ja ik ook... net zoals met wel meer van die 'hippe' indie bandjes tegenwoordig.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:15 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop het voor je, ik was hem na een paar keer wel flink zat eigenlijk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:42 schreef zurekop het volgende:
ik heb ook sinds kort hun album in huis.
Heerlijk, krijg er een beetje het gevoel van als bij het eerste album van de Cure. Ik hoop alleen
dat het niet snel verveelt, want ik draai de plaat nogal grijs.
Die kans is klein, maar dat hoeft toch ook niet persé? Als je maar een leuke avond hebt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:07 schreef Evertje het volgende:
De zang bij beide bands vind ik veel op elkaar lijken.
Interpol heeft nog altijd mijn voorkeur, maar misschien kan ik pas goed beoordelen als ik ze live heb gezien. 20 oktober in Effenaar te Eindhoven volgens mij. Interpol inmiddels twee keer gezien, kijken of Editors dit kan overtreffen
smaken verschillen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:46 schreef methodmich het volgende:
Nog steeds joh? Verrassend. Heb je weinig cd's?
Mij op zich ook wel, maar ik draai zelden hele cd's eigenlijk voornamelijk van alles door elkaar en dan blijft alles beter verteerbaar en Editors is een leuk bandje. Niks meer, niks minder. Al zullen ze waarschijnlijk ten onder gaan aan de eeuwige vergelijking met Interpol.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef methodmich het volgende:
Jawel, maar dat ie zo lang boeiend kan blijven verbaast me wel.
in de auto wel, thuis zelden, meestal zet ik Winamp aan, vind ik heerlijk, die afwisseling en soms laat ik dan wel eens een cd gewoon draaien hoor, maar niet heel vaak. Mijn ervaring is dat je de muziek op die manier makkelijker tot je neemt of het moet echt een top-cd zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Lijken ze daarop dan?
Maar draai jij je cd's nooit volledig??
ik vind the editors persoonlijk veel dynamischer klinken dan interpol.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mij op zich ook wel, maar ik draai zelden hele cd's eigenlijk voornamelijk van alles door elkaar en dan blijft alles beter verteerbaar en Editors is een leuk bandje. Niks meer, niks minder. Al zullen ze waarschijnlijk ten onder gaan aan de eeuwige vergelijking met Interpol.
Ik vind het ook flauw, dat is juist mijn punt.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:55 schreef googoodoll het volgende:
[..]
ik vind the editors persoonlijk veel dynamischer klinken dan interpol.
interpol klinkt vaak nog ietsje stijver, hoekiger misschien. wel flauw hoor, om ze steeds met elkaar te vergelijken, want interpol heeft deze 'stijl' ook niet zelf uitgevonden. maar dat is weer wat anders![]()
daarom.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het ook flauw, dat is juist mijn punt.....![]()
EATBMquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Erg goed, stem doet me denken aan zanger van EATBM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |