Kan KP dat niet doen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef creno het volgende:
eigenlijk moet ik nog afwassen
die heeft mijn moeder speciaal voor mij laten staan
ik heb inderdaad een zus/broerquote:
owjaquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef tech het volgende:
Bedankt voor jullie hartverwarmende 'trustenwensen'. Ik zal ze ten volle uitnutten en HEERLIJK gaan slapen!![]()
jij hebt echt een lieve moeder dat doet ze bij mij nou nooit!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:37 schreef creno het volgende:
eigenlijk moet ik nog afwassen
die heeft mijn moeder speciaal voor mij laten staan
snel editten voorsat ie leest dat jij wilde afwassen :xquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:44 schreef creno het volgende:
KP komt er nu pas achter dat we al op pagina twee zitten![]()
en zus/broer!? je zou nniet vertellen dat ik wel eens op hakken loop en een jurk draag WRAAK!!!quote:
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...quote:
hmmm, ik verklap toch niets... ik heb toch een zus en een broer ? net als jij, alleen ons zusje niet, die heeft twee broersquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en zus/broer!? je zou nniet vertellen dat ik wel eens op hakken loop en een jurk draag WRAAK!!!![]()
bij ons heet dat.... vaatwasser!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...
oeps hahaha ben een beetje domquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:51 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm, ik verklap toch niets... ik heb toch een zus en een broer ? net als jij, alleen ons zusje niet, die heeft twee broers
Njoy!quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:55 schreef keizerpinguin het volgende:
he mensen en potloden ik ga slapen morgen weer om 6 uur gaat de wekker ppfffffff
Dat is hetzelfde als: "wanneer het uitkomt"quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb een broertje ja, maar wij hebben een afwas-schema...
Oh, nee! Da's een strak schema hoor, maanden van te voren neergepend op de kalender...quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als: "wanneer het uitkomt"![]()
of niet?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, nee! Da's een strak schema hoor, maanden van te voren neergepend op de kalender...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |