abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2005 @ 00:06:47 #51
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26445789
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Ok laten we zeggen dat hij 'een beetje' verdacht was.
Moeder en 2 kleine kinderen worden vermist, de hulp van 'het publiek' wordt ingeroepen (en kan soms tot een oplossing leiden) dan vraag je toch (bij een beetje verdacht) bv wie is de week voorafgaande aan de verdwijning iets opgevallen? Wie heeft hen het weekend voor de verdwijning nog gezien, whatever, maar niet louter, wie heeft hen na 07:30 nog gezien, dan ziet het er toch echt naar uit dat je uitgaat van de woorden van de wel/niet/beetje verdachte.
Daar heb je gelijk in. Het is wel duidelijk dat ze de eerste dagen in het duister tasten over wat er gebeurd zou kunnen zijn en ws. met alles rekening hielden. En als er meldingen komen dat ze ergens gezien zijn zet dat de politie natuurlijk op het verkeerde been. Misschien iets teveel waarde gehecht aan die eerste tips van het station ed. Toch in de verkeerde richting gezocht eerst.

Maar al met al vind ik dat ze hem nog vrij snel gepakt hebben.
pi_26445804
In de late avond van 6 april... Ze willen nog niets zeggen over hoe hij ze heeft omgebracht, weet de politie wel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26445840
Hoe moeten we de zinssnede 'eerder dan wij hadden gedacht' (in reactie op de bekentenis dat hij de moorden op 6 april heeft gepleegd) uitleggen?
pi_26445866
De politie ging er kennelijk al vanuit dat moeder en de kinderen waarom omgebracht, maar wel op een later tijdstip dan 6 april.

Men weet ook wat er die avond is voorgevallen, maar een motief weet men nog niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:11:42 #55
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26445990
Ik las in een vorig topic dat hij claudia en de kinderen op de camping van z´n ouders had begraven.
Ik kan het nog steeds niet geloven dat dit gebeurd is.
pi_26446135
Ik kan er met mijn hoofd niet bij, dat je je bloed eigen kinderen vermoord. Als je die foto's ziet van twee schatten van meiden, dan is het naar mijn mening de laagste en gruwelijkste daad die je kan verzinnen.
Geniet, maar drink met je mate!
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:28:30 #58
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_26446167
mozes, wat erg en triest. even stil....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  † In Memoriam † zaterdag 23 april 2005 @ 00:30:41 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26446217
Op een wrange manier is het eigenlijk nog een soort zelfmoord ook, je eigen kinderen vermoorden. Je eigen genen.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:33:07 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26446272
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:30 schreef NorthernStar het volgende:
Op een wrange manier is het eigenlijk nog een soort zelfmoord ook, je eigen kinderen vermoorden. Je eigen genen.
ja
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:33:27 #61
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26446281
Geloof niet dat ze al op 6 april zijn vermoord. Die 5 dagen erna moeten zijn opgemerkt.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:44:19 #62
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26446509
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Geloof niet dat ze al op 6 april zijn vermoord. Die 5 dagen erna moeten zijn opgemerkt.
Wat moet er zijn opgemerkt? In theorie kan hij het in een half uurtje hebben gedaan...
En ze leefden nog lang en gelukkig
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:46:00 #63
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26446544
Ik was er al bang voor.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26446556
Ik wil er eigenlijk niet aan denken, maar de vraag hoe hij zijn vrouw en kinderen heeft omgebracht blijft door m'n hoofd spoken, en of de kinderen hun vader in de ogen hebben gekeken op het moment van de daad.
pi_26446576
De wijze waarop de vrouw en de kinderen om het leven zijn gebracht is bekend bij politie, maar men maakt het (nog) niet bekend. Ik ben er ook wel benieuwd naar.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:48:51 #66
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26446590
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik wil er eigenlijk niet aan denken, maar de vraag hoe hij zijn vrouw en kinderen heeft omgebracht blijft door m'n hoofd spoken, en of de kinderen hun vader in de ogen hebben gekeken op het moment van de daad.
Exact dat speelde ook een aantal keren door mijn hoofd en daar werd ik best heel misselijk van ondanks dat ik niet eens kinderen heb.
Proud Powerpauper
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:48:53 #67
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26446591
quote:
Of hij het hen heeft verteld waarom...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26446647
Hotelschool Den Haag reageert geschokt op verdenking medewerker - 22-04-2005

Den Haag, 22 april 2005

Hotelschool Den Haag is geschokt door de nieuwste ontwikkelingen rondom de vermissing van de vrouw en twee kinderen van één van haar medewerkers.

De betrokken medewerker is sinds enige jaren werkzaam op de afdeling Automatisering van Hotelschool Den Haag en staat bekend als een uitstekende en betrokken medewerker.

Hotelschool Den Haag wacht verdere informatie van de politie af en doet geen nadere mededelingen over de betrokken medewerker.
Yo, Willie. Burn the cat
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:54:03 #69
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_26446679
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De wijze waarop de vrouw en de kinderen om het leven zijn gebracht is bekend bij politie, maar men maakt het (nog) niet bekend. Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Mensen die ziek zijn in hun hoofd, daar lopen er meer van rond dan je zou denken. Het menselijk brein zit vreemd in elkaar.
Ik zit op fok met een icon, de hoofdpersoon van het meest waanzinnige script van een film ooit, maar dat script heeft dus wel in een hoofd van iemand gezeten, David Fincher.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 23 april 2005 @ 03:04:51 #70
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_26447956
Ik heb gehoord dat er op de Hotelschool Den Haag op de ICT afdeling een leuk baantje vrij is gekomen

Die gast verdient gewoon een langzame en pijnlijke dood

Vi är Borg. Motstĺnd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_26448266
Niet dat het er eigenlijk iets toe doet maar ik vond het zo raar dat al vanaf het begin dat de foto van de moeder geplaatst werd ze mij ergens zo bekend voorkwam (ook op de trouwfoto) en meerderen gaven aan dat te hebben.

Ik kom er niet echt uit waar ik haar van zou moeten kennen, het enige wat me opvalt is dat ze wezenlijk (dus niet een treffende gelijkenis ) qua uitstraling wat van Danielle Overgaag weg heeft.
Ik kan van Overgaag alleen Glossy foto's vinden, maar een foto-vergelijking heeft toch weinig zin want ik doel hier niet echt op gelijkenis maar de uitstraling.

Ik kom iig niet verder dan dat qua persoon die eenzelfde wezenlijke uitstraling heeft en misschien het gevoel opriep dat ze mij (anderen wellicht? Milagro?) zo bekend voorkwam.

[ Bericht 19% gewijzigd door Cosma-Shiva op 23-04-2005 04:43:21 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  zaterdag 23 april 2005 @ 05:27:34 #72
111260 Charmian
a little joy
pi_26448340
quote:
En dan steeds op tv de foto's zien, die foto's uitdelen bij de AH, zal hij nog met buurtbewoners gepraat hebbenen? Alles met de wetenschap dat ze allang ergens door hem begraven zijn.
Hoe ziek ben je dan? Mijn vraag is eigenlijk meer waarom, dan hoe.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 23 april 2005 @ 05:29:23 #73
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_26448341
Nog geen week nadat een politieman zijn gezin vermoordde en de hand aan zichzelf sloeg blijkt nu opnieuw een tragisch familiedrama te hebben voltrokken. Wat opvalt is dat het schijnbaar heel normale doorsnee gezinnen leken te zijn en dan toch dit.
En toch komen dit soort moorden vaker voor als m'n geheugen het niet mis heeft, wat zou toch het verband zijn? Stress? Jaloezie?
The Internets, I needs it..
pi_26448378
Wat te denken van de Zoetermeerse moeder die in januari haar twee kinderen van 3 en 6 jaar vermoorde en vervolgens zelf voor de trein sprong. Deze kinderen zaten bij Charlotte en Marieke op school.
Het is natuurlijk niet voor niets dat deze drama´s zo regelmatig gebeuren. Dat heeft ergens een oorzaak.
pi_26448725
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er zijn bloedsporen aangetroffen overal, dus ik denk dat het een heel gewelddadig scenario is geweest. En dan vind ik het weer vreemd dat hij de rotzooi daarna zo netjes heeft opgeruimd en mooi weer heeft kunnen spelen (foto's uitdelen! hoe kun je?)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')