Idd merkwaardig (ikzelf vind ze allebei leuk, maar niet extreem goed). Ik denk dat het vooral te maken heeft mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend, die overeenkomsten die toch verschillend zijn tussen Superman Returns en POTC 2.
POTC 2 -> matige plot, nogal langdradig maar toffe actiescenes ->
SR -> toffe actiescenes maar matige plot, nogal langdradig ->
Stuk beter dan Hatcher.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:03 schreef Jojoortje het volgende:
Die Lois van Christopher Reeve was helemaal erg!
Dat is omdat Superman typisch pro-Amerika is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:06 schreef Jojoortje het volgende:
Op de imdb site krijgt de film toch een 7.2! Opzich best wel hoog!
Eigenlijk viel Spacey me best wel tegen. Wat ie nou precies tegen Superman heeft werd niet duidelijk en hij was ook geen maniakale freak of zo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:05 schreef SunChaser het volgende:
Ja, het duurde maar en duurde maar. En de effecten, sja Superman die grote brokstukken tilt of mensen red, dat heb je na 2x ook wel gezien.
En Kevin Spacey was ook niet grappig.
Dat meen je niet!quote:
Gene Hackman was veel leuker. Er zat sowieso meer humor in die films. En Reeve speelde minder plichtmatig dan deze knaap.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk viel Spacey me best wel tegen. Wat ie nou precies tegen Superman heeft werd niet duidelijk en hij was ook geen maniakale freak of zo...
hoezo dat??quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:35 schreef SunChaser het volgende:
Die supermantune werkte ook op mn zenuwen.
ja, en? als er geen muziek op die momenten zou zijn geweest zou `t ook nogal een saaie bedoeling zijn geworden hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
ja, maar elke keer als Superman iets saais deed. Man valt uit raam, muziek, Siperman tilt een rotsblok met kryptonite op, muziekje, etc etc
ja precies. dan zou je `t helemaal niet om aan te zien vindenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Nog saaier dan de film al was bedoel je?
ja, de bedenkers, maar niet de vorm.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:06 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij begint het artikel zelfs met zijn bedenkers en zijn oorspronkelijke vorm. Of ben je pas na het eerste kopje gaan lezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |