaan en dat hij ze daar heeft omgebracht. De gevonden bloedsporen kunnen ook van zijn kleding of schoenen zijn.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:50 schreef Toeps het volgende:
Als er mini-spettertjes bloed waren gevonden had dat niet echt bewijs geweest. Iedereen snijdt zich wel eens, of heeft een wondje, of een bloedneus. Nee, ik denk wel dat ze meer dan dat hebben gevonden. Natuurlijk niet voor het blote oog zichtbaar, maar als je luminol gebruikt zie je het wel.
Maar wacht, behandelen betekent toch iemand genezen? Als je zo iemand kunt genezen, en dan bedoel ik dus ook dat iemand 100% zeker niet zoiets meer flikt, dan is levenslang toch niet nodig?quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze hun werk nou eens doen bij het Pieter Baan Centrum stellen ze vast dat zo'n vent onbehandelbaar is. Want vaak krijg je de idiote situatie dat hoe gekker ze zijn, hoe minder celstraf want dan kunnen ze sneller behandeld worden. En eenmaal in een TBS-kliniek, nou die voorbeelden zijn bekend.
Gewoon levenslang geven zulke figuren.
Nee, de pliesie niet, maar de verdediging wel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:53 schreef TheMassive het volgende:
[..]Je denkt nou echt dat men bij een technisch onderzoek wanneer men bloed vind ervan uit gaat dat het bloed is wat ooit eens is gedruppeld bij het snijden? Kom op man, zo naief ben je toch niet?
Helaas kunnen psychopaten heel goed doen alsóf ze genezen zijn. Ze weten precies wat ze moeten zeggen en hoe ze moeten doen. Als ze daar klaar zijn, zijn ze alleen maar 'betere' psychopaten geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:54 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Maar wacht, behandelen betekent toch iemand genezen? Als je zo iemand kunt genezen, en dan bedoel ik dus ook dat iemand 100% zeker niet zoiets meer flikt, dan is levenslang toch niet nodig?
Direkte buren hebben dus niets gehoord. Ze zijn in shock en weten zich met hun emoties geen raad. Behalve verdriet etc. is er ook boosheid omdat hen niets raars is opgevallen. De afgelopen week hebben een aantal buren hun medeleven aan Richard getoond en hem ook uitgenodigd voor koffie etc. maar daar had hij geen behoefte aan, hij had genoeg vrienden waar hij terecht kon...quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:34 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.. dan zouden de buren waarschijnlijk wel wat gehoord hebben...lijkt me..
Als hij ze op de camping vermoord heeft, heeft hijzelf waarschijnlijk ook onder het bloed gezeten en is het zo in de auto en thuis terecht gekomen. Kan ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
De bloedsporen zijn in hun eigen woning gevonden.
En in de auto.
Dus thuis vermoord, auto in, en naar camping gebracht.
sick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |