Hoe oud is hij nu? Zie het niet gebeuren eigenlijk...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In 2010 wil ik hem bij de Selecao zien.
Ze kennen hem niet eens in Brazilie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
14 dagen jonger dan ik, ja.
Een echt goede speler van die leeftijd zou toch wel al in de nationale selectie zitten van Brazilië
Als linkshalf zie ik hem ook niet echt als topspeler van Inter worden. Als Linksback wel, speelt Grosso uit de basisquote:Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Inter kan hij zich bij Brazilië in de basis spelen
Bij Inter gaat hij als linkshalf spelen, omdat Grosso de nieuwe linksback is.
Verdedigend is hij veel minder dan Grosso.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als linkshalf zie ik hem ook niet echt als topspeler van Inter worden. Als Linksback wel, speelt Grosso uit de basis![]()
Linkshalf bij Inter of linksback bij Ajax is echt niet zo verschillend hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:37 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als linkshalf zie ik hem ook niet echt als topspeler van Inter worden. Als Linksback wel, speelt Grosso uit de basis![]()
Als linkshalf zijn er betere (creatievere) alternatieven dan Maxwellquote:Op maandag 3 juli 2006 19:13 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Linkshalf bij Inter of linksback bij Ajax is echt niet zo verschillend hoor.
Bij Ajax heeft hij daar te weinig mogen spelen om het goed te kunnen beoordelen, maar ik zie 'm liever als back persoonlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Als linkshalf zijn er betere (creatievere) alternatieven dan Maxwellvind ik.
quote:Inter presenteert Maxwell en Maicon
12/7/2006 17:43
Internazionale presenteerde woensdag drie nieuwe spelers. Meest opvallende naam is die van Maxwell. De voormalig Ajacied zal net als Olivier Dacourt en Maicon komend seizoen voor de Nerazzurri spelen.
Dat Maxwell bij Inter zou gaan voetballen was al langer duidelijk. Eind januari had de toenmalige linksback van Ajax al getekend bij de Italiaanse club. De 24-jarige verdediger blijft tot medio 2010 bij de Milanese club.
Dacourt is afkomstig van AS Roma. Hij had zijn komst in mei al aangekondigd. De Franse middenvelder tekende een tweejarig contract bij Inter. De 31-jarige speler voetbalde eerder onder meer voor Leeds United, Everton, RC Lens en RC Strasbourg.
Maicon tekende het langstlopende contract. De 24-jarige Braziliaan zette zijn handtekening onder een vijfjarig contract. De centrale verdediger droeg de afgelopen twee seizoenen nog het shirt van AS Monaco.
Donderdag zal het drietal aanwinsten zich melden voor de eerste training op trainingscomplex Angelo Moratti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |