abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:35:49 #51
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_27079751
Ik heb een half jaar aan de roa gezeten en geen moment spijt van gehad
pi_27089511
Is dat het spul wat alleen de huidarts mag voorschrijven omdat het mogelijk kankerverwekkend is?
You won't only find crap in the toilet
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:00:01 #53
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_27092432
Huh, nou daar weet ik niks van
Ik weet wel dat het schadend kan zijn voor de lever.
pi_27092994
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:42 schreef PrincessFiona het volgende:
Is dat het spul wat alleen de huidarts mag voorschrijven omdat het mogelijk kankerverwekkend is?
Het heeft wel veel bijwerkingen ja, waar je gelukkig niet allemaal last van krijgt.. Kankerverwekkend nog nooit van gehoord..
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:39:10 #55
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_27096159
Het is mijn redding geweest
pi_27096631
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:42 schreef PrincessFiona het volgende:
Nope, juist andersom. RoAccutane wordt eerder gebruikt als preventie van kanker.

Maar hoe dan ook, het is een relatief zwaar middel met relatief zware bijwerkingen, ondanks dat sommigen geen zware bijwerkingen melden.
  woensdag 18 mei 2005 @ 01:08:07 #57
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_27104809
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:52 schreef mwuhaha het volgende:

[..]

Nope, juist andersom. RoAccutane wordt eerder gebruikt als preventie van kanker.

Maar hoe dan ook, het is een relatief zwaar middel met relatief zware bijwerkingen, ondanks dat sommigen geen zware bijwerkingen melden.
Ik had last van de droge lippen en af en toe gewrichtspijnen.
Maar de bijwerkingen kunnen gewoon niet tegen het resultaat op vind ik
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:04:43 #58
85122 Tegel
go tegelstyle
pi_27121437
Heb ook tetracycline gebruikt, het heeft wel geholpen ik was op een moment zelfs compleet puistvrij! helaas zit ik tegenwordig nog regelmatig onder de puistjes, al is het een stuk minder dan voor ik tetracycline gebruikte. het helpt dus wel maar niet blijvend .... het verminderd in feite je talgproductie en deze hersteld zich weer gedeeltelijk na de kuur.

Qua bijwerkingen heb ik vooral darmklacten gehad. maar deze gingen na ongeveer een maand weg.

suc6 ermee
pi_27183878
Ik heb zelf tetracycline geslikt. Ben hier mee gestart eind oktober / begin november. Ik begon met 4 capsules per dag, dit heb ik week of 3 gedaan, gevolgd door 2 weken 2 capsules.

Het resultaat was erg verbluffend! Rond nieuwjaar was ik helemaal pukkelvrij, dat was echt een verademing. Maar mijn capsules waren op dus ik terug naar de huisarts (ik ging altijd de dinsdag dan was er altijd een vervanger) en die zei me nu nog 2 maandjes a 1 capsule per dag en dan moet je er helemaal van af zijn. Vanaf toen ging het fout, mijn pukkels kwamen gedeeltelijk weer terug op mijn kin, op mijn voorhoofd,slapen en wangen bleven ze weg. Dus na die 2 maanden ik weer terug was mijn eigen huisarts er weer en die zei dat die 1 capsule per dag te weinig was dus ik weer over op 2 en dan weer een maand lang. Alleen bleek de bacterie zich nu resistent hebben gemaakt tegen het antibiotica waardoor ik puistjes bleef houden.

Nadat ik gestopt was met mijn kuur (dit is een week of 4 terug) trok heel mijn gezicht bij de dagen erna, maar na die dagen kwam alles weer terug net zoals ik er voor mijn tetra kuur last van had.

Dus vanaf nu zit ik aan de Roaccutane (10de dag), dit moet voor goed mijn puisten weg zien te krijgen!!!! Mijn tip is dan ook als je tetra gebruik zorg ervoor dat je langere tijd een hogere dosis slikt, dan kan het echt een oplossing zijn, ,en problemen met de zon heb ik nooit gehad want ik ging nog onder de zonnebank ook regelmatig en ik dronk bier bij het leven, geen enkel probleem mee gehad.
pi_27454812
Updateje: m'n rug ziet er een stuk egaler uit nu, maar het is nog lang niet weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')