Daar heb je gelijk in. Het is wel duidelijk dat ze de eerste dagen in het duister tasten over wat er gebeurd zou kunnen zijn en ws. met alles rekening hielden. En als er meldingen komen dat ze ergens gezien zijn zet dat de politie natuurlijk op het verkeerde been. Misschien iets teveel waarde gehecht aan die eerste tips van het station ed. Toch in de verkeerde richting gezocht eerst.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ok laten we zeggen dat hij 'een beetje' verdacht was.
Moeder en 2 kleine kinderen worden vermist, de hulp van 'het publiek' wordt ingeroepen (en kan soms tot een oplossing leiden) dan vraag je toch (bij een beetje verdacht) bv wie is de week voorafgaande aan de verdwijning iets opgevallen? Wie heeft hen het weekend voor de verdwijning nog gezien, whatever, maar niet louter, wie heeft hen na 07:30 nog gezien, dan ziet het er toch echt naar uit dat je uitgaat van de woorden van de wel/niet/beetje verdachte.
jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:30 schreef NorthernStar het volgende:
Op een wrange manier is het eigenlijk nog een soort zelfmoord ook, je eigen kinderen vermoorden. Je eigen genen.
Wat moet er zijn opgemerkt? In theorie kan hij het in een half uurtje hebben gedaan...quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Geloof niet dat ze al op 6 april zijn vermoord. Die 5 dagen erna moeten zijn opgemerkt.
Exact dat speelde ook een aantal keren door mijn hoofd en daar werd ik best heel misselijk van ondanks dat ik niet eens kinderen heb.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik wil er eigenlijk niet aan denken, maar de vraag hoe hij zijn vrouw en kinderen heeft omgebracht blijft door m'n hoofd spoken, en of de kinderen hun vader in de ogen hebben gekeken op het moment van de daad.
Of hij het hen heeft verteld waarom...quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik wil er eigenlijk niet aan denken, maar de vraag hoe hij zijn vrouw en kinderen heeft omgebracht blijft door m'n hoofd spoken, en of de kinderen hun vader in de ogen hebben gekeken op het moment van de daad.
Mensen die ziek zijn in hun hoofd, daar lopen er meer van rond dan je zou denken. Het menselijk brein zit vreemd in elkaar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De wijze waarop de vrouw en de kinderen om het leven zijn gebracht is bekend bij politie, maar men maakt het (nog) niet bekend. Ik ben er ook wel benieuwd naar.
En dan steeds op tv de foto's zien, die foto's uitdelen bij de AH, zal hij nog met buurtbewoners gepraat hebbenen? Alles met de wetenschap dat ze allang ergens door hem begraven zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef schatje het volgende:
Er zijn bloedsporen aangetroffen overal, dus ik denk dat het een heel gewelddadig scenario is geweest. En dan vind ik het weer vreemd dat hij de rotzooi daarna zo netjes heeft opgeruimd en mooi weer heeft kunnen spelen (foto's uitdelen! hoe kun je?)quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De wijze waarop de vrouw en de kinderen om het leven zijn gebracht is bekend bij politie, maar men maakt het (nog) niet bekend. Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |