Zelden een man met zulke grote tieten en zo'n goddelijke kut gezienquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef sararaats het volgende:
waar is MUUS?
heb iets te melden: ik dacht echt dat je een man was
quote:Op zondag 24 april 2005 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dude.
Ik weet net wat bloemkool is.
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
goddelijke kut
Hermes, met vleugeltjesquote:Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)
Of als 'onze' god (dus met lange baard)
Als allah (alleen een snor)
Zeus (met vork)
wat wat?
Freyaquote:Op zondag 24 april 2005 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals boedha (dus een hele dikke kut)
Of als 'onze' god (dus met lange baard)
Als allah (alleen een snor)
Zeus (met vork)
wat wat?
Jajaja, maar hoe ziet d'r kut er nu uit?quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Freya.
Freya, ook wel Frea of Freyja genoemd, is de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust.
Ieuw, ze neukte anders wel met haar broer, 4 dwergen en rijdt op een wild zwijn.quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Freya.
Freya, ook wel Frea of Freyja genoemd, is de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust.
En wat is daar mis mee ?quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ieuw, ze neukte anders wel met haar broer, 4 dwergen en rijdt op een wild zwijn.
ik kon echt niet weten dat ze een vrouw is.quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelden een man met zulke grote tieten en zo'n goddelijke kut gezien.
Aandachttrekkerij van die mongolïde kutsnol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |