ok, slaap lekker Harry !quote:
zolang jij twijfelt, ontvang ik graag jouw knuffelsquote:Op zondag 24 april 2005 03:46 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zolang ik het niet zéker weet, blijf ik twijfelen!
ja hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef mother-mother het volgende:
bovenaan in my active topics!
dat betekend leven![]()
hai anyone alive in here?
quote:Op zondag 24 april 2005 03:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor.
en kijk, geen 1 keer "the L-word"
Heej m-mquote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef mother-mother het volgende:
bovenaan in my active topics!
dat betekend leven![]()
hai anyone alive in here?
das mooi, ik zie trouwens nog n onopgelost woordquote:Op zondag 24 april 2005 03:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej m-m
Ik doe het nog steeds aardig
dank jequote:
Sesamstraat?quote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok, slaap lekker Harry !
(sorry, je nickname doet me denken aan Sesamstraat)![]()
pardon, ik bedoelde natuurlijk je naam. sorry sorry sorryquote:Op zondag 24 april 2005 03:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sesamstraat?
Wie in Godsnaam?
Ik vind Tommy wel wat hebben![]()
Je moet natuurlijk niet 't topic om zeep gaan helpen nu.quote:Op zondag 24 april 2005 03:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
pardon, ik bedoelde natuurlijk je naam. sorry sorry sorry
Ja zeg!!!!!!111!11!!11111!!!!11111!EINS!!!!!!!!!!111111quote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De kennis van de lust?
Van de hete en geile sexnachten?
Of van de nachten dat we elkaar welterusten wensen zonder zelfs maar een kus?
Het is nu bezig of uitstellen. I gok 't laatste.quote:Op zondag 24 april 2005 04:06 schreef zoalshetis het volgende:
is er nou al van paelensteyn geweest? of blijft het bij onnodig lang uitstellen?
quote:Op zondag 24 april 2005 04:05 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja zeg!!!!!!111!11!!11111!!!!11111!EINS!!!!!!!!!!111111
"Zonder zelfs maar een kus"?
PS, schat, je weet hoe ik over je denk!
Het doet me pijn te moeten opmerken dat jouw vertrouwen telooor gaat in de vunzigheden van de gemiddelde FoK!-bezoeker. Lieve PS, hoe komt het ooit weder goed tussen ons??
Soms duurt het even. Don't mention it.
PS!quote:Op zondag 24 april 2005 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Dat 111!11 enzo gedoe is al een kloof tussen ons
Ik zou je zoveel kussen willen geven als jij wilt maar het wederzijds begrijpen lijkt verloren te zijn gegaan in het gif wat er op Fok! soms word rondgespuwd
Liefde overwint alles toch?
Eindelijk erkenning.quote:Op zondag 24 april 2005 04:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
PS!.
Je hebt gelijk!
Niets, maar dan ook niets, staat tussen ons in!
Wij zijn gemaakt voor elkaar!
PS, zullen we?!
Met enige mzzl wordt je daarna beide mod hier en gaat vervolgens iedereen zich er mee bemoeien.quote:Op zondag 24 april 2005 04:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning.
* PrintScreen schiet vol van alle emoties
Passen zullen we vast wel
Zullen we wat?
En word ONZ precies zoals we het willen hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 04:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Met enige mzzl wordt je daarna beide mod hier en gaat vervolgens iedereen zich er mee bemoeien.
Tusten m-mquote:
Thanksquote:
Het komt doorquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Dit wordt potverdorie toch geen ordinaire slowchat hè?
En een sms-en, maar jij reageerde niet, sleeping beauty.quote:Op zondag 24 april 2005 12:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het komt door. MUUS
.
Me helemaal plat pm-en, maar posten ho maar.
Ik weet niet wíe je gesmst hebt, maar mij iig nietquote:Op zondag 24 april 2005 12:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
En een sms-en, maar jij reageerde niet, sleeping beauty..
Nope, ook niks in het berichtarchiefquote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef kastanova het volgende:
Of ik was te dronken en ben het vergeten
Ik heb 100% zeker jou gesmst, want ik heb geantwoord op dat smsje over ehm... een zeker mooi geslachtsdeel.quote:Op zondag 24 april 2005 12:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik weet niet wíe je gesmst hebt, maar mij iig niet.
Of ik was te dronken en ben het vergeten
Naja, ik heb het smsje nooit gekregen iigquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef MUUS het volgende:
Ik heb 100% zeker jou gesmst, want ik heb geantwoord op dat smsje over ehm... een zeker mooi geslachtsdeel..
Vraag je dat aan kasta?quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is dit privé?
Staat het niet in FC dan?quote:Op zondag 24 april 2005 12:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Is dit privé?
Whehehequote:Op zondag 24 april 2005 12:56 schreef MUUS het volgende:
Dit doet me denken aan een zeker gesprek op IRC... "Hey.... wie zijn al die mensen daar rechts in die lijst?".
"Gaat het poepen lekker, lieffie?quote:Op zondag 24 april 2005 13:20 schreef MUUS het volgende:
3 smsjes tijdens 1 poepbeurt.
Dude, this is your lucky day..
Kutuser! Beetje kuttopics omhoog schoppen! Alleen omdat je blauw bent, hèquote:
Ik zou wel een keer lekker willen schijten.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook wel een stelletje willen lijken. Ofzo.
Op een stelletje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer lekker willen schijten.
Dudequote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Volgens mij lag het aan de Pitu Cachaça.
Zelden een man met zulke grote tieten en zo'n goddelijke kut gezienquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef sararaats het volgende:
waar is MUUS?
heb iets te melden: ik dacht echt dat je een man was
quote:Op zondag 24 april 2005 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dude.
Ik weet net wat bloemkool is.
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
goddelijke kut
Hermes, met vleugeltjesquote:Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)
Of als 'onze' god (dus met lange baard)
Als allah (alleen een snor)
Zeus (met vork)
wat wat?
Freyaquote:Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)
Of als 'onze' god (dus met lange baard)
Als allah (alleen een snor)
Zeus (met vork)
wat wat?
Jajaja, maar hoe ziet d'r kut er nu uit?quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Freya.
Freya, ook wel Frea of Freyja genoemd, is de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust.
Ieuw, ze neukte anders wel met haar broer, 4 dwergen en rijdt op een wild zwijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Freya.
Freya, ook wel Frea of Freyja genoemd, is de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust.
En wat is daar mis mee ?quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ieuw, ze neukte anders wel met haar broer, 4 dwergen en rijdt op een wild zwijn.
ik kon echt niet weten dat ze een vrouw is.quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelden een man met zulke grote tieten en zo'n goddelijke kut gezien.
Aandachttrekkerij van die mongolïde kutsnol.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij van die mongolïde kutsnol.
scudera een vrouw?quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
mongoloïde ?quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Jij weer blauw?quote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Nickname weet je, iedereen heeft een NICKNAME weet je wel...quote:Op maandag 25 april 2005 01:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het zo saai als mensen niks in hun profiel hebben staanalhoewel ik ook bijna alles verwijderd heb
Een mailadres/ geboortejaar had genoeg geweestquote:Op maandag 25 april 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nickname weet je, iedereen heeft een NICKNAME weet je wel...![]()
In your dreamsquote:
Oh, is zij datquote:Op maandag 25 april 2005 01:46 schreef static het volgende:
[..]
Denk het niet, ga maar een ander lastigvallenquote:Op maandag 25 april 2005 01:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Please?
Ik ben de goedheid zelve...quote:Op maandag 25 april 2005 01:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Denk het niet, ga maar een ander lastigvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |