quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:24 schreef Tha_T het volgende:
MUUS houdt van de RS. Lijkt me duidelijk dat ze smaak heeft. Alleen die kastanova nog
Ja, ik zat even te tellen. Het was van februari tot december, het was in november al uit maar we woonden nog samenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kasta zegt 7
Jij zegt 9 en edit dat naar 10.
kinkyquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:34 schreef Xennia het volgende:
het was in november al uit maar we woonden nog samen
Kreukelblouse?quote:
Geeft niks, ik zou zo weer kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Overigens was dat *rekent* minimaal 15 kilo geleden
Alsof ik naar je buik keek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot ik mijn melkwitte buik tussen de knoopjes uit pers.
Nou ja, dan kijk jij maar weer naar mijn tieten. Ook goed.quote:
Zon, rond 22:00?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef gelly het volgende:
Terwijl ik op het terras in de zon een lekker glas bier zat te drinken heb ik dit allemaal gemist he ? Wie praat me bij.
MUUS is geil en heeft grote tieten, en dat is het zo`n beetjequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef gelly het volgende:
Wie praat me bij.
Mijn antwoord op de OP is 'ja'. Swets zeurt en de RS brigade is altijd in de buurt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef gelly het volgende:
Terwijl ik op het terras in de zon een lekker glas bier zat te drinken heb ik dit allemaal gemist he ? Wie praat me bij.
Heb jij toen ook alleen maar naar mijn tieten gekeken dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef laffer het volgende:
[..]
MUUS is geil en heeft grote tieten, en dat is het zo`n beetje![]()
ja, die zag ik als eerste, toen ik naar beneden keekquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij toen ook alleen maar naar mijn tieten gekeken dan?
Ik heb nog wel zulke mooie ogen..
Niks nieuws dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef laffer het volgende:
[..]
MUUS is geil en heeft grote tieten, en dat is het zo`n beetje![]()
Ja, het gaat lekker MUUSquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mijn antwoord op de OP is 'ja'. Swets zeurt en de RS brigade is altijd in de buurt.
Hoi gelly, hoe gaat het met je?.
Goedzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |