Dumpen?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:
Nóg niet nee...
Omdat ik geen foto's mag maken.
Heb je iemand op het oog die wél een personage in een stripverhaal wil spelen dan?quote:
Flikker eens op met je ingewikkelde vragen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
Heb je iemand op het oog die wél een personage in een stripverhaal wil spelen dan?.
Wie wil er door me geneukt worden?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ingewikkelde vragen.![]()
Hij wil weten of je toevallig iemand kent die op een stripfiguur lijkt. Wiske, Snoopy, Obelix, etc.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ingewikkelde vragen.![]()
Now we're talking.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:24 schreef kastanova het volgende:
Wie wil er door me geneukt worden?
Flikker toch op met je ingewikkelde antwoorden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:25 schreef MUUS het volgende:
Hij wil weten of je toevallig iemand kent die op een stripfiguur lijkt. Wiske, Snoopy, Obelix, etc.
Zo ja: die wil hij dan neuken zodat hij foto's kan maken.
Wat is je prijs, Kasta?quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wie wil er door me geneukt worden?
Rustig opbouwen.quote:
Geef haar nummer dan bokkelul, anders kan ik toch niet met het smsen beginnenquote:Op zaterdag 23 april 2005 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Rustig opbouwen.
Een beetje SMS-en.
Haar emailadres vragen.
Een tijdje MSN-en.
Telefoneren.
Daten in het echt.
Naar huis brengen.![]()
En dan weer SMS-en.
MSN-en
Nog een keer daten
En dan open je een topic in R&P
quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geef haar nummer dan bokkelul, anders kan ik toch niet met het smsen beginnen.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 02:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
http://www.sgop.nl/emoticons/vlecht.gif
deze kanjer
met vlechten dus , plaatje doet t niet
En als ik zeg dat ik jou mooi vind?quote:Op zaterdag 23 april 2005 03:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja wat?
jij hebt gewoon geen smaak![]()
ik geloof nu allesquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik jou mooi vind?![]()
Pfffffffffffft, je bent gewoon een mooi mens.quote:
owquote:Op zaterdag 23 april 2005 03:12 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfffffffffffft, je bent gewoon een mooi mens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |