Juist geen moderne beatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:20 schreef Ogala het volgende:
[..]
Idd en als ik een bril op doe en als een dork ga zwaaien dan herkent niemand me meer![]()
Anywayz leuke film wel hadden ze het orkest iets minder vaak laten optreden en iets modernere muziek met een flinke beat had ook wel gemogen.
Kind: "You're Bold"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Briljant.![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 25-07-2006 18:36:00 ]Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
idd zegquote:
Geen idee, gewoon zo'n brilletje dat je bij de ingang krijgt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:
is ie in 3d in Imax?vet
wat voor bril moet je opzetten dan?
Niet op gelet eik. De Britse klassificatie zegt vanaf 12 jaar, maar ik heb niet het idee dat die leeftijd niet omlaag kan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:31 schreef shmoopy het volgende:
Is ie 7-jarig LKM-proof, Breuls?
Hij is al jaren Superman-gek en kan niet wachten nl.
POTC is nieuw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend, die overeenkomsten die toch verschillend zijn tussen Superman Returns en POTC 2.
POTC 2 -> matige plot, nogal langdradig maar toffe actiescenes ->
SR -> toffe actiescenes maar matige plot, nogal langdradig ->
Single moeder? En James Marsden dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond trouwens dat deze acteur erg leek op Reeve en dat de look and feel veel weghad van de eerste Supermanfilm. Enige opvallende was dat Lois Lane een single moeder was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |